2026-07-19, 10:35
Medlem
Nu har Johanna dragit ett av sina lögnaktiga PCOS-kort igen.

Hon la upp en bild på sin handled med VANLIGT, ljust kroppshår och skrev "PCOS-håren blir alltid så blekta på sommaren". Otroligt.
Citera
2026-07-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBalls
Fast hon var nog inte ihop med exet då, de gjorde ju slut innan Sigrid fyllt ett år. Kanske var hon bara några månader?

Jag måste själv fundera riktigt hårt på mina tre bästa ögonblick, många av dem har redan tagits upp. Men nyligen postade hon en video om att kvinnor föder barn utan smärtlindring medan fotbollsspelare fejkar skador på planen. En följare påpekar då att lustgas som hon tydligt tar i videon under sin förlossning ÄR smärtlindring. Detta vägrar Johanna erkänna utan svarar riktigt drygt. Hon verkar inte fatta alls vad smärtlindring innebär utan tror att det ska vara något som tar bort all smärta helt och hållet. Ytterligare ett bevis på att vi har att göra med en riktigt korkad människa.

Nej de separerade när Sigrid var kanske 1,5 år faktiskt.

En annan grej som Johanna kör mycket på sistone är att hon nu går ut och festar, dejtar, dricker för att Sigrid ska kunna se det när hon blir vuxen och tänka "åh vad min mamma verkligen prioriterade sig själv, vad fint och starkt av henne!". Detta är ett oerhört narcissistiskt synsätt.

De flesta barn tänker oerhört lite på vad deras föräldrar gör när de inte är med. Än mindre tiotalet år efteråt. Märks att Johanna tror Sigrid förhåller sig till henne som en sol hon ska kretsa kring. Blir en tråkig reality check när hon upptäcker att så (förhoppningsvis) inte är fallet.
Citera
2026-07-25, 10:31
Medlem
Nu var det ett tag sen Johanna delade något med Philip. Har han äntligen insett att hon är galen och bara vill åt den lille snoppen för en liten tömning?
Citera
2026-07-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Nu var det ett tag sen Johanna delade något med Philip. Har han äntligen insett att hon är galen och bara vill åt den lille snoppen för en liten tömning?

Tystnad från Johanna senaste dagarna. Philip fortsätter som vanligt med snuskskämt på Threads, där han också klargör gång på gång exakt hur singel han är.

Johanna postade dessutom nyss nån konstig "check"-reklam för en lapp man ska köpa för att sen fylla i själv och lämna till snygga killar när man är ute och festar. Verkar jävligt onödigt när man kan skriva en egen lapp men finns inte ett samarbete som Johanna tackar nej till, cashen måste ju in eftersom hon varit så "fattig på mammapenning" när Sigrid var yngre (läs: tjänade minst en miljon per år i sitt företag).
Citera
2026-07-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starship16
Nej de separerade när Sigrid var kanske 1,5 år faktiskt.

En annan grej som Johanna kör mycket på sistone är att hon nu går ut och festar, dejtar, dricker för att Sigrid ska kunna se det när hon blir vuxen och tänka "åh vad min mamma verkligen prioriterade sig själv, vad fint och starkt av henne!". Detta är ett oerhört narcissistiskt synsätt.

De flesta barn tänker oerhört lite på vad deras föräldrar gör när de inte är med. Än mindre tiotalet år efteråt. Märks att Johanna tror Sigrid förhåller sig till henne som en sol hon ska kretsa kring. Blir en tråkig reality check när hon upptäcker att så (förhoppningsvis) inte är fallet.

Johanna är 1000 % narcissist den enda som inte förstår detta är hon själv (och majoriteten av hennes följare).
Citera
2026-07-29, 07:53
Medlem
Kul att Johanna, Philip och någon Mimmi åkt till Grekland tillsammans för lite trekant. Philip lever livet. Också kul att Johanna bara taggar Philip i sina händelser men inte den där Mimmi.

Fy fan vad less hon ska vara på Johanna efter denna vecka. Hoppas hon hittar hit.
Citera
2026-07-30, 12:10
Medlem
Citat:
Kul att Johanna, Philip och någon Mimmi åkt till Grekland tillsammans för lite trekant. Philip lever livet. Också kul att Johanna bara taggar Philip i sina händelser men inte den där Mimmi.

Fy fan vad less hon ska vara på Johanna efter denna vecka. Hoppas hon hittar hit.

Idag postade Johanna en story där man ser att de alla tre delar rum och har skjutit ihop sängarna och sover ihop. Hade väl väntat mig att Johanna och Philip skulle dela rum och "bästisen" Mimmi ha ett eget. Helt otroligt att man vill skylta med detta så offentligt.
Citera
2026-07-31, 10:51
Medlem
Citat:
Idag postade Johanna en story där man ser att de alla tre delar rum och har skjutit ihop sängarna och sover ihop. Hade väl väntat mig att Johanna och Philip skulle dela rum och "bästisen" Mimmi ha ett eget. Helt otroligt att man vill skylta med detta så offentligt.

Hahaha what?? Jag såg den storyn men la mest märke till att Johanna visade röven för Lill-Philip som låg bakom henne i sängen.

HUR kan man få för sig att skjuta ihop sängar när man är 30+? Om man inte är swingersmänniskor såklart. Skulle aldrig få för mig att skjuta ihop min säng med två kompisars under en resa i Grekland. Är det för att Johanna är rädd för att Mimmi ska få mer uppmärksamhet av Lill-Philip?
Citera
2026-08-01, 10:45
Medlem
Skulle kolla upp Johanna på Ratsit igår men kan inte klicka på hennes namn. Hon har väl gått in och tagit bort sina uppgifter från Ratsit. Antagligen för att man inte ska kunna se lönekollen så lätt. Men det går ju att lösa på andra sätt framöver.

Här är iallafall skärmdumpen på senaste lönekollen med inkomståren 2025, 2024 och 2023:

https://imgur.com/a/NourOQ4

Styrka till den fattiga ensamstående mamman!
Citera
2026-08-02, 13:18
Medlem
Citat:
Hahaha what?? Jag såg den storyn men la mest märke till att Johanna visade röven för Lill-Philip som låg bakom henne i sängen.

HUR kan man få för sig att skjuta ihop sängar när man är 30+? Om man inte är swingersmänniskor såklart. Skulle aldrig få för mig att skjuta ihop min säng med två kompisars under en resa i Grekland. Är det för att Johanna är rädd för att Mimmi ska få mer uppmärksamhet av Lill-Philip?

Nu pratar dom om det i podden Sanning och konsekvens! (Dock självklart inte när Camcam är med pga vänskapsbanden med Johanna).

https://poddtoppen.se/podcast/1381316377/sanning-konsekvens/influencer-har-akt-pa-trekantsresa-rattfulla-kandisdottern
Citera
2026-08-02, 23:01
Medlem
Citat:
Nu pratar dom om det i podden Sanning och konsekvens! (Dock självklart inte när Camcam är med pga vänskapsbanden med Johanna).

https://poddtoppen.se/podcast/1381316377/sanning-konsekvens/influencer-har-akt-pa-trekantsresa-rattfulla-kandisdottern

Har nu lyssnat och det ÄR så pinsamt uppenbart att det knullas om vartannat där nere i Grekland. Kanske blir Philip dubbelpappa om nio mål? Nya ansiktena utåt för poly. Spännande!

Dock såg jag en händelse som Johanna hade delat där hon verkade försöka pussa Philip men han uppenbarat vek bort huvudet. Skämdes och ville inte se det en gång till. Varför lägger hon upp tydliga nobbar? Hon beter sig sin en needy, besatt tjej i högstadiet.
Citera
2026-08-03, 10:12
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Har nu lyssnat och det ÄR så pinsamt uppenbart att det knullas om vartannat där nere i Grekland. Kanske blir Philip dubbelpappa om nio mål? Nya ansiktena utåt för poly. Spännande!

Dock såg jag en händelse som Johanna hade delat där hon verkade försöka pussa Philip men han uppenbarat vek bort huvudet. Skämdes och ville inte se det en gång till. Varför lägger hon upp tydliga nobbar? Hon beter sig sin en needy, besatt tjej i högstadiet.

Mig har hon blockerat, men blev för nyfiken och fick hjälp av en vän att kolla hennes storys, och den senaste hon la upp när hon nästan håller på att krama sönder honom var verkligen plågsam att se, man ser verkligen hur han försöker trycka bort henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in