2026-07-04, 01:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppelinkan71
Hennes ex är otroligt snäll och tålmodig men håller uppenbarligen låg profil och försöker ha så lite med narcisistkvinnan (som han tyvärr har barn med) att göra. Han har träffat en ny tjej som säkerligen är en fantastisk kvinnlig förebild i Sigrids liv. Är glad att han äntligen är fri från Johannas häxeri och manipulation. Mindre kul att han tyvärr alltid ska behöva ha med henne att göra på ett eller annat sätt. Men förhoppningsvis växer barnet upp och inser vad som är en frisk vs en sjuk förälder/barn-relation.

Hur vet du det ?? Känner du honom ? Han måste verkligen uppskatta att ni skriver skit om mamman till hans barn! Fina ni är 😍
Citera
2026-07-04, 07:43
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterWall1974
Hur vet du det ?? Känner du honom ? Han måste verkligen uppskatta att ni skriver skit om mamman till hans barn! Fina ni är 😍

Han har vittnat om att hon utsatt honom för psykisk misshandlad under deras förhållande, så jag tror inte han har så mycket till övers för henne. Hon försökte dessutom ta av honom vårdnaden av Sigrid, enbart för att hon själv ville ha ensam vårdnad. Hans mamma hade en hyreslägenhet som hon hyrde ut till paret i andra hand. Något Johanna nyttjade, tills de separerade, då såg hon till att mamman förlorade lägenheten.

Men som sagt för att vara någon som har ett liv spenderar du väldigt stor del av ditt liv till att bevaka och följa den här tråden. Du tar även allt otroligt personligt?
Citera
2026-07-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterWall1974
Asså fy fan vad pinsam denna tråden är. Har läst mig igenom en del och kan konstatera att det är 2-3 incels (troligtvis släkt) som sitter och hatar på en tjej, av väldigt oklar anledning? Är ni flickor i 15 års åldern så säg det för då kan jag ändå ha lite förståelse.

"Titta nu skrev hon ett nytt inlägg" hihih *fniss fniss*

Kallar folk för white trash hit och dit men vem är egentligen en??! 😂
Det är väldigt modigt att våga skriva anonymt på flashback om en kvinna måste jag säga 😍

Det är intressant att du med ditt nystartade konto "PeterWall" bestämt dig för att som allra första skriva ett inlägg i Johannas skvallertråd och sedan fortsätta med att försöka få oss andra att skämmas och sluta skriva om en av Sveriges största mytomaner och narcisisster. Vad är ditt motiv? Du har förutom denna tråd inte gjort särskilt mycket väsen av dig på Flashback så gissar att du startade kontot för att få skriva här.

Resultatet: Johanna Bladhs tråd är mer levande än någonsin vilket måste sägas motverka syftet med dina inlägg. Tror du får byta strategi faktiskt om du ska få den här tråden att självdö.
Citera
2026-07-04, 23:07
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
Det är intressant att du med ditt nystartade konto "PeterWall" bestämt dig för att som allra första skriva ett inlägg i Johannas skvallertråd och sedan fortsätta med att försöka få oss andra att skämmas och sluta skriva om en av Sveriges största mytomaner och narcisisster. Vad är ditt motiv? Du har förutom denna tråd inte gjort särskilt mycket väsen av dig på Flashback så gissar att du startade kontot för att få skriva här.

Resultatet: Johanna Bladhs tråd är mer levande än någonsin vilket måste sägas motverka syftet med dina inlägg. Tror du får byta strategi faktiskt om du ska få den här tråden att självdö.

Precis, något är riktigt lurt med det här kontot. Men som tidigare påpekats, det är konstigt att den här tråden inte är mycket mycket större, med tanke på vilken galen person Johanna är, så det är ju roligt att ”Peter” väckte lite liv i den. Hoppas ”han” fortsätter bevaka den.
Citera
2026-07-05, 10:47
Medlem
Vi kan ju passa på att diskutera då: Varför har Johanna och han den här Philip ett sånt behov av att skylta med sin relation? Samtidigt som båda lägger upp om att de swipar på Tinder och skriver med andra. Fick verkligen konstiga vibbar när de var på den där 90-talskonserten och hon la upp en video där hon klänger på honom och han knappt vill kännas vid henne.

Han skrev på Threads att det kommit fram en kvinna och kallat honom "horbock". Han har även lagt ut skärmdump från den här tråden på Threads för att håva in sympati. Varför tror ni han har detta behov?
Citera
2026-07-05, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
Vi kan ju passa på att diskutera då: Varför har Johanna och han den här Philip ett sånt behov av att skylta med sin relation? Samtidigt som båda lägger upp om att de swipar på Tinder och skriver med andra. Fick verkligen konstiga vibbar när de var på den där 90-talskonserten och hon la upp en video där hon klänger på honom och han knappt vill kännas vid henne.

Han skrev på Threads att det kommit fram en kvinna och kallat honom "horbock". Han har även lagt ut skärmdump från den här tråden på Threads för att håva in sympati. Varför tror ni han har detta behov?

Johannas behov: hopp om att göra sitt ex svartsjuk. Bekräftelse. Samt för att öka chanserna för en spontan graviditet. Plus att det ger trafik och interaktioner på hennes Instagram då hennes blåsta följare inte ser igenom hennes falska fasad. Johanna leker gärna "Sex and the city" mellan separationsgrinen.

Philips behov: bekräftelse, lite fitta (och att ej förglömma den lilla analen) och ännu mer uppmärksamhet från andra kvinnor då fler upptäcker honom via Johanna. Han lever sitt livs bästa attention whore-dagar nu
Citera
2026-07-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppelinkan71
Johannas behov: hopp om att göra sitt ex svartsjuk. Bekräftelse. Samt för att öka chanserna för en spontan graviditet. Plus att det ger trafik och interaktioner på hennes Instagram då hennes blåsta följare inte ser igenom hennes falska fasad. Johanna leker gärna "Sex and the city" mellan separationsgrinen.

Philips behov: bekräftelse, lite fitta (och att ej förglömma den lilla analen) och ännu mer uppmärksamhet från andra kvinnor då fler upptäcker honom via Johanna. Han lever sitt livs bästa attention whore-dagar nu

Tror du har rätt. Och ja, hela grejen med att Philip får uppmärksamhet av andra kvinnor när Johanna lägger upp blir så skev. Hon kallar honom sin "vän" sen när andra vill ha hans nummer blir hon sur.

När hennes tjejkompis var med på 90-talskvällen fick jag snarare känslan att hon och Philip hade en flört (han la upp story från deras taxi hem på natten och då satt andra tjejen med handen kring hans hals medan Johanna satt för sig själv).

Den tjejen har man förresten aldrig sett på Johannas instagram varken förr eller senare. Nu brukar Johanna i och för sig aldrig nämna några tjejkompisar vid namn eller tagga dem så jag har ingen koll. Det känns som det är nya ansikten varenda gång.
Citera
2026-07-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Precis, något är riktigt lurt med det här kontot. Men som tidigare påpekats, det är konstigt att den här tråden inte är mycket mycket större, med tanke på vilken galen person Johanna är, så det är ju roligt att ”Peter” väckte lite liv i den. Hoppas ”han” fortsätter bevaka den.

Saknar verkligen PeterWall1974 i tråden! Tycker den levde upp så när personen var härinne och skrev, som du säger behöver tråden verkligen lite mer "oomph". Kan inte alla lista sina topp 3-Johanna-moments?
Citera
2026-07-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBalls
Saknar verkligen PeterWall1974 i tråden! Tycker den levde upp så när personen var härinne och skrev, som du säger behöver tråden verkligen lite mer "oomph". Kan inte alla lista sina topp 3-Johanna-moments?

Jag kan börja:

1. När hon låtsades flera gånger som att hennes grannes barn var hennes eget på Instagram.

2. När hon skulle bli föreläsare och fick en enda bokning - en pizzalunch på Chalmers.

3. När hon gav sig själv huvudrollen i en reklam för Dove som alltså är hennes jobb att hitta "talent" till. Mer nepotism än att anställa sig själv kan det inte bli!
Citera
2026-07-14, 09:13
Medlem
Citat:

Hahaha! Men det finns alldeles för många bra Johannastunder. Här kommer några av mina:

Alla gånger hon fotat sig på röda mattan på Elle-galan efter den stängt och lagt på fotoblixt-effekter själv för att få det att verka som hon var där som gäst inte att hon jobbar bakom kulisserna

Alla gånger hon stjäl andras sketcher på Instagram och gör samma ord för ord utan att credda

Alla gånger hon låtsades ha blivit lämnad av exet tills det kom fram att det var hon som lämnade
Citera
2026-07-15, 22:33
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:

Rolig idé.

Mitt minne sviker, men jag kom direkt att tänka på när hon åter igen tvångsammade stackars Sigrid, då typ 1,5 år. Det var när hon var tillsammans med sitt ex och tvingade honom att ta kort på henne när hon ”var tvungen” att amma Sigrid mellan frysdiskarna på ICA. En 1,5 åring äter mat, en 1,5 åring kan ammas inför sömn eller som trygghet, en 1,5 åring behöver inte tryckas till bröstet akut på ICA.

Jag tycker också att det är patetiskt med alla gråtvideos nu fler år efter separationen, speciellt när det var hon som lämnande.
Citera
2026-07-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Rolig idé.

Mitt minne sviker, men jag kom direkt att tänka på när hon åter igen tvångsammade stackars Sigrid, då typ 1,5 år. Det var när hon var tillsammans med sitt ex och tvingade honom att ta kort på henne när hon ”var tvungen” att amma Sigrid mellan frysdiskarna på ICA. En 1,5 åring äter mat, en 1,5 åring kan ammas inför sömn eller som trygghet, en 1,5 åring behöver inte tryckas till bröstet akut på ICA.

Jag tycker också att det är patetiskt med alla gråtvideos nu fler år efter separationen, speciellt när det var hon som lämnande.

Fast hon var nog inte ihop med exet då, de gjorde ju slut innan Sigrid fyllt ett år. Kanske var hon bara några månader?

Jag måste själv fundera riktigt hårt på mina tre bästa ögonblick, många av dem har redan tagits upp. Men nyligen postade hon en video om att kvinnor föder barn utan smärtlindring medan fotbollsspelare fejkar skador på planen. En följare påpekar då att lustgas som hon tydligt tar i videon under sin förlossning ÄR smärtlindring. Detta vägrar Johanna erkänna utan svarar riktigt drygt. Hon verkar inte fatta alls vad smärtlindring innebär utan tror att det ska vara något som tar bort all smärta helt och hållet. Ytterligare ett bevis på att vi har att göra med en riktigt korkad människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in