2009-07-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampyros Lesbos
Är det inte riskabelt med tanke på lagens långa arm? Känns ju enklare och diskretare att surfa den turkosa sajten (bäst just nu?)...

Annars piggar ju alltid en glädjedam upp en

Klart att det är lite riskablare än den turkosa. Lagens långa arm håller ju Malmis i sin varma farm 24/7. Men du har ju även inte köpt sex förens pengarna har bytt hand. Och de gör det ju på ett hotellrum någonstans, långt bort från polisens kameror. Annars var du ju bara en vänlig själ som erbjöd den stackars kvinnan att åka med en bit i din bil.
Citera
2009-07-24, 14:07
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phade
Klart att det är lite riskablare än den turkosa. Lagens långa arm håller ju Malmis i sin varma farm 24/7. Men du har ju även inte köpt sex förens pengarna har bytt hand. Och de gör det ju på ett hotellrum någonstans, långt bort från polisens kameror. Annars var du ju bara en vänlig själ som erbjöd den stackars kvinnan att åka med en bit i din bil.

Turkosa vad för nåt???
Citera
2009-07-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Turkosa vad för nåt???

Den turkosa sidan där du skaffar dig sällskapsdamer. Sök lite så hittar du säkerligen.
Citera
2009-07-24, 16:36
Medlem
hide.knivess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_utan_K
Ska upp till sthlm nu nästa vecka och tänkte bara fråga om det fortfarande är aktivitet där? Hur är utbuder och vad kostar dem? Vilka tider är det som gäller? Antar att det är ganska dött på dagen.

Sökte i forumet men hittade bara flera år gamla trådar.

Tack på förhand

palla horor, kanske har hiv och skit!!
Citera
2009-07-24, 16:50
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekekeke
Jag och en god vän tänkte att det var dags att se om det faktiskt står prostituerade där eller inte. Man har ju ändå hört i hela sina ungdomsår att de står där. Och ja, självklart står de där! 2000 kronor ville en italienare ha för en timma för hennes "company".

http://img509.imageshack.us/img509/774/dsc02537bd2.jpg

http://img258.imageshack.us/img258/5087/dsc02538nm4.jpg

http://img140.imageshack.us/img140/971/dsc02540lm2.jpg

Haha, otroligt.

Nice! det är inga tjockisar på 40+ i alla fall som det är utåt landet
Citera
2009-07-25, 19:27
Medlem
punters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
Nice! det är inga tjockisar på 40+ i alla fall som det är utåt landet
Nej det är fan sant! Men jag har sett flera tjejer där (på malmis) som annonserar på sidan för Sthlm Tjejer! (Jävligt kass sida) Har sett Eva med tysk stavning där ett antal gånger, (vacker tjej) och en hel del andra också! Så nejdå det är inte allas bara rugguggler med hepatit där! Det finns både tandlösa Olga på 70+ och pappas lilla Jessica på 18 som inte har råd att åka utomlands med kompisarna om två veckor och desperat behöver pengarna till biljetten och fickpengar! Jag respekterar dessa tjejer till fullo vilket jag inte gör med dom som tror sig ha en högre moral och bättre vetande!
Citera
2009-07-27, 14:09
Medlem
thunders62s avatar
enligt DN är det fler där nu än tidigare..
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sto...gatan-1.918580
Citera
2009-08-06, 13:03
Medlem
kissmeslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
enligt DN är det fler där nu än tidigare..
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sto...gatan-1.918580

Det kan nog stämma. Jag har aldrig tidigare sett horor där dagtid förrens idag. Passerade på lunchen och en ganska snygg men sliten tjackhora hälsade på mig!
Citera
2009-08-14, 04:58
Medlem
Har passerat där ett antal gånger, och visst fan finns det horor, även om de flesta är vidriga.

Blir ofta erbjuden både det ena och det andra trots mitt unga utseende (är 19 år, de flesta tror att jag är 16-17) så kan tänka mig att dem är desperata.
Citera
2009-08-17, 03:22
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punter
Nej det är fan sant! Men jag har sett flera tjejer där (på malmis) som annonserar på sidan för Sthlm Tjejer! (Jävligt kass sida) Har sett Eva med tysk stavning där ett antal gånger, (vacker tjej) och en hel del andra också! Så nejdå det är inte allas bara rugguggler med hepatit där! Det finns både tandlösa Olga på 70+ och pappas lilla Jessica på 18 som inte har råd att åka utomlands med kompisarna om två veckor och desperat behöver pengarna till biljetten och fickpengar! Jag respekterar dessa tjejer till fullo vilket jag inte gör med dom som tror sig ha en högre moral och bättre vetande!

Jag och en polare var på besök nere i Jönköping och fick tag i en eskort, hon var runt 40, blond, 160 cm och vägde runt 75-80 kg! hon skulle ha runt 3000-4000 för 30 minuter, hade hon varit en 10:a hade det väl varit värt det men va fan, hon såg ju som stryk! nä, det blev tack och adjö för min del där.

hur är damerna på malmskillnadsgatan då? sköna?
Citera
2009-08-17, 04:22
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redface
På malmis finns inget att ha

Nej fy fan. Instämmer.Går man dit är man antingen så jävla ful och tokkåt så man inte vet vad man ska ta sig till eller rentav störd.
Trodde aktiviteten där mer eller mindre hade upphört.

Det är tamejfan tragiskt att människor beger sig till Malmskillnadsgatan i syfte att köpa sex.

Ragga på krogen,sätt in en kontaktannons eller sköt det via nätet.
Eller sätt på kärringen din,eller flickvännen/sambon om man har nån d vs.

Majoriteten av de tjejer eller snarare vrak, är väl nerknarkande tjack/koks
eller heroinmissbrukande kvinnor lite under medelåldern som är så försörda och ser så risiga ut att man nog inte skulle vilja ta i nån av dem ens med tång. De står ju där för att finansiera sitt missbruk,ha råd med att betala hyran,mat om de ens har et eget hem.

Man lär väl inte hitta en ung söt,riktigt attraktiv,snygg tjej i 20-30 årsåldern där.

Nej fy faaaan det är beklämmande,äckligt och sorgligt att det ska bedrivas sexhandel öppet på våra svenska gator.
Ja via internet också givetvis.

Det värsta jag vet är äldre män GUBBAR som är på jakt efter unga tonårstjejer,eller peddo as.
Rundlagda eller feta män 50+ ofta med barn och familj,bra högavlönat arbete
Den sortens sexköpare föraktar jag mest.
Senast redigerad av Opioidmannen 2009-08-17 kl. 04:27.
Citera
2009-08-17, 09:46
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opioidmannen
Nej fy fan. Instämmer.Går man dit är man antingen så jävla ful och tokkåt så man inte vet vad man ska ta sig till eller rentav störd.
Trodde aktiviteten där mer eller mindre hade upphört.

Det är tamejfan tragiskt att människor beger sig till Malmskillnadsgatan i syfte att köpa sex.

Ragga på krogen,sätt in en kontaktannons eller sköt det via nätet.
Eller sätt på kärringen din,eller flickvännen/sambon om man har nån d vs.

Majoriteten av de tjejer eller snarare vrak, är väl nerknarkande tjack/koks
eller heroinmissbrukande kvinnor lite under medelåldern som är så försörda och ser så risiga ut att man nog inte skulle vilja ta i nån av dem ens med tång. De står ju där för att finansiera sitt missbruk,ha råd med att betala hyran,mat om de ens har et eget hem.

Man lär väl inte hitta en ung söt,riktigt attraktiv,snygg tjej i 20-30 årsåldern där.

Nej fy faaaan det är beklämmande,äckligt och sorgligt att det ska bedrivas sexhandel öppet på våra svenska gator.
Ja via internet också givetvis.

Det värsta jag vet är äldre män GUBBAR som är på jakt efter unga tonårstjejer,eller peddo as.
Rundlagda eller feta män 50+ ofta med barn och familj,bra högavlönat arbete
Den sortens sexköpare föraktar jag mest.

För det första så har du ingen aning om vilka som köper sex och för det andra så lär du någon gång i framtiden bli 50+ och kanske till och med familj. Har du tur så kanske du får ett jobb också. Med tanke på din signatur så är nog de chanserna små.

De kunder jag föraktar är bl a de som måste stoppa i sig piller och tror att
de är "män".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in