2005-06-01, 18:37
Medlem
tog en tur förbi där jag med o kollade lite för några vecker sen, o det såg ut att mest vara några rejäla rugg ugglor som spatsera där samt nån halick som satt i en bil lite längre upp o hade koll på en tjej.
Citera
2005-06-02, 16:26
Awaiting Email Confirmation
hallickarna är det man är ute efter, ta kontakt med dom så leder dom er bort ifrån de snea blygläpparnas land och in i tonårsträsket med tandställning och gröna tangatrosor.
Citera
2005-06-02, 17:51
Medlem
Ghandis avatar
d e kanske inte alltid hallickar e snälla o inte har span på sig.

tonårsträsket med tandställningar o gröna tangatrosor lät kul

kanske något generaliserat
Citera
2005-06-21, 00:24
Medlem
På helgkvällarna har jag sett en hel del folk där, men fyfan vilka crackhoror, inget jag ens skulle stoppa snorren i om dom betalade mig
Citera
2005-06-21, 09:32
Medlem
Det finns andra tjejer

Citat:
Ursprungligen postat av Trött Kille
fyfan vilka crackhoror, inget jag ens skulle stoppa snorren i om dom betalade mig
Ja, det är sorgligt om vissa flickor har missbruksproblem. Men det är elakt att kalla dem för crackhoror. Varför fundera över huvud taget på Malmskillnadsgatan? Idag är det 2005 och det finns Internet om man söker fina tjejer!
Citera
2005-07-01, 02:13
Medlem
Nappes avatar
När jag är i Stockholm bor jag så att jag paserar malmis stup i kvarten, och visst är de flesta riktiga skabb, men då och då dyker det upp en fining, men de försvinner ganska fort, så om man vill köpa en sådan får man sitta och vänta i bilen ett bra tag. Vissa ut av de mest slitna är inte äns där får att sälja sex utan droger.
Citera
2005-07-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrdrax
Är det några escorer där nuförtiden ?
Polisen kollar inte iaf enligt aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/vss/telegr..._852__,00.html

Jag valsade runt på fredagkvällen och gick förskojskull förbi där.
Det stod väl ett 7-tal där.
På åttitalet var jag och en kompis i Paris.
På en gata där stod minst 500 st.
Armbåge till armbåge. Unbelivable
Citera
2005-07-12, 07:33
Bannlyst
Jag kanske skulle ta mig en sväng förbi malmskillnadsgatan och titta lite
Citera
2005-07-12, 08:03
Medlem
Simps avatar
Var ute en sväng igår och valde att gå förbi där endast för att jag är nyfiken.... Det var fem tjejer som stod där, varav tre var gamla skator som såg så sönderknullade/knarkade ut att jag inte finner ord... Sen var det två yngre, som läskigt nog så riktigt unga ut, 16-17 bast skulle jag tippa på. Såg inte så "använda" än så länge, sorligt alltså...

Så ska du ha kvalitétsbrudar så får du nog åka till Östermalm

*EDIT*
Stavfel
Citera
2005-07-13, 04:39
Medlem
nån som har hört/vet vad dom som går där har för priser?
Citera
2005-07-13, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrdrax
Är det några escorer där nuförtiden ?
Polisen kollar inte iaf enligt aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/vss/telegr..._852__,00.html

Den där prostitutionspolisen som spanar där uppe är ju bara ett enormt slöseri med skattepengar. Tv3 körde, för några år sedan, ett reportage om dem. De hade spaningsbilar, kameror och kikare med nattsikte. 6 timmar satt de och spanade på horor, hallickar och kunder. Resultatet? Jo en timme före dagens slut lyckades de haka på en fet, skitig kille i en lite, rostig djävla bil och kunde ertappa dem mitt i akten. Tv3-kamerorna var såklart med Horan var en kvinna som hade traskat på malmskillnadsgatan i 20 år och kunden var uppenbarligen någon utfattig slusk. De skrev en anmälan och sedan bar det av till streetan igen. Kort därefter beslöt de sig för att sluta för dagen. De var alla eniga om att det hade varit en produktiv dag.. vem hjälper det att de sitter där uppe varje kväll egentligen? Så djävla dumt.
Citera
2005-07-13, 17:40
Medlem
Robin Woods avatar
Vart går man för att träffa horor i :
Norrköping
Motala
Allingsås
Västerås
Eskilstuna
karlstad
karlskoga