2008-09-29, 18:53
Medlem
punters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Min sambo och jag var också på Malmskillnadsgatan i Mars 2008. Jag såg inte en kotte på den gatan. En annan fråga jag har. Har suttit och kollat en svensk länk med en del gulliga eskorter. Om man bokar en sån tjej och man träffas och knullar. Hon challar inte till snuten sen eller något efter det? Sen står det även att dom inte svarar om man ringer från dolt nummer. Detta är väl för att en del tjejer jobbar för polisen kanske och hjälper dom. Sant eller falskt?

Försökte du pimpa henne? Hehehe. Har du bilder på henne, varför inte lägga upp dom här ? Nej allvarligt. Varför skulle dom göra det? Tror du att dom vill hamna i polisens och sos register över prostituerade? Polisen och sos har sådana register! Och sen kan du ju alltid köpa en kontantkorts telefon för nästan inget alls som inte är reggat men med öppet nummer så att dom ser nummret som du ringer från = ej dolt, om du är orolig! Med det behöver du bara vara om du tänkte blåsa tjejerna på stålar eller vara askig på annat sätt! Vilket jag hoppas att du inte är!
Citera
2008-12-19, 01:08
Medlem
Efter att ha vart på Sturecompagniet en kväll fick jag och mitt sällskap för oss att gå hem istället för att ta taxi. När vi passerar malmskillnadsgatan så ropar ett gäng taskigt klädda balter med resväskor: "hörrni.. ni behöver fler tjejer med er, det är mkt roligare" (vi var 3 killar 2 tjejer)
Det var verkligen inte lockande må jag säga.
Citera
2008-12-28, 01:26
Medlem
vem i helvete går på Malmskillnadsgatan, när man vet att risken för att bli tagen är stor? Plus att tjejerna är oftast skabbiga och skitiga. Inte jag! Bokar hellre en snygg eskorttjej för en kväll, än att lubba runt där.
Citera
2008-12-31, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCDenton
vem i helvete går på Malmskillnadsgatan, när man vet att risken för att bli tagen är stor? Plus att tjejerna är oftast skabbiga och skitiga. Inte jag! Bokar hellre en snygg eskorttjej för en kväll, än att lubba runt där.

en del är det absolut. var ute och festa och hamnade där framåt småtimmarna. en ganska snygg italienska kom fram och jag hängde med henne. tyvärr började hon trixa och strula.

när jag hamnade där igen efter en månad och ytterligare en festkväll träffade jag två lite äldre tjejer från stockholm. de var också sura på henne, och dessutom jävligt trevliga så det blev en lite snabbis med båda två
Citera
2009-03-08, 21:47
Medlem
Mollgans avatar
Bump

Gick på Malmskillnadsgatan i lördags och visst finns det fortfarande horor där. Stod kanske 10 st och värmde sig vid Hötorgets t-baneuppgång och sen mötte jag två horor som erbjöd mig "pussy" utan att jag ens tittade på dem. När jag sa "nej" sa hon "why not? I have nice pussy!"

Tyvärr var det ingen större klass på hororna. Några var för gamla och fula.
Citera
2009-03-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Bump

Gick på Malmskillnadsgatan i lördags och visst finns det fortfarande horor där. Stod kanske 10 st och värmde sig vid Hötorgets t-baneuppgång och sen mötte jag två horor som erbjöd mig "pussy" utan att jag ens tittade på dem. När jag sa "nej" sa hon "why not? I have nice pussy!"

Tyvärr var det ingen större klass på hororna. Några var för gamla och fula.
Vad är det för nationalitet på majoriteten där?
Citera
2009-03-08, 23:15
Medlem
I höstas passerade jag Malmskillnadsgatan flera gånger varje dag under cirka två veckors tid, varje dag la jag märke till en kvinna i 35-årsåldern, mellanblont hår, rätt kraftig, klädd i neongula byggjobbarkläder som i stort sett hela dagarna satt på olika ställen och väntade med en ryggsäck på axeln.

Hora eller arbetssökande byggjobberska?
Citera
2009-03-08, 23:33
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack.
Vad är det för nationalitet på majoriteten där?
Svårt att säga efter en hastig blick, men skulle tippa på att det mest var östeuropeer och några negresser från okänt land...
Citera
2009-07-12, 14:44
Medlem
Antexs avatar
Det är liv i trådarna om Rosenlund och Industrigatan men är det helt dött i huvudstaden ?
Citera
2009-07-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Det är liv i trådarna om Rosenlund och Industrigatan men är det helt dött i huvudstaden ?

Nej nej, det är full fart på Malmis fortfarande. Ställ dig på eller nära bron över Hamngatan så ska du se att du inte är ensam en längre stund.
Citera
2009-07-13, 22:25
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phade
Nej nej, det är full fart på Malmis fortfarande. Ställ dig på eller nära bron över Hamngatan så ska du se att du inte är ensam en längre stund.

Är det inte riskabelt med tanke på lagens långa arm? Känns ju enklare och diskretare att surfa den turkosa sajten (bäst just nu?)...

Annars piggar ju alltid en glädjedam upp en
Citera
2009-07-24, 02:01
Medlem
Haha

Jag och tre polare gick förbi där i Fredags vid 3-tiden då SATT (!) de tre horor på typ solstolar brevid varandra mitt emot soft. En svart, en vit och en asiat alla i 50 års ålder. De mest bisarra var att de spelade musik på en mobil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in