2025-08-26, 18:46
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Ljudupptagningar från rättegången finns upplagda på YouTube: https://youtu.be/ty-ciPYQRWs?si=HAzdDto9usgh9H0H
Citera
2025-08-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildodrejeriet
FUP:
https://delafil.se/af6f4c98b6ef3010/..._Aktbil_15.pdf

Fungerar inte. "Ingen fil" minns inte hur man åtgärdar liknande problem 😭😭😭😭😭😭😭😭
Citera
2025-08-26, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Ljudupptagningar från rättegången finns upplagda på YouTube: https://youtu.be/ty-ciPYQRWs?si=HAzdDto9usgh9H0H

jisses, han sitter alltså och säger han inte minns något, trots han snackat i polisförhör.

Ärligt talat så gäller faktiskt " själv göra själv ha" i detta ärende, han står ju för fan inte ens upp för sig själv trots han redan är utskämd i hela Figeholm i rättegången( visserligen inte så stort Figeholm men det brukar vara värre i mindre samhällen)

Och trodde hans kärring som stannat kvar sida vid sida att hon verkligen skulle få ta över gården av Oskarshamns kommun efter detta
Hon skulle petat ut honom, skilt sig, då hade hon säkerligen haft Högskulla gård inom räckhåll idag, nu är även hon körd, inom byn med
Citera
2025-08-27, 19:07
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
jisses, han sitter alltså och säger han inte minns något, trots han snackat i polisförhör.

Ärligt talat så gäller faktiskt " själv göra själv ha" i detta ärende, han står ju för fan inte ens upp för sig själv trots han redan är utskämd i hela Figeholm i rättegången( visserligen inte så stort Figeholm men det brukar vara värre i mindre samhällen)

Och trodde hans kärring som stannat kvar sida vid sida att hon verkligen skulle få ta över gården av Oskarshamns kommun efter detta
Hon skulle petat ut honom, skilt sig, då hade hon säkerligen haft Högskulla gård inom räckhåll idag, nu är även hon körd, inom byn med

Jag tror tyvärr inte att det är riktigt så enkelt. Tycker det verkar vara flera som är på deras sida i samhället. Finns ju tillochmed dom som försvarar brottet och tycker att det är en "liten skitgrej"

När jag nu lyssnat på förhöret så känner jag mig ännu mera övertygad om att han begått ännu flera troskupper. Inte konstigt att påföljden blev så hög när han bara säger att han inte kommer ihåg.
Citera
2025-08-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Probobz
Fungerar inte. "Ingen fil" minns inte hur man åtgärdar liknande problem 😭😭😭😭😭😭😭😭
Testa Firefox istället
Citera
2025-08-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grytbjorn

Jag tror tyvärr inte att det är riktigt så enkelt. Tycker det verkar vara flera som är på deras sida i samhället. Finns ju tillochmed dom som försvarar brottet och tycker att det är en "liten skitgrej"

När jag nu lyssnat på förhöret så känner jag mig ännu mera övertygad om att han begått ännu flera troskupper. Inte konstigt att påföljden blev så hög när han bara säger att han inte kommer ihåg.

De som är på Hildungs sida är ett fåtal kärringar, med lama män, som tycker synd om Hildungs fru, samt tyskar som är beroende av marinan i form av båtservice och frukostbröd från gesällbageriet till sommarstugan. Ingen annan normal boende i samhället försvarar brottet. Nu säger inte jag att det finns många som är normala i Figeholm, men det finns ändå en hel jävla skara som tycker och tänker, hatar och snackar skit i stugorna, med all rätt!

Såklart att det har varit fler stölder; notera bara barntrosorna med motiv av Olof i Frost, från fup. Tror knappast det är målsägandes trosor.
Senast redigerad av bubbeltuttan 2025-08-27 kl. 21:20.
Citera
2025-08-27, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99

Kunde inte skrivit det bättre själv! Håller med om precis allt du skriver 🙏
Citera
2025-08-30, 00:43
Medlem
Här är överklagan, en dåres försvarstal 😅👍
https://delafil.se/f74a54f2964bbe96/...28fab5861751fd
Senast redigerad av Furiluran 2025-08-30 kl. 01:00. Anledning: Fel länk
Citera
2025-08-30, 00:56
Bannlyst
Haha, vilken hjälte.
Citera
2025-08-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Här är överklagan, en dåres försvarstal 😅👍
https://delafil.se/f74a54f2964bbe96/...28fab5861751fd
Hahaha. Här behövs nog en RPU!

Bra att han minns nått nu. Minnet klarnade väl när han insåg att det inte lönade sig att köra värsta kriminella stilen "minns inte" "inga kommentarer" etc

Slutar väl med att han blir inspärrad för gott på rättspsyk
Citera
2025-08-30, 20:33
Medlem
caprice666s avatar
Är hans fru efterbliven? Varför i hela helvete väljer hon att vara med en som uppenbart i nästa steg kommer att vara en sexförbrytare?
Citera
2025-08-30, 23:07
Medlem
Zinko zinko - ring kliniken. Han hör hemma på rättspsyk då han verkar lida av en allvarlig psykisk störning som gör att han begår brott med väldigt uttalad sexuell inriktning. Någonting står inte riktigt rätt till i hans hjärnkontor. Ponera att Vipeholmsanstalen fanns kvar - där hade han passat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in