2025-10-07, 20:45
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Det är fruktansvärt! Milo måste få upprättelse (tyvärr efter sin död)
Verkligen, de som bär ansvaret ska straffas hårt.
Citera
Igår, 14:48
Medlem
Är det Milo i svart luva som är på videon som börjat cirkulera? Där en livrädd liten pojke ser ut att vara utsatt för människorov, misshandlas och hotas till livet. Fy fan vilken värld vi lever i.

Videon låg uppe någon timme idag i grupp på Telegram som länkades till i en Flashbacktråd om en skjuten ordningsvakt på Stureplan. Det gjorde också närbilder på en avrättad ung man. Var det rapparen i garaget i Norrköping? Hur kan allt spridas så pass öppet? Jag ångrar djupt att jag klickade på länken. Det saknades varning för brutala bilder och filmer.

Jag hoppas innerligt att någon som inte satt förstenad av chock sparade ner bilder och videos så polisen får dem. Det är olagligt att sprida men man måste kunna skicka det till polismyndigheten.
Senast redigerad av Violinisten Igår kl. 14:52.
Citera
Igår, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violinisten
Är det Milo i svart luva som är på videon som börjat cirkulera? Där en livrädd liten pojke ser ut att vara utsatt för människorov, misshandlas och hotas till livet. Fy fan vilken värld vi lever i.

Videon låg uppe någon timme idag i grupp på Telegram som länkades till i en Flashbacktråd om en skjuten ordningsvakt på Stureplan. Det gjorde också närbilder på en avrättad ung man. Var det rapparen i garaget i Norrköping? Hur kan allt spridas så pass öppet? Jag ångrar djupt att jag klickade på länken. Det saknades varning för brutala bilder och filmer.

Jag hoppas innerligt att någon som inte satt förstenad av chock sparade ner bilder och videos så polisen får dem. Det är olagligt att sprida men man måste kunna skicka det till polismyndigheten.

Finns bilder på Gaboro (rapparen i garaget i Norrköping) på Google om du söker på hans namn. Ninos mouses khouri. Så får du bekräftelse ifall det var han på bilderna du såg
Citera
Igår, 20:28
Medlem
Filmen:

En liten, tunn pojke sitter ihopkurad framför en man som filmar hans ansikte och överkropp med sin mobil. Pojkens händer är nere. Troligen är det flera GM. Olika röster. Jag minns det som en mörk utomhusmiljö. Pojken är klädd i mörka kläder med en jackluva uppe så man ser inte håret. Jag tror att han bar en quiltad (randigt vågrätt) täckväst över en munktröja. Ögonen, näsan ser ut som Milos. Pojken ser livrädd ut.

Den vuxna mannen frågar pojken vem som har fått honom att göra det. På svenska med brytning. Mannen eller en annan GM intill smäller till pojken som med darrande, låg röst svarar "Alex". Mannen ryter så pojken måste tala högre. "Alex". Mannen hetsar vidare. Pratar om "räven". "Och hur gick det då?" Pojken tvingas fortsätta svara. "Det gick inge bra" Mannen frågar eller påstår om pojken förstår att därför måste han "få en nu". Pojken har dödsångest i blicken och svarar jakande. Mannen menar få en kula = pojken måste dö.

Sedan klipps en rapplåt in där en överviktig mörkhyad man rappar och en text läggs i bild. Det går ut på att så går det om man inte lyder. Pojken sköts till döds men det sista visas inte i den ihopklippta versionen av videon.

Har polisen tillgång till videofilmen? Var Alex någon av de som var misstänkta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in