Citat:
Ursprungligen postat av
Iagh
Klart att jag har läst tråden men droppar oftast trams/ot utan större notis som vettiga använder gör här.
Vad var idiotiskt i min frågeställning?
Vad i mina inlägg anser du är tillräckligt för dig att spela över? Vad i fritidsgårdarna och deras placering i förhållande till anträffat död, är irrelevant eller att han senast sågs på en fritidsgård? Eller i Vega? (Jag vet att det står olika saker om var senast var).
Du tillför inte själv något av värde.
Citat:
Ursprungligen postat av
PinballtheDolphin
Missförstår jag dig när du skriver att tuben är en fritidsgård? Tuben är slang för tunnelbanan. Han skrev/menade att han åkt linje 17 (som bla går till Björkhagen där Mi*o bodde) och vid en närliggande station hört/sett några grabbar som snackade om röven.
Sorry för ev missförstånd.
Ok nä jag utgick ifrån att det var tunnelbanan och fick svar som verkade som det. Såg sedan när jag ville kolla stationerna i Haninge att det fanns en fritidsgård längre bort som heter Tuben Fritidsgård Tuben
08-508 290 00
https://g.co/kgs/FfP4Aw detta fick mig att tro att jag missuppfattat då jag trodde att det var längs resan City-Farsts- Haninge (Vega kommer väl innan?) ett samtal hörts. Det är jag som missuppfattat. Jag trodde att det var ett samtal längs sträckan som hörts. Sedan hade jag inte koll på pendeltåg mot tunnelbanan och tänkte att det kanske var gården det handlat om istället.
Jag kan inte sådant där. Kan inte Stockholm heller. Har dock bara åkt sträckan själv. Kollade snabbt på kartan
Har du tekniska kunskaper? Alltså något så att man kan översätta Snapkartan? Är väl lika ute och cyklar där men ändå. Alltså bilen som åker på natten för 5 dygn sedan med sin kusliga lyssning. Nynäsvägen ungefär.