Citat:
Ursprungligen postat av
Oliverktm125
Tja Fb
Allt började i fredags när jag var ute på stan och krökade. Jag klämde i mig ca 10 enheter den kvällen vilket inte var något märkvärdigt. Dagen efter var jag rätt bakis men inte allt för farligt.
På kvällen bestämde jag mig för att dra på en fest under kort varsel. Jag plockade med mig en 1 liters 40% vodka flaska innan jag drog. Jag kom dit vid 23:00 och drog i mig ca 600 ml på något sjukt sätt fram tills 02 tiden. Kan tillägga att jag inte åt middag heller.
När jag vakna dagen efter var jag sjukt bakis, kunde endast klämma ur någon droppe piss och fick stanna bilen flera gånger för att inte spy. Jag brottades främst med själva illamåendet.
Det var omöjligt för mig att somna inatt, sov kanske 2-3 timmar. Nu när jag vakna var det bara att slänga sig iväg för att lämna bilen på verkstad. Resan var ca 1 timme och kände hur illamåendet bara steg och steg under bilfärden. Nu när jag kommit hem mår jag fruktansvärt illa och varit nära på att spy.
Har inte varit med om något liknande tidigare, har ni upplevt bakfylla i 2 dagar och har ni några tips för att lindra illamåendet? Obs, jag vet att detta inte är hälsosamt drickande.
Du skriver att du drog i dig 60 cl sprit på tre timmar. Trollar du?
Drar du i dig den mängden på den korta tiden och fortfarande kan krypa hem efteråt så har du en jävla toleransnivå.
Att du blir bakis i två dagar efteråt känns ganska rimligt.