2023-09-08, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Han kanske kunde satsa på Only Fans?

Vet inte. Hur skulle det se ut om ledaren för nordens största nazistiska organisation som ska vara frontman för det svenska upproret mot den allmänna dekadensen och rasfrämlingarnas intåg använde sig av horsidan onlyfans.

Vad tycker du? Även om alla vet att de egentligen används för donationer. Han kan väl skaffa sig en patreon? Jag tror det inte är en horsida (även om folk givetvis använder det för det) utan allt möjligt spelas in där?

Han kan väl hålla tal?
Citera
2023-09-08, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Är du retarderad? Hur ska ledaren för NMR kunna få ett arbete menar du utan rätt kontakter?

Dessutom så har väl de flesta NMRare fått sina bankkonton stängda?

NMR är inte en terroristisk organisation så att frysa deras bankkonton är inte sant.

Han kan givetvis få jobb, snälla någon

Du kan inte inte bli anställd för att du har en viss politisk åsikt det finns lagar mot sådant. Sedan så har väl massvis med NMR anhängare jobb, varför inte bli inbjuden i dessa?
Citera
2023-09-08, 20:10
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denfriamannen
NMR är inte en terroristisk organisation så att frysa deras bankkonton är inte sant.

Han kan givetvis få jobb, snälla någon

Du kan inte inte bli anställd för att du har en viss politisk åsikt det finns lagar mot sådant. Sedan så har väl massvis med NMR anhängare jobb, varför inte bli inbjuden i dessa?

Jo, flera personer inom NMR har fått sina bankkonton frysta genom åren. Hur det är nu vet jag inte men det är troligtvis likadant idag.

Du kan inte bli avskedad pga dina åsikter. Du kan däremot bli nekad jobb pga dina åsikter. De behöver inte nämna att det beror på dina åsikter dock.

Förstår du?
Senast redigerad av Zloth 2023-09-08 kl. 20:12.
Citera
2023-09-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag gissar att som ledare för NMR så är det enbart kontakter som gäller. Så fort expo har kontaktat jobb eller utbildningar så lär han ju bli utsparkad därifrån. Så den vägen känns rätt körd.
Det är förbjudet att sparka någon pga politiska åsikter
Citera
2023-09-08, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jo, flera personer inom NMR har fått sina bankkonton frysta genom åren. Hur det är nu vet jag inte men det är troligtvis likadant idag.

Du kan inte bli avskedad pga dina åsikter. Du kan däremot bli nekad jobb pga dina åsikter. De behöver inte nämna att det beror på dina åsikter dock.

Förstår du?

Detta kommer från? Vilken källa?

Han är ju inte ens en så känd person, hur kommer folk veta vem han är om han inte söker jobb som gör bakgrundskoll?
Citera
2023-09-08, 20:42
Medlem
BOMB-CPs avatar
Jag känner inte Simon privat men vet att han jobbat i många år och varit omtyckt som chef på sin senaste arbetsplats.

Var kommer det här med alkoholismen ifrån, varför står det i trådens rubrik ..?
Citera
2023-09-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag förstår inte hur TS får Lindberg till arbetsskygg när han bevisligen verkligen vill ha ett jobb...

Vill han ju inte. Han vill gå på bidrag skriver han faktiskt. Vitt ariskt bidrag.
Citera
2023-09-08, 20:45
Medlem
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medievalchurch
Vill han ju inte. Han vill gå på bidrag skriver han faktiskt. Vitt ariskt bidrag.

Förlåt mig för att jag inte hängt med, vart skriver han det?
Citera
2023-09-08, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Förlåt mig för att jag inte hängt med, vart skriver han det?

I TS.

Du har känt honom i många år?
Citera
2023-09-08, 20:58
Medlem
BOMB-CPs avatar
Citat:
I TS.

Du har känt honom i många år?

Har Simon skrivit trådstarten?
Citera
2023-09-08, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Har Simon skrivit trådstarten?

Ja

Det är hans text tagen från en annan sida.
Citera
2023-09-08, 21:03
Medlem
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ja

Det är hans text tagen från en annan sida.
Har Simon skapat tråden?

Du försöker vända och vrida på saker och ting, desinformation är aldrig bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in