Citat:
Ursprungligen postat av
Asensgammaldags
Hade de försökt ta tillbaka bollen hade de antagligen blivit åtalade för rasistiskt motiverad misshandel samt uthängda i media som rasister. Det här är en överklasskvinna med nära band till regeringen som jag förstår det så samma regler gäller inte när man står på sig mot henne. Grabbarna skötte sig galant.
Uthängda av vem? Av sig själva? Hon filmade inte och som du ser har hon inte alla tegelpannor på taket så ingen hade lyssnat på henne.
Nej det var inte alls galant skött. De spred filmen och skapade hela den här hetsen. Eller är det den här typen av pöbelsamhälle du vill leva i? Är det bästa kanske att det finns kameror i alla gathörn så varje överträdelse kan filmas, spridas och hetsen kan dra igång så fort någon gjort något folk kan hetsa på?
Just det, det finns ju redan ett sånt samhälle, så ni som gillar det här kan väl åka dit istället för att solka ner vårt land.
Jag vill ha tillbaka mitt sverige där folk vågar räta ryggen och ta sin rätt i situationen. Det är alldeles för få som gör det nu. Och det blir färre varje år.