2024-03-07, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Älskar att lägenheten beskrivs "Vill du bo i denna lägenhet så finns den på våning 2 t.o.m. 8, en bit upp i huset, vilket ger en fantastisk utsikt och vackra solnedgångar från balkongen.
😂

Hahaha 🤣
Det borde de läsa. Kanske har missat att det är vackra solnedgångar.
Citera
2024-03-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Jag fattar inte vad större bostad ska göra för skillnad. Lars kommer liksom inte börja sova I eget rum om dom så flyttar till ett slott.
Om dom ändå ska ha allt i vardagsrummet och äta i soffan kan dom ju lika gärna flytta till mindre och spara pengar till kontantinsatsen som var prio för ett par månader sen
Instämmer! Plus så brukar det ändå bli så att hela familjen är i ett och samma rum ALLTID ändå så tanken om att barnen ska ha eget rum och kanske ett kontor för de vuxna, det spelar liksom ingen roll för barnen vill va där du är.
Men Hanna vet ju inte vad hon pratar om. Konstig människa.
Citera
2024-03-07, 20:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Vi kan väl iallafall konstatera att det här med hus i Malmö eller hus över huvud taget är struket från planeringen. Okej de fick inte lägenheten i samma hus men nu ska de titta på nybyggen istället. Förvånar mig inte dock. Kan definitivt INTE se varken Hanna eller Kebaben rodda ett eller två barn och dessutom hålla koll på ett hus med allt vad det innebär. Vad ska hon med en trädgård till? Skulle se förfallet ut efter en kvart.

Kebaben och Hanna i ett hus, instagrams svar på Morran och Tobias 😂
Citera
2024-03-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kebaben och Hanna i ett hus, instagrams svar på Morran och Tobias 😂

Hahaahah de kan inte ens sköta om en lägenhet än mindre ett hus 🤣
Citera
2024-03-07, 20:41
Medlem
Får Keboffen släpa runt på möbler när hon sitter i soffan och tittar på? Kan man inte fota vagn och kläder för man blöder så mycket borde man ju inte vilja bära möbler tänker jag.
Citera
2024-03-07, 20:50
Medlem
Kul att hon skriver att Lara kan ”härja fritt”. Ungen kan ju inte röra sig själv ens. Kan hon ens vända sig från rygg/mage osv.
Det kallar då jag inte för att härja runt.
Citera
2024-03-07, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Får Keboffen släpa runt på möbler när hon sitter i soffan och tittar på? Kan man inte fota vagn och kläder för man blöder så mycket borde man ju inte vilja bära möbler tänker jag.

Säkert! Det är ju så synd om H för att hon har mens. Hur tusan skulle hon klara av ett riktigt jobb?!
Citera
2024-03-07, 21:09
Medlem
Blev det aldrig något besök vid graven för o göra fint hos storebror?? Lars va visst lite kinkig när dom skulle dit så dom åkte hem. Har inte sett någonting eter det att dom åkt dit. Har jag missat det?
Citera
2024-03-07, 21:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AverageJoe23
Blev det aldrig något besök vid graven för o göra fint hos storebror?? Lars va visst lite kinkig när dom skulle dit så dom åkte hem. Har inte sett någonting eter det att dom åkt dit. Har jag missat det?

Nej du har inte missat något, graven glömdes i samma sekund Lars tittade ut. Eller jo, de var där en gång och tog nån bild men väldigt länge sen.

(Nu kommer det säkert dyka upp gravcontent närmaste dagarna för att tonårsHanna minsann ska visa att de ViSsT hänger där).
Citera
2024-03-07, 21:25
Medlem
Det är så befriande att veta att man inte är ensam om sina tankar kring HT. Ett svar på att man inte är helt koko eller tänker fel.

Vem kan ens på riktigt tyck att det var en smart idé att flytta ett stort matbord in i ett litet sovrum och flytta ut en spjälsäng med leksaker i ett stort kök/vardagsrum? Perfekt med ett lekrum och arbetsrum där man kan lasta in leksakerna när man är klar med dem på kvällen t ex. Alltså HT, tänker som ingen annan (på ett dåligt sätt).
Citera
2024-03-07, 21:29
Medlem
Glitterfians avatar
På alla storys som Fanni lägger upp så är det väldigt uppenbart att hon lever själv.
Om hon nu är så löjlig att hon blockerar varenda en som frågar henne snällt så får hon väl börja duka fram två tallrikar istället för en.
Varför skäms hon över att vara singel och gravid? Tror hon att hon kommer kunna dölja detta så mycket längre? Hon är så patetisk den småländska lilla grå musen.
Citera
2024-03-07, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Säkert! Det är ju så synd om H för att hon har mens. Hur tusan skulle hon klara av ett riktigt jobb?!

Ingen av oss andra "har det som hon" en och annan jobbar heltid, roddar familj hus hem mat tvätt och allt däremellan trots mens men vi får hoppas vården har koll på HT's extrema blödning , ps vi har hus och hundar med 🫡 Hanna måste få vila emellanåt och vad passar bättre än att dra för trögKebbaben att hon lider av lite mens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in