2024-03-06, 20:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Jag frågade henne om vart Linus tagit vägen. Det gick exakt 1,5 minut, sen var jag blockad. Så nu kan jag inte följa henne längre.

1,5 minut var ändå rätt lång tid, hon brukar vara snabbare.

Men då vet vi alla att just Linux är en väldigt känslig fråga.
Citera
2024-03-06, 20:44
Medlem
Ja det var tydligt. Jag frågade bara vart han tagit vägen eftersom jag reagerat på att hon plötsligt började skriva ”jag” i alla inlägg. Poff-så var jag blockad.
Citera
2024-03-06, 20:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hon vill ju att folk ska spekulera och följa för att få veta, för nu när hon är gravid är det inte alls lika ”spännande” att följa henne längre. Hon ser ju att Hanna stadigt tappar.

Hon hade ju kunnat göra det mer speciellt, dvs inte bara varva trötta hundpromenader och gnäll om illamående.
Eller besök hos mamma och nån korvgrillnings-höjdpunkt då och då.

Att hennes följarantal går upp är väl för att många läst här samt att ivf publiken vill se blod eller ett lyckat resultat.
Citera
2024-03-06, 20:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ja det var tydligt. Jag frågade bara vart han tagit vägen eftersom jag reagerat på att hon plötsligt började skriva ”jag” i alla inlägg. Poff-så var jag blockad.

Frågade du i hennes tråd eller via pm?
Citera
2024-03-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Frågade du i hennes tråd eller via pm?

I hennes tråd.
Citera
2024-03-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Håller med. Börjar bli riktigt fånigt. Enda som skulle hindra henne från att gå ut med en sådan sak är att de faktiskt inte gjort slut. Och det är det jag tror. Spelar ingen roll att de bor på olika platser, det är bara ett försök till krishantering. Tror hon kommer hålla kvar i den livhanken till gåsen är född eller längre. Kan omöjligt finnas så många potentiella baby daddys i smålandsbruk att välja mellan om hon behöver hitta en ny donator. Särskilt inte med tanke på hur hon fläkt ut sig och sin psykiska ohälsa i flera år.

"Gåsen" 😅😅 jag undrar så huruvida hon någonsin kommer kommentera vad som hänt med Linux.
Citera
2024-03-06, 21:29
Medlem
Citat:
I hennes tråd.

Kommer aldrig förstå varför man är så offensiv så fort någon frågar något som inte passar HT eller FD , de sitter fastklistrade vid telefonerna och inväntar enligt de olämpliga frågor och blockar istället för att svara något i stil med "jag svarar inte på frågor ang mitt privatliv" liksom mycket mer vuxet än att bete sig som en fjortis 😅

Tror HT blockade mig för jag frågade varför de inte tar en paus när de jäktade med alla ivf behandlingar, FD blockade mig för en simpel fråga med, inget offensivt men enligt henne säkert känsligt. Sådana barnrumpa de är, rent genuint är jag nyfiken hur långa blocklistor de har 🤣
Citera
2024-03-06, 21:30
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
"Gåsen" 😅😅 jag undrar så huruvida hon någonsin kommer kommentera vad som hänt med Linux.

Jag är tveksam till det, hon kommer möjligtvis nämna någonting efter gåsen är född och hon överöses med frågor om vart den lyckliga donatorn tagit vägen. Även om hon är van vid det så kan hon inte blocka sig igenom hela livet.

Precis som sagts här så är inte hennes håla en direkt metropol för att hitta nya partners i, även om vartenda bonnlurk är bättre material än en åldringsbrottsling.
Citera
2024-03-06, 21:31
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Kommer aldrig förstå varför man är så offensiv så fort någon frågar något som inte passar HT eller FD , de sitter fastklistrade vid telefonerna och inväntar enligt de olämpliga frågor och blockar istället för att svara något i stil med "jag svarar inte på frågor ang mitt privatliv" liksom mycket mer vuxet än att bete sig som en fjortis 😅

Tror HT blockade mig för jag frågade varför de inte tar en paus när de jäktade med alla ivf behandlingar, FD blockade mig för en simpel fråga med, inget offensivt men enligt henne säkert känsligt. Sådana barnrumpa de är, rent genuint är jag nyfiken hur långa blocklistor de har 🤣

Deras gemensamma blocklista är garanterat längre än normsvenskens hamstrade förråd av toapapper 🫶
Citera
2024-03-06, 21:34
Medlem
Jag har för mig att det tidigare stod ”VÅR resa mot en levande bebis” i hennes profil tidigare eller minns jag fel? Nu står det ”resan mot en levande bebis”
Citera
2024-03-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011

FD blockade mig då jag inte riktigt höll med hennes alla följares råd angående hennes illamående. Så konstigt beteende. Man undrar hur de blivit ”influencer” när de verkar blocka så pass många för ingenting.
Citera
2024-03-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja absolut, det enda trista med sådana Hauls är att man inte kan gå till närmaste affär och köpa samma sak.

Älskar själv second hand och är stabil kund på både stadsmissionen och myrorna.

Ja å hennes hauls/vloggar är mest källa till skämskudde pga så B och stress pga dåligt klippt och hon pratar för jävla fort.

Och kli i kroppen när man tänker på allt hon kunnat göra med det om hon nu ska kalla sig influenser. Dela tips på ställen, hur man kan återbruka, visa fördelar me begagnat till barnen -mindre kemikalier etc. ge info om hur man ska tänka med gamla leksaker som kan innehålla gifter och så vidare.

Istället köper hon böcker till typ 5-åringar och visar ingenting av utbudet av kläder i butiken.
Går inte att förvänta sig annat, ändå kliar det.

Hanna du ska ändå ha thumbs up för att du gjorde något bra dvs köpte second hand. Fortsätt med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in