2024-02-25, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Känns lite väl tillfälligt att F skulle ändra sin relationsstatus, använda "jag"-form i allt gällande graviditeten samt att L skulle byta adress om det hela bara var lösa rykten 🤔
Absolut,det håller helt med dig om
Citera
2024-02-25, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej, det finns kvar. Sprid inte desinformation.
Så du säger alltså att hon har blockerat alla mina konton?
Citera
2024-02-25, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Så du säger alltså att hon har blockerat alla mina konton?
Fanni har kvar sitt konto på Instagram
Citera
2024-02-25, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Fanni har kvar sitt konto på Instagram

Det går ju att blockera alla dina konton om de konton du skapar är med samma mailadress, då väljer hon blockera dig och alla kommande konton 😃
Citera
2024-02-25, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Det går ju att blockera alla dina konton om de konton du skapar är med samma mailadress, då väljer hon blockera dig och alla kommande konton 😃
Jag har inte blivit blockad 😅
Men det stämmer säkert som du säger. Att om det är skapat med samma mailadress
Citera
2024-02-25, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jag har inte blivit blockad 😅
Men det stämmer säkert som du säger. Att om det är skapat med samma mailadress

Jag har testat skapa med ny mailadress och det fungerar icke. Som tur väl är kan jag kolla via länken som tidigare postats.
Citera
2024-02-25, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Jag har testat skapa med ny mailadress och det fungerar icke. Som tur väl är kan jag kolla via länken som tidigare postats.
Men oj Märkligt Ja hon verkar inte ha någon större koll på vilka hon blockar
Tur att den länken finns då kan du se ändå
Citera
2024-02-25, 12:30
Medlem
Citat:

Det funkade inte för mig heller att skapa med en ny mailadress så länge jag försökte från samma enhet (min mobil) som mina andra konton fanns på, det kopplades liksom automatiskt ihop i samma kontocenter när nya kontot skapades. Men när jag registrerade via surfplatta så gick det efter de att kolla via mobilen 🙂
Citera
2024-02-25, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Pga en veckas semester har jag hängt med extremt dåligt i denna tråd. Kan nån uppdatera snabbt?

Hanna fortsätter leverera jättedåligt content men gjorde nån miss på ett samarbete häromdan så Keboff bidrog med nåt brunstigt ljud i början av hudvårdsreklamen, det va kul!

Fanni fortsätter ligga lågt i hopp om att allt ska gå över av sig själv, medans har Linux skrivit sig på annan adress och båda har ändrat status på facebook.

Tror inte jag missat något?
Citera
2024-02-25, 13:56
Medlem
Citat:

Vilken länk?
Citera
2024-02-25, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hanna fortsätter leverera jättedåligt content men gjorde nån miss på ett samarbete häromdan så Keboff bidrog med nåt brunstigt ljud i början av hudvårdsreklamen, det va kul!

Fanni fortsätter ligga lågt i hopp om att allt ska gå över av sig själv, medans har Linux skrivit sig på annan adress och båda har ändrat status på facebook.

Tror inte jag missat något?

Har de ändrat till singel eller gjort informationen om relationen privat? En väldig skillnad.
Citera
2024-02-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejmidlov
Vilken länk?

Kolla inlägg 6017 eller däromkring. En länk du kan gå in på och följa Hanna och Fanni trots att du är blockad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in