2026-09-18, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Tycker också att det är sjukt att prata om storebror på det viset, L ska visa upp kläder, pumpor m.m. för honom. Det är på en helt annan nivå än att man bara besöker en gravsten. Är väl därför hon får gå på en förskola där det inte är konstigt om L pratar om att hon har en bror

Fattar ju vara tjusningen med att hänga på en kyrkogård kommer ifrån. ....för mig var det då nytt att så små barn tas med på utflykt dit av fsk. Jag hade ärligt ifrågsatt vår fsk om dem dragit med ungar till sånt ställe
Citera
2026-09-18, 15:04
Medlem
https://www.motherhood.se/mammaliv/hanna-theorins-uppmaning-1-april-sluta-skamta-om-att-du-ar-gravid/8355761

En artikel från 2022 intervjuas Hanna. Där använder hon sitt vanliga språk och säger bland annat "Det är väldigt många som mår skit" inte ens i intervjuer kan hon prata som en normal vuxen.

I övrigt tycker hon synd om sig själv när folk drar första april-skämt om graviditeter. Lättkränkt som vanligt 😄
Citera
2026-09-18, 15:28
Medlem
Var det verkligen det bästa hon kunde producera efter lång tystnad.. en jävla pumpa från lidl
Citera
2026-09-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Var det verkligen det bästa hon kunde producera efter lång tystnad.. en jävla pumpa från lidl
Och en bild på en smörgåstårta som om det vore världens grej
Citera
2026-09-18, 16:26
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Det är så irriterande att få bilder utan kontext. Lägg inte bara ut en random bild, skriv nått om den! Varför äts det smörgåstårta, vad händer? Även där är SL ett föredöme med många förklarande texter så man fattar vad man tittar på och varför. Folk struntar väl i nån jäkla smörgåstårta när man inte ens får veta varför den äts!
Citera
2026-09-18, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Handlar det inte om Hanna så är det OT. Tråden handlar inte om trådanvändarna.
Handlade inte om någon trådanvändare utan vad som stod i ett inlägg
Citera
2026-09-18, 17:06
Medlem
Ser ut som skit dessutom. Köttbullar på smörgåstårta…
Citera
2026-09-18, 17:21
Medlem
Är dom hos mormor eller farmor är frågan. Och 0 context som vanligt.
Citera
2026-09-18, 18:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Kommenterade inte något inlägg om babblarna och har aldrig gjort utan ett inlägg från en helt annan person🐊

Nu blir jag förvirrad, varför svarar du som Bullkakan? Du var inte ens med i diskussionen?
Är det något jag ska svara på då du taggar mig?
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-09-18 kl. 18:15.
Citera
2026-09-18, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Det är så irriterande att få bilder utan kontext. Lägg inte bara ut en random bild, skriv nått om den! Varför äts det smörgåstårta, vad händer? Även där är SL ett föredöme med många förklarande texter så man fattar vad man tittar på och varför. Folk struntar väl i nån jäkla smörgåstårta när man inte ens får veta varför den äts!
Tänkte precis samma. Och detta har jag påtalat många gånger här inne. Hon gör jämta såhär. Och det är bla därför hon är så dålig på sitt "jobb."

Antigen gör hon det för att verkar speciell och folk ska fråga varför de äter tårta. Eller så är hon för lat för att skriva en text tillhörande bilden.

Sen tyckte jag att den såg fruktansvärt oaptitlig ut.
Citera
2026-09-18, 18:25
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jag måste faktiskt tillägga här att jag önskar inte att hon knäcks utan att hon tar till sig alla extremt lätta förbättringar hon kan göra i sitt "jobb" (sluta ljuga, sluta vara passiv aggressiv, slutar visa Lars helt och hållet, slutar med att Lars ska "jobba", slutar berätta om Lars medicinska problem, slutar kavla ut när Lars är "jobbig" och när hon går eller inte går på förskola", sluta blocka och ta bort obekväm kritik och börja tänka igenom sina "jobb", inte i förväg säga att det blev röv-dåligt", börja genuint interagera med sina "följare" osv osv osv) eller pausa offentliga karriären och gör något annat, både för familjens skull och hennes egna ohälsa.

Skulle precis skriva samma sak. Finns inget roande att "knäcka" en person vem det än må vara. Jag har jättesvårt för att hon låter Lars barnarbeta istället för att ha en normal barndom och samma sekund Hanna gör sitt konto privat och ger Lars sparken som anställd så kommer jag försvinna vidare och uppmärksamma nästa person som utnyttjar sina barn och vara en vagel i dennes ögon ist. Då kan Hanna tälta på kyrkogården och tala i tungor på Lars förskola-sekt hur mycket hon känner för.
Citera
2026-09-18, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Hon frågar ”hur fick ni betala”. Vad tror du hon menar med det isf?
"Vad fick ni betala?" står det iof😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in