2026-09-17, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det följer inte med på det viset. Då hade hela denna tråd varit fullt av citat. Ser du? Mitt gamla inlägg kom inte med. Men lycka till framöver.
Ok? Och hur skulle ditt inlägg om babblarna för 2.5 år sedan kommit med ett annat inlägg som jag kommenterade om gällande åldern som skrevs igår. Den personen hade kommenterat dig varav jag kommenterat den personen. Men känn dig speciell bullkakan 😭😅😅😅😅
Citera
2026-09-17, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ok? Och hur skulle ditt inlägg om babblarna för 2.5 år sedan kommit med ett annat inlägg som jag kommenterade om gällande åldern som skrevs igår. Den personen hade kommenterat dig varav jag kommenterat den personen. Men känn dig speciell bullkakan 😭😅😅😅😅

Det var ju det jag undrade. Den användaren har inte citerat mig i natt kl 03:47, kolla själv. Märkliga påståenden och redigerade inlägg, jisses. Håll koll lite på aktiviteten i tråden. Du var nog och läste längre bak och råkade komma emot att citera det inlägget. Det är helt okej att erkänna sina fel. Punkt slut.
Citera
2026-09-17, 13:14
Medlem
Citat:
Det var ju det jag undrade. Den användaren har inte citerat mig i natt kl 03:47, kolla själv. Märkliga påståenden och redigerade inlägg, jisses. Håll koll lite på aktiviteten i tråden. Du var nog och läste längre bak och råkade komma emot att citera det inlägget. Det är helt okej att erkänna sina fel. Punkt slut.
Hahaha redigerade inlägg? Ibland stavar man fel och korrigerar det men det är inget annat som är redigerat. Mina inlägg är ofta redigerade pga det, kolla själv. Jag har inte läst bak i tiden så intresserad är jag intr. Jag kommenterade åldern och inget om Babblarna. Det var ganska solklart tycker jag. Rätt lustig sak att vara upprörd över tänker jag? Hoppas du mår bra ändå❤️
Citera
2026-09-17, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Nu tror jag minsann bilderna på Larsa på förskolan försvunnit? Hon som aldrig läser här!
Men herregud som hon avslöjar sig att hon är här inne och läser varje dag. Varför försöka ljuga om det också, att hon inte läser här inne? 😅

Hanna varför tar du inte till dig kritiken du får? Om du vill fortsätta ditt så kallade så blocka inte de få följarna du har kvar bara för de ställer frågor. Fattar du inte själv att du gräver din egna influenser-grav när du håller på så? Det avslöjar bara hur fruktansvärt dåligt självförtroende du har.
Citera
2026-09-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
De har inte nöjt sig med att redigera inläggen utan de har tagit bort hela inläggen! Så sjukt att ens ha ett öppet konto. De borde verkligen stänga det. Men Hannas fiktiva stalker hade väl all information från början så skadan är ju redan skedd.
Men om Hanna är så jävla dum att hon godkänt att bilder på hennes dotter publiceras på förskolans instagram så får hon ju skylla sig själv naturligtvis. Det ska ju inte drabba förskolan som ska avlägga arbetstid på att ta bort massa inlägg enbart för hennes skull. Nu har hanna "fått spelet" igen och stampat i golvet för att få bort de där bilderna. Så tycker förskolan förmodligen att hon är ännu mer konstig. Undrar om hon börjat hämta/lämna Lars nu eller om hon sitter kvar i bilen och gömmer så och låter Kebaben gå in och hämta/lämna.
Citera
2026-09-17, 14:24
Medlem
Citat:
Men herregud, sluta ta upp tråden med massa OT nu. Ingen orkar skrolla igenom dina gnäll-inlägg om saker som inte har med tråden att göra
Citera
2026-09-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Men om Hanna är så jävla dum att hon godkänt att bilder på hennes dotter publiceras på förskolans instagram så får hon ju skylla sig själv naturligtvis. Det ska ju inte drabba förskolan som ska avlägga arbetstid på att ta bort massa inlägg enbart för hennes skull. Nu har hanna "fått spelet" igen och stampat i golvet för att få bort de där bilderna. Så tycker förskolan förmodligen att hon är ännu mer konstig. Undrar om hon börjat hämta/lämna Lars nu eller om hon sitter kvar i bilen och gömmer så och låter Kebaben gå in och hämta/lämna.
Ja, hon har ju specifikt bett skolan om att ta bort bilderna som är publicerade i januari och april så hon går ju in här och läser😅
Citera
2026-09-17, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ja, hon har ju specifikt bett skolan om att ta bort bilderna som är publicerade i januari och april så hon går ju in här och läser😅
Absolut att hon gör det 😅 så pinsamt för henne att inte ha något viktigare i livet än att kolla flashback, skrolla instagram (som hon är aktiv på 24/7 och morfar i sig massa "gotta" framför Hanna Montana" 😅

Det gav mig ett minne förresten när hon låg höggravid i soffan och sträckkollade Pippi Långstrump 😅 man är verkligen inte psykiskt frisk om det enda man kollar på varje dag är barnprogram.
Citera
2026-09-17, 15:16
Medlem
Citat:
Men herregud, sluta ta upp tråden med massa OT nu. Ingen orkar skrolla igenom dina gnäll-inlägg om saker som inte har med tråden att göra

Ville bara få klarhet i varför hon svarade mig. Så jag kunde svara nåt bra tillbaka. Men det gick tyvärr inte, så blev dessvärre en del OT. Hoppas de kan raderas.

Vad ska vi snacka om? Spisen? Vad händer mer för spännande i H’s liv?
Citera
2026-09-17, 15:23
Medlem
Ja H är ju uppenbarligen här och läser varje dag eftersom bilderna på Lasse försvann från den högst tvivelaktiga IG sidan på typ ett dygn. Säkert Kebaben som fått i uppdrag att höra av sig till sekt-förisen och be dom ta bort bilderna.

Och som vanligt tystnad från H som står och stampar. Snart kommer antingen ett till snyftinlägg om IVF skrivet av chattis eller så är det en ny grov åkomma som måste hanteras av vÅrDeN.
Citera
2026-09-17, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Jag har dom sparade på telefonen, kan ladda upp igen när jag får tid senare 😁

🌟🌟🌟
Citera
2026-09-17, 15:48
Medlem
Citat:

Håller med 100%. Hon måste ju fattat att öppna konton på Instagram inte kan vara hemliga och inte hittas. Så att godkänna att L är med på bild och sen förbjuda detsamma är orimligt korkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in