2026-09-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Nu tror jag minsann bilderna på Larsa på förskolan försvunnit? Hon som aldrig läser här!

De har inte nöjt sig med att redigera inläggen utan de har tagit bort hela inläggen! Så sjukt att ens ha ett öppet konto. De borde verkligen stänga det. Men Hannas fiktiva stalker hade väl all information från början så skadan är ju redan skedd.
Citera
2026-09-17, 09:26
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
De har inte nöjt sig med att redigera inläggen utan de har tagit bort hela inläggen! Så sjukt att ens ha ett öppet konto. De borde verkligen stänga det. Men Hannas fiktiva stalker hade väl all information från början så skadan är ju redan skedd.
Har så svårt att se Hanna framför mig när hon ringer eller går till förskolan och med bestämd röst säger till på skarpen att de måste ta bort bilder där hennes dotter finns med 🙈😂
Citera
2026-09-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Du citerade mig från ett inlägg från 2024 där jag nämnde babblarna. Som du uppenbart vet eftersom du redigerar inlägget nu och tagit bort det.
Mitt inlägg gällde åldern som en annan person skrev om och det var det jag citerade. Din kommentar om babblarna hade den personen citerat förr så det kom väl med. Hade du tänkt till lite så hade du fattat vad jag citerade. Vem bryr sig om din kommentar om babblarna för 2.5 år sedan förutom du själv
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-09-17 kl. 09:35.
Citera
2026-09-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Har så svårt att se Hanna framför mig när hon ringer eller går till förskolan och med bestämd röst säger till på skarpen att de måste ta bort bilder där hennes dotter finns med 🙈😂
Tänkte samma, särskilt när bilden funnits där i ett halvår och är i miniformat. Undrar om hon berättade varför den behövde tas bort? 😝
Citera
2026-09-17, 09:57
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Tänkte samma, särskilt när bilden funnits där i ett halvår och är i miniformat. Undrar om hon berättade varför den behövde tas bort? 😝

Dom måste väl begärt godkännande för att publicera bilder när Lars började på förskolan, så hon måste väl redan då sagt ja till det? Så är det iaf på andra förskolor, kanske annat hos sekter. Kan inte tänka mig Hanna hört av sig, hon hr nog bussat Kebab på dom! Hon vågar ju inte ens gå dit.
Citera
2026-09-17, 10:37
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Dom måste väl begärt godkännande för att publicera bilder när Lars började på förskolan, så hon måste väl redan då sagt ja till det? Så är det iaf på andra förskolor, kanske annat hos sekter. Kan inte tänka mig Hanna hört av sig, hon hr nog bussat Kebab på dom! Hon vågar ju inte ens gå dit.

Ja det måste man godkänna så det är spännande att Hanna & Kebaben tyckte det var en bra idé.
Att fsk har öppet konto är också anmärkningsvärt!
Citera
2026-09-17, 10:52
Medlem
Undra hur Hanna fått reda på det - hon läser ju inte denna tråd säger hon.
Citera
2026-09-17, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Det där ivf-tjatet har verkligen eskalerat den senaste tiden. Det räcker väl ändå nu! Så tröttsamt.
Kista och sprutor efter varandra som fasta inlägg!!! Hon verkar vara i extremt behov av hjärtan!!! Har något gått fel med vååååården? Har hon fått avslag på sin remiss?
Citera
2026-09-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hon har säkert någon som hejar på henne som berättar för henne när det diskuteras om sånt som är extra känsligt, så måste det vara, hon skulle nog aldrig palla att gå in och läsa allt som skrivs här.
Citera
2026-09-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Kista och sprutor efter varandra som fasta inlägg!!! Hon verkar vara i extremt behov av hjärtan!!! Har något gått fel med vååååården? Har hon fått avslag på sin remiss?

Också sjukt att det var 9 år sedan fostret begravdes men blir ett fast inlägg nu hos morsan för likes. Inget annat än psykiskt sjukt beteende
Citera
2026-09-17, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Mitt inlägg gällde åldern som en annan person skrev om och det var det jag citerade. Din kommentar om babblarna hade den personen citerat förr så det kom väl med. Hade du tänkt till lite så hade du fattat vad jag citerade. Vem bryr sig om din kommentar om babblarna för 2.5 år sedan förutom du själv

Det följer inte med på det viset. Då hade hela denna tråd varit fullt av citat. Ser du? Mitt gamla inlägg kom inte med. Men lycka till framöver.
Citera
2026-09-17, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.

Säkert någon som vill henne väl om förskolan inte har levt upp till sina krav. Det är väl jättebra i så fall. Barn ska väl aldrig drabbas av vuxnas klanterier, oavsett om det är föräldrar, förskola eller flashbackare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in