2026-09-01, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Tror inte nappen är borta, hon är ju efterlystpixlad och äter något alltid så man ser bara inte den.

Tanken är kanske att Lars ska ha blöja tills hon börjar skolan så att Hanna även slipper lära henne att torka sig själv. Det hjälper liksom inte att köpa ett pottbibliotek och sprida ut 15 olika pottor/toaringar överallt. Man måste anstränga sig lite! Ju äldre dom blir, ju mer egen vilja får dom och barn älskar vanor och när allt är samma samma, så blöjan lär Lars tycka mycket om vid det här laget. Undra vad BVC säger på 3-årskontrollen? Om dom ens går på dessa kontroller.

Tror verkligen inte att dom besöker bvc,iaf inte H. Hon blir väl grovt kränkt så fort någon har en åsikt och jag kan inte tänka mig att bvc skulle vara särskilt imponerade av Lasses språknivå, sociala vanor, blöjanvändande, napp etc.
Citera
2026-09-01, 07:27
Medlem
Inte en chans att hon slutat med napp innan 3 års ålder. Lars ska säkert lämna napparna till storebror när hon slutar. Såg någon annan influencer där barnet lämnade dem vid sitt döda syskons grav. Blir säkert en stor happening och firande med snacksbricka på kyrkogården.
Citera
2026-09-01, 07:34
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Tror verkligen inte att dom besöker bvc,iaf inte H. Hon blir väl grovt kränkt så fort någon har en åsikt och jag kan inte tänka mig att bvc skulle vara särskilt imponerade av Lasses språknivå, sociala vanor, blöjanvändande, napp etc.

Hanna är ju dock en topp-mytoman så hon kan nog ljuga till det om hur dom aktivt pottränar dagarna i ända men att Larsa inte verkar riktigt redo än så det går inte, dom äter balanserad kost vid normala tider och Lars dricker nästan bara vatten och har nappen litegrann vid vila bara. Sovrutinen är toppen och skärmar använder hon givetvis bara nångång i veckan! Så länge Lars inte kan dementera. Men Hanna sitter kanske kvar i bilen så Kebab får ljuga till det istället.
Citera
2026-09-01, 07:49
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hanna är ju dock en topp-mytoman så hon kan nog ljuga till det om hur dom aktivt pottränar dagarna i ända men att Larsa inte verkar riktigt redo än så det går inte, dom äter balanserad kost vid normala tider och Lars dricker nästan bara vatten och har nappen litegrann vid vila bara. Sovrutinen är toppen och skärmar använder hon givetvis bara nångång i veckan! Så länge Lars inte kan dementera. Men Hanna sitter kanske kvar i bilen så Kebab får ljuga till det istället.
Haha, så är det nog. Tänk HT som säger (som försvar) att "ni ser bara ögonblicksbilder från vårt liv " 😂😂😂 Så HT lägger bara ut det dåliga, när Larsa dricker vatten till alla balanserade nyttiga måltider, när hon är blöjfri, när hon borstar tänderna på rutin och nattas kl 19 på rutin är inget HT bryr sig om att lägga ut 🤡🤡
Citera
2026-09-01, 09:22
Medlem
Hon ser väldigt stolt ut över att det är så mycket frukt på brickan, men alltså det är en jäkla mängd för en vuxen och en snart 3-åring! En frukt hade väl räckt till barnet?

Vet inte om jag missuppfattar men ser ut som att hon blåser i barnets ansikte och att L vänder bort ansiktet och vill iväg. Jag kanske är känslig men hade inte velat ha någons utandningsluften på mig blåst så i ansiktet och hatar när folk gör så på både bebisar och hundar och man klart ser att de inte uppskattar det. Blä.
Citera
2026-09-01, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulleribocken
Hon ser väldigt stolt ut över att det är så mycket frukt på brickan, men alltså det är en jäkla mängd för en vuxen och en snart 3-åring! En frukt hade väl räckt till barnet?

Vet inte om jag missuppfattar men ser ut som att hon blåser i barnets ansikte och att L vänder bort ansiktet och vill iväg. Jag kanske är känslig men hade inte velat ha någons utandningsluften på mig blåst så i ansiktet och hatar när folk gör så på både bebisar och hundar och man klart ser att de inte uppskattar det. Blä.

Noterade också att hon blåste i ansiktet.
Citera
2026-09-01, 11:00
Medlem
VAB 🫠 Undrar om Lars har ont i magen efter gårdagen?
Citera
2026-09-01, 11:02
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
VAB 🫠 Undrar om Lars har ont i magen efter gårdagen?

Skräll! En kombination av att Lars mår skit efter gårdagens filmkväll med snacksbricka och att Hanna inte vågar lämna-hämta på förskolan. Hon kan inte ens stava till vab-dag, vet hon att det är en förkortning?
Citera
2026-09-01, 11:16
Medlem
Vem vill se hennes simpla matlagning?Undrar också om hennes fantastiska matlådor från Factor tagit slut, eller Hello Fresh, absolut ingen tror att hon någonsin använder sig av dessa företag mer än när det handlar om att visa upp i samarbeten.
Citera
2026-09-01, 11:47
Medlem
Hör och häpna! Hanna har avbrutit sina studier innan det ens började.

"Personen är i dagsläget inte registrerad på kursen. Registrering har funnits men det finns nu ett avbrott."
Citera
2026-09-01, 11:48
Medlem
Självklart vab när pappa kebab jobbar
Senast redigerad av lostsoulforever 2026-09-01 kl. 12:06.
Citera
2026-09-01, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hör och häpna! Hanna har avbrutit sina studier innan det ens började.

"Personen är i dagsläget inte registrerad på kursen. Registrering har funnits men det finns nu ett avbrott."

😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in