2026-08-31, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Openlayers
Idag startar kursen som Hanna ska läsa! Tror vi att det blir bra med content kring det?
Jag väntar med spänning på vilken ursäkt hon ska komma med för att hon inte börjat.
Citera
2026-08-31, 13:43
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag väntar med spänning på vilken ursäkt hon ska komma med för att hon inte börjat.

Hysterektomi, ingen idé att börja kursen när hon ändå kanske ska göra en hysterektomi nångång i framtiden eventuellt.
Citera
2026-08-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Och nästan allt man ser i vagnen är socker socker socker

Det är inte undra på att hennes ägglossning är fuckad sen länge och att hon har svårt att bli gravid. Insulinresistensen är ju ett faktum i den kroppen.
Citera
2026-08-31, 17:50
Medlem
Vilken dålig uppdatering det var idag då. Lägger upp sex stycken bilder som sammanfattar augusti. Bilder som man typ redan sett i flödet. Är livet så innehållslöst och trist i Ss så man måste återpublicera bilder?
Citera
2026-08-31, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Vilken dålig uppdatering det var idag då. Lägger upp sex stycken bilder som sammanfattar augusti. Bilder som man typ redan sett i flödet. Är livet så innehållslöst och trist i Ss så man måste återpublicera bilder?
Reagerade på det med och av de sex bilderna så var det bara från fyra olika tillfällen. Vi vill veta om det blir några studier men jag är helt säker på att hon kommer att tiga ihjäl alla frågor om studierna.
Citera
2026-08-31, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Reagerade på det med och av de sex bilderna så var det bara från fyra olika tillfällen. Vi vill veta om det blir några studier men jag är helt säker på att hon kommer att tiga ihjäl alla frågor om studierna.
Hon ville väl påminna oss om hennes fina gardin till garderoben 😅 så fick vi även se mamma Temu Theorin *ja menar Amazon.
Citera
2026-08-31, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Det kan ju inte finnas så mycket att berätta ändå tänker jag. 25 procent är tio timmar i veckan, och de fem år jag läst på universitet har jag aldrig lagt 40 h i veckan på en kurs. Snarare 25-30 max. Hon sitter väl och färgkodar sitt anteckningsblock och leker viktig.
Citera
2026-08-31, 19:06
Medlem
Att fixa snacksbrickan har hon lagt möda på idag 😄
Citera
2026-08-31, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Att fixa snacksbrickan har hon lagt möda på idag 😄

Varför måste man ha godis och chips?! super Nice med bara frukt om man nu måste 🙃
Citera
2026-08-31, 19:15
Medlem
Godis och chips på en måndag, hennes föräldraskap är verkligen 👌
Citera
2026-08-31, 19:24
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Godis, chips, massa söt frukt, sockrig dricka, efter kl 19 för en inte ens 3-åring som ska återigen få somna på vardagsrumsgolvet framför tvn. Riktigt bra föräldraskap när pappa Kebab är borta. Hanna borde hitta en bästis i sin egen ålder istället! Blöjfri på natten kommer Lars nog aldrig bli med all den vätskan innan läggdags.
Citera
2026-08-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Godis, chips, massa söt frukt, sockrig dricka, efter kl 19 för en inte ens 3-åring som ska återigen få somna på vardagsrumsgolvet framför tvn. Riktigt bra föräldraskap när pappa Kebab är borta. Hanna borde hitta en bästis i sin egen ålder istället! Blöjfri på natten kommer Lars nog aldrig bli med all den vätskan innan läggdags.
Jag fattar inte. Vet hon inte vad bra kost för ett barn är? BVC borde ju informera om inte annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in