2026-08-14, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ja och en normal vuxen hade nämmt det 2 ggr, i början och när den är färdig, om ens det
Men för Hanna är detta årets projekt 😅😅 hon tjatar om den i flera dagar nu men ingen bryr sig

Det är en lekstuga ffs lägg ner nu

Fast det verkar ju ändå vara många som bryr sig, då den diskuterats flera dagar här 🫢. Jag har svårt att förstå både hur en influenser kan tycka att lekstugans alla steg skulle vara intressant gång på gång att uppdatera med, och hur en grupp vuxna människor i en tråd kan tycka det är nåt att diskutera dag ut och dag in. Det är en helt vanlig lekstuga. Fin, ja en ny lekstuga är väl rätt fin, men varken mer eller mindre typ 🤷‍♂️
Citera
2026-08-14, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Fast det verkar ju ändå vara många som bryr sig, då den diskuterats flera dagar här 🫢. Jag har svårt att förstå både hur en influenser kan tycka att lekstugans alla steg skulle vara intressant gång på gång att uppdatera med, och hur en grupp vuxna människor i en tråd kan tycka det är nåt att diskutera dag ut och dag in. Det är en helt vanlig lekstuga. Fin, ja en ny lekstuga är väl rätt fin, men varken mer eller mindre typ 🤷‍♂️
Fast det är ju inte lekstugan i sig som är intressant, utan att en vuxen människa lyckas göra en hel veckas content av en jävla lekstuga. Det är en viss skillnad. Det fascinerande är snarare hur man kan haka upp sig så totalt på en lekstuga att det är typ det enda man har att komma med. 😅
Citera
2026-08-14, 07:05
Medlem
Citat:
Fast är barn vanligtvis så sjuk på sommaren då eller vad menar du? Mina har knappt aldrig varit sjuka på ett sommarlov. Det är väl när de är i förskola och skola som sjukdomarna ökar, helt naturligt.
Ja, fast i Hannas fall är Lars sjuk typ varje månad så fort förskolan börjar. Men hon är frisk när det ska åkas till Malmö Rusta mm. Hade du följt Hanna så hade du vetat om detta?!
Citera
2026-08-14, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Har hon monterat dörren åt fel håll?!
Trodde det också men på bauhaus egna bilder så är dörren monterad så
Citera
2026-08-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ja, fast i Hannas fall är Lars sjuk typ varje månad så fort förskolan börjar. Men hon är frisk när det ska åkas till Malmö Rusta mm. Hade du följt Hanna så hade du vetat om detta?!

Det gör jag, men jag har nog inte räknat sjuktillfällena per månad, eller vilket tillfälle, har fullt upp att rodda i våra egna sjukor ja, när dom var riktigt små jobbade inte vi någon hel månad under förskoleperioderna i alla fall, så det är nog väldigt individuellt.
Citera
2026-08-14, 10:24
Medlem
Citat:
Fast det är ju inte lekstugan i sig som är intressant, utan att en vuxen människa lyckas göra en hel veckas content av en jävla lekstuga. Det är en viss skillnad. Det fascinerande är snarare hur man kan haka upp sig så totalt på en lekstuga att det är typ det enda man har att komma med. 😅

Ja det skrev jag ju åxo då, att det är lika fascinerande att en influenser publicerar så mycket om en lekstuga 🤷‍♂️
Citera
2026-08-14, 10:32
Medlem
Varför målar hon inte väggarna inuti lekstugan innan hon flyttar in köket och hänger upp girlanger? Dvs, väggarna kommer inte målas.
Citera
2026-08-14, 11:08
Medlem
Citat:
Ja det skrev jag ju åxo då, att det är lika fascinerande att en influenser publicerar så mycket om en lekstuga 🤷‍♂️
Så vad är poängen med ditt inlägg? Att påpeka det självklara?
Citera
2026-08-14, 11:09
Medlem
Citat:
Det gör jag, men jag har nog inte räknat sjuktillfällena per månad, eller vilket tillfälle, har fullt upp att rodda i våra egna sjukor ja, när dom var riktigt små jobbade inte vi någon hel månad under förskoleperioderna i alla fall, så det är nog väldigt individuellt.
Intresseklubben antecknar
Citera
2026-08-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Varför målar hon inte väggarna inuti lekstugan innan hon flyttar in köket och hänger upp girlanger? Dvs, väggarna kommer inte målas.
Hahaa ja. Målandet och stugan fortsätter i vilket fall som helst även denna veckan.. tur det kan sysselsätta H lite
Citera
2026-08-14, 11:26
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Hahaa ja. Målandet och stugan fortsätter i vilket fall som helst även denna veckan.. tur det kan sysselsätta H lite

Antagligen även nästa vecka! Men det är bra att hon inte hinner tänka på sina krämpor så mycket iaf!
Citera
2026-08-14, 11:26
Medlem
Citat:
Så vad är poängen med ditt inlägg? Att påpeka det självklara?

Ja är det inte det tråden går ut på, att "diskutera en influensers innehåll"? . Det är det tråden påstås vara till för- så ja, jag påpekade precis som många andra här, att det är konstigt att hon publicerar så många inlägg om en lekstuga. Är det konstigare att jag påpekar det än alla andra här eller vad menar du?
Och det är lika faschinerande hur samma lekstuga kan diskuteras så länge i en tråd, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in