2026-07-31, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Mycket möjligt att hon skulle kunna dricka pulvervälling nu. Man kan också vänja sakta genom att blanda pulvervälling och tetra och öka mängden pulver successivt, då borde det funka. Frågan är ju om det ens är rimligt att behöva dricka välling eller ersättning när man snart är tre år.
H är garanterat för lat för att blanda pulvervälling.
Citera
2026-07-31, 18:44
Medlem
Om inte L vill dricka annat än färdig är det väl jättebra sätt att sluta med välling genom att erbjuda pulver eller ingenting. Finns ingen anledning att dricka välling när hon är så stor (och inte sjuk). Känns som slött föräldraskap.
Citera
2026-07-31, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
H är garanterat för lat för att blanda pulvervälling.

100% det som det handlat om hela tiden. Inte att Lars är kräsen.. Köpte de inte ersättningen också på tetra?
Citera
2026-07-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Jag har aldrig köpt nåt annat till mina än tetra, samtliga. Ser ingen anledning att kladda med pulver om man anser sig ha råd med tetran, så lämpliga. Alla gör som man vill, hur kan det ens komma upp till diskussion gång på gång på gång, hur påverkar det andra vilken välling andra köper ?
Är det någon här som har frågat dig vad du valde att köpa till dina barn?
Citera
2026-07-31, 20:41
Medlem
FruKrokodils avatar
Ur miljösynpunkt så är det en riktig minusaffär att slösa pengarna på små tetror. Men med tanke på att Hanna älskar att åka bil i onödan så varför skulle hon bry sig om miljön gällande vällingen.
Lars vilja går före allt, att man måste fostra barnet stod inte i Hannas beställningsmanual.
Citera
2026-07-31, 21:22
Medlem
Lars är snart tre år gammal men använder fortfarande blöja och vi har inte sett några tecken på att hon håller på att blöjtränas. Hon dricker också fortfarande färdigförpackad välling.😅 men hon sitter i framsätet framåtvänd som om hon vore 6 och får i sig socker som om hon är 16

Weird asf
Citera
2026-07-31, 21:25
Medlem
Citat:
Jag har aldrig köpt nåt annat till mina än tetra, samtliga. Ser ingen anledning att kladda med pulver om man anser sig ha råd med tetran, så lämpliga. Alla gör som man vill, hur kan det ens komma upp till diskussion gång på gång på gång, hur påverkar det andra vilken välling andra köper ?

Ok 🙃 Det är du och Hanna då 👍 Det påverkar andra genom att det går åt mer material, blir mer sopor och fler transporter för att frakta all denna vätska, vilket påverkar miljön på denna planet vi alla bor på 🙂

Sen så diskuterar vi inte enbart saker som ”påverkar andra” i denna tråd. Den handlar om Hanna Theorin och det som hon väljer att dela på sin Instagram. Det konstigaste med hennes val av vällingförpackning är ju inte hur det påverkar andra utan att hon ”inte har råd att åka till Leos Lekland” och ”sparar pengar” men ändå väljer att köpa mer än dubbelt så dyr välling för dagligt intag i flera år.
Senast redigerad av surkorv 2026-07-31 kl. 21:35.
Citera
2026-07-31, 21:34
Medlem
Citat:
Vi är inte intresserade av vad du gör 😊denna tråd handlar om Hanna

Det kommer alltid finnas människor som gör som Hanna, det innebär inte med automatik att det är bra bara för att någon annan gör likadant

Det påverkar miljön mer med tetror? Behöver det förklaras mer ingående?
Senast redigerad av Stjernglans 2026-07-31 kl. 22:30.
Citera
2026-07-31, 23:14
Medlem
Ett ynka reklaminlägg på hela dagen! Bra jobbat H
Citera
2026-07-31, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ett ynka reklaminlägg på hela dagen! Bra jobbat H
Förväntar man sig något annat än hennes torra reklaminlägg till Matsmart. Vilket skit. Ps man kan få 15 % rabatt ändå utan Hannas kod.

För övrigr så gissar jag Anso22 är svärmodern från skåne som försvarar Hanna på BB
Citera
2026-08-01, 07:46
Medlem
Hur länge kan man mjölka ur IVF-content egentligen? Och H är den lataste på alla sätt mtp blöja, välling, socker, enkla lösningar som att vända bilbarnstolen, ge klubba till 1 åring osv. Jag tror verkligen det räcker med ett barn H.
Citera
2026-08-01, 08:11
Medlem
dekadentens avatar
Haha otroligt vällinghat här, blir lite förvånad. Min dotter är 2,5 och dricker en flaska på kvällen. Mer om hon är sjuk. Själv drack jag tills jag var typ fem och mig veterligen har det inte skadat något hehe, om det inte är pga den jag är psykiskt sjuk? Isåfall kan ni ignorera min fråga 😇

Men antar att det i hts fall blir ytterligare en grej. Typ att barnet inte går på pottan, äter massa socker och i sitter framåtvänd. Hallå Hanna, potträna är inte direkt kul men att slippa blöja är oslagbart!!! Det är värt några veckors slit, ryck blöjan bara och köp en äggklocka så ska du se att det löser sig. Du får dessutom köpa massa underbyxor och det är ju kul att shoppa... Eh...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in