2026-05-22, 11:03
Medlem
Hon härmar en viss annan influenser i detta som hon ofta härmar i andra samarbeten oxå.
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
”Kolla hörni jag kan faktiskt äta nyttigt” 🙄
Citera
2026-05-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja jag kollade också det igår. Jag vet inte vad hennes syfte är, känna sig lite som moder Teresa? Visst att det är fint att ge bort grejer men mat tycker jag är väldigt udda, hade jag vetat att en person behövde hade jag köpt ett presentkort och inte mat. Jag har absolut ingen aning om vad mina syskon äter till vardags faktiskt. De verkar inte heller så närstående att Hanna vet vad brorsans familj äter? Kanske slutar med att hälften slängs. Och sen att lämna det i smyg? Ska maten bara stå där tills de kommer hem från jobbet eller var det bara ett väldigt konstigt skådespel? Så många frågor.

Man ser ju en jättekort snut i reelen efter kassafna står vid dörren att som sen står bredvid ett kylskåp, så nog tog brorsan emot dom. Men ändå sjukt oklart samarbete. ”Titta på mig som är ett helgon som skänker bort kassar med kakor och sockriga flingor till min bror som jag knappt umgås med och som har lika mycket i lön som mig, förresten visste ni att ni kan samla lån på Anyfin”
Citera
2026-05-22, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Man ser ju en jättekort snut i reelen efter kassafna står vid dörren att som sen står bredvid ett kylskåp, så nog tog brorsan emot dom. Men ändå sjukt oklart samarbete. ”Titta på mig som är ett helgon som skänker bort kassar med kakor och sockriga flingor till min bror som jag knappt umgås med och som har lika mycket i lön som mig, förresten visste ni att ni kan samla lån på Anyfin”

Förstår fortfarande inte sambandet med matkassen och en Anyfin?

"Folk vänder på varje krona för att få ihop det" åh verkligen är det så??? Syftar du på din bror? Och om du gör det, vad har detta med Anyfin att göra? Har du lån där du samlar allt hos de och får fjorton procent i ränta🤣. Tänker du att folk måste ta kredit för att kunna betala mat? Jag förstår faktiskt inte.
Citera
2026-05-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpanliten
Hon härmar en viss annan influenser i detta som hon ofta härmar i andra samarbeten oxå.

Snälla säg vem 😂
Citera
2026-05-22, 13:59
Medlem
Hon har missat att matmomsen sänkts. Just saying.
Citera
2026-05-22, 14:22
Medlem
SL
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Snälla säg vem 😂
Citera
2026-05-22, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpanliten
SL

Haha Hanna når inte ens upp till hennes lilltå men hon kan försöka
Citera
2026-05-22, 14:39
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Haha, ingen oPerAtIoN och ingen SpiRaL så nu kan hon göra reklam för fula menstrosor igen 🙈🤡
Citera
2026-05-22, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Haha, ingen oPerAtIoN och ingen SpiRaL så nu kan hon göra reklam för fula menstrosor igen 🙈🤡

Åh du skojar. Dag 13 på mensen. Oj hur lever hon ens? Varför har hon bara såå cheezy samarbeten numera
Citera
2026-05-22, 15:15
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Åh du skojar. Dag 13 på mensen. Oj hur lever hon ens? Varför har hon bara såå cheezy samarbeten numera
Vilken jävla miss att hon struntade i både operation, spiral och sätta in sista embryot, verkar ju gå jättebra med 13 dagars mens som bara gett huvudvärk och inget annat 🙈
Citera
2026-05-22, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Vilken jävla miss att hon struntade i både operation, spiral och sätta in sista embryot, verkar ju gå jättebra med 13 dagars mens som bara gett huvudvärk och inget annat 🙈

Ja det har ju uppenbarligen varit noll problem att hänga på stranden, storhandla osv. Saker hon absolut inte kunde förut.

Det som gör hennes mens-lögner så dåliga är att om problemen varit på riktigt så hade hon iaf EN gång sagt nu när hon hittat den magiska lösningen typ ”kan inte tro att min hemska mens som totalt handikappat mig äntligen är under kontroll, efter 15 år av konstanta problem!”
Citera
2026-05-22, 17:49
Medlem
Så allt hon gjort senaste 13 dagarna har hon klarat av trots dödsmensen? Hahah varför nämnde hon inte ens att hon hade dödsmens den dagen det var såååååå synd om henne för att förskolan var stängd tex? Och vad hände med ”kan varken ta hand om mitt barn eller mig själv”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in