2026-05-22, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Resten av bokstäverna?

'Y't'r'ö
Citera
2026-05-22, 07:42
Medlem
Gotyourbacks avatar
”Kolla hörni jag kan faktiskt äta nyttigt” 🙄
Citera
2026-05-22, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
”Kolla hörni jag kan faktiskt äta nyttigt” 🙄
Propud är väl inte nyttigt? Men bättre alternativ än vissa andra livsmedel
Citera
2026-05-22, 07:51
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Propud är väl inte nyttigt? Men bättre alternativ än vissa andra livsmedel
Det är absolut ett bättre alternativ än vissa grejer som Hanna visat upp men det är så himla typiskt Hanna att det ska vara sött och sliskigt hela tiden. Därav emojin 😄
Citera
2026-05-22, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Det är absolut ett bättre alternativ än vissa grejer som Hanna visat upp men det är så himla typiskt Hanna att det ska vara sött och sliskigt hela tiden. Därav emojin 😄

Jag skulle kräkas om jag försökte äta den där sötsliskiga chokladpuddingen kl 07 på morgonen…. Vem äter CHOKLADPUDDING till vardagsfrukost. Bra förebild för Lars
Citera
2026-05-22, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Jag skulle kräkas om jag försökte äta den där sötsliskiga chokladpuddingen kl 07 på morgonen…. Vem äter CHOKLADPUDDING till vardagsfrukost. Bra förebild för Lars
Men det är inget socker ju, så då är det ju nyttigt 😝
Citera
2026-05-22, 08:50
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Och protein! Sååå bra för Hanna som gymmar hela tiden 🤪
Citera
2026-05-22, 08:52
Medlem
Citat:

Perfekt med så nYtTiG frukost så kan hon moffa glass, chips och energidryck resten av dagen med gott samvete 👍
Citera
2026-05-22, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Perfekt med så nYtTiG frukost så kan hon moffa glass, chips och energidryck resten av dagen med gott samvete 👍

Eller hur. Sprinklar kokos på som om hon vore nyttig när all hennes köp består av fabrikat och socket. Aldrig sett att människan köpr färska grönsaker eller frukt. Och just Lidl som har så bra sortiment men nej där köpte hon kakor, chokladpuffar, vitt bröd, falukorv,
Citera
2026-05-22, 09:47
Medlem
Absolut lite bättre än mycket annat hon verkar häva i sig men varför äter hon efterrätt till frukost? Och yes, fejkblommorna är med här också. 🤣
Citera
2026-05-22, 10:33
Medlem
Då är detjag som kollat upp inkomst på mottagaren av matkassar
Behövdes absolut inte
Men de ärettav privilegierna man har i detta yrke, kunna ge bort lite gratis skit o ta hälften själv för grillkvällar
Jaaa. Jag har också syskon
Lidl är en bra arbetsplats

Kvittot va mycket längre än de som skänktes
Citera
2026-05-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felipaqq
Då är detjag som kollat upp inkomst på mottagaren av matkassar
Behövdes absolut inte
Men de ärettav privilegierna man har i detta yrke, kunna ge bort lite gratis skit o ta hälften själv för grillkvällar
Jaaa. Jag har också syskon
Lidl är en bra arbetsplats

Kvittot va mycket längre än de som skänktes

Ja jag kollade också det igår. Jag vet inte vad hennes syfte är, känna sig lite som moder Teresa? Visst att det är fint att ge bort grejer men mat tycker jag är väldigt udda, hade jag vetat att en person behövde hade jag köpt ett presentkort och inte mat. Jag har absolut ingen aning om vad mina syskon äter till vardags faktiskt. De verkar inte heller så närstående att Hanna vet vad brorsans familj äter? Kanske slutar med att hälften slängs. Och sen att lämna det i smyg? Ska maten bara stå där tills de kommer hem från jobbet eller var det bara ett väldigt konstigt skådespel? Så många frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in