2026-05-10, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Toppen content som vanligt. Vad snittar vi? 3 bilselfies per vecka med info om vad dom SKA göra, några trötta adlinks och sedan fullständig tystnad. Världens sämsta flunsa.
Hon är ju topp nu!
Häromdagen pratade hon äntligen med sina vänner (ja, bara instaföljare eftersom hon ej har fysiska vänner). Uppdaterade om hennes utredning. Nu har de hälsat på farfar. Behöver vi veta mer? Hon har antagligen tagit en behövlig dusch, fotat platsblommorna, hoppat studsmatta (det är ju jättekul 30+), kollat Astrid. Säkert tagit 100 foton på sig själv i bilen som inte blev godkända av damen själv.
Citera
2026-05-10, 20:03
Medlem
Tycker synd om ungen. Hon verkar sjukt ensam
Citera
2026-05-10, 20:07
Medlem
Det är uppenbart att H inser att influencerlivet inte är för henne och nu bara mjölkar ur de sista pengarna som går att tjäna. Hon inser att hennes psykiska hälsa tar orimligt med stryk (trots att hon låtsas som ingenting av det som pågår här inne rör henne i ryggen) och delar därför med sig ytterst lite till oss. Obs tro inte för en sekund att jag för den sakens skull tror att hon har ett händelserikt liv bakom fasaden (&#128517 men tror ändå att hon bara försöker lägga ut något halvdant ibland för att behålla de följare hon har för att kunna tjäna snabba pengar. Det är pissdålig och konstig stil men hon fattar att hon aldrig kommer duga att göra något annat. Hårt men sant. Och vi är förjävla dumma som följer/matar hennes beteende och gör så att hon tjänar pengar. Faktiskt.
Citera
2026-05-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Det är uppenbart att H inser att influencerlivet inte är för henne och nu bara mjölkar ur de sista pengarna som går att tjäna. Hon inser att hennes psykiska hälsa tar orimligt med stryk (trots att hon låtsas som ingenting av det som pågår här inne rör henne i ryggen) och delar därför med sig ytterst lite till oss. Obs tro inte för en sekund att jag för den sakens skull tror att hon har ett händelserikt liv bakom fasaden (&#128517 men tror ändå att hon bara försöker lägga ut något halvdant ibland för att behålla de följare hon har för att kunna tjäna snabba pengar. Det är pissdålig och konstig stil men hon fattar att hon aldrig kommer duga att göra något annat. Hårt men sant. Och vi är förjävla dumma som följer/matar hennes beteende och gör så att hon tjänar pengar. Faktiskt.

Sant hon mjölkar detta son fan men allt är så sjukt ointressant och fattigt. Hon kommer försvinna från rampljuset så småningom det glesar ut mer och mer. Måste kännas deprimerande att bara lägga ut bilder på ungen i samma bakgård av huset. Fyfan att hon orkar.
Citera
2026-05-11, 09:10
Medlem
Hanna har ju tidigare sagt att hon ska avveckla sitt AB för att ”slippa den huvudvärken när hon pluggar”.

Det finns inga problem med att ha AB när man pluggar? Hon kan till och med få CSN samtidigt som hon drar in massa pengar, så länge hon inte betalar ut lön till sig själv som överstiger CSNs tak….. undrar vilken huvudvärk hon menade
Citera
2026-05-11, 09:24
Medlem
Det är så troligt provocerande när Hanna ska ”sälja sina kroppsdelar för att ha råd med x”. I detta fall ETT FRIMÄRKE.

Om hon i ena stunden har råd med att köpa två uppsättningar likadana jeanskläder till Lars för över 1000kr tror jag att ett frimärke går bra…..
Citera
2026-05-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Det är så troligt provocerande när Hanna ska ”sälja sina kroppsdelar för att ha råd med x”. I detta fall ETT FRIMÄRKE.

Om hon i ena stunden har råd med att köpa två uppsättningar likadana jeanskläder till Lars för över 1000kr tror jag att ett frimärke går bra…..
Hon försöker vara rolig, jag tyckte det var lite roligt 😄
Citera
2026-05-11, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans

Försöker ja.
Citera
2026-05-11, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans

Inte ett dugg.
Citera
2026-05-11, 10:53
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Kocken är igång igen 15 olika sorters salt blandat med 300 kryddsorter o 10 olika fettkällor, det är hälsa!
Citera
2026-05-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Inte ett dugg.
Man kan uppenbarligen tycka olika
Citera
2026-05-11, 12:56
Medlem
Vad är det för papper hon måste skicka in till FK? Är hon deltidssjukskriven? Föräldraledig på deltid? Minns inte att hon nämnt något av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in