2026-02-21, 13:48
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Spännande att se vad reaktionen blir från Hanna.

Någon har kommenterat på svärmors inlägg att det är olagligt
Den kommentaren verkar vara borttagen nu för jag hittar ingen sådan. Sådan svärmor sådan svärdotter I guess?
Citera
2026-02-21, 14:02
Medlem
Någon som vet vad som hände med barnvagnen som någon i en annan stad köpte, men som ångrade sig? Eller att de bara skulle låna den ett tag innan köp? Så den som ville köpa den av H skulle istället höra av sig till tjejen i den andra staden. Rörigt. Har för mig det var en del snack om det för ett bra tag sedan och sedan helt tyst.
Citera
2026-02-21, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Den kommentaren verkar vara borttagen nu för jag hittar ingen sådan. Sådan svärmor sådan svärdotter I guess?

Jo för en timme sen kommenterade någon ”olagligt”
Citera
2026-02-21, 16:09
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jo för en timme sen kommenterade någon ”olagligt”
Åh, såg den inte. Tack! Bra att någon kommenterar det.
Citera
2026-02-21, 16:20
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Huvudvärken är inte värre än att hon ändå tänker försöka baka några "godiskakor" till mello ikväll! 😝
Väldigt skumt att det funkar att baka men inte sitta på golvet och hålla plankor mot vägg när K skruvar (det är ju mest logiska fördelningen) 😂😂
Citera
2026-02-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Väldigt skumt att det funkar att baka men inte sitta på golvet och hålla plankor mot vägg när K skruvar (det är ju mest logiska fördelningen) 😂😂

Det är som att hon glömmer lögnen (huvudvärk) redan innan hon skrivit klart inlägget.
Själv skulle jag nog hellre skruva upp panel och lampor med huvudvärk än att baka godiskaka och kolla mello. Men allra helst skulle jag nog vilja gå ut i friska luften. Eller om det var riktigt illa bara ligga i ett mörkt rum. Men alla är ju olika 🙃
Citera
2026-02-21, 17:33
Medlem
Citat:
Hanna-logik återigen 😅 hon vill vara lika hurtig som SL men orkar inte, så då "får" hon huvudvärk istället!
Också "medikamente" är hon 80 år eller? Hennes ordval är lika konstiga som hon själv!
Citera
2026-02-21, 17:36
Medlem
Jag säger inte att Hanna är en mytoman mem när man far med mycket osanning kanske man tillslut tror på det mesta man skriver
Citera
2026-02-21, 17:39
Medlem
Citat:

Ja, om de vill bli klara någon gång så är det väl bara att köra på…. Om inte ”medikamentet” funkar så lär hon väl ändå inte vilja ligga framför en tv hela kvällen….

Dessutom var det ju kvar typ, sätta på en sängkappa, skruva upp sänglampor….. inte så krävande saker direkt
Citera
2026-02-21, 19:00
Medlem
Angående BB inlägg om Emil och Pippi mössorna så har svärmodern skrivit femton kommentarer i inlägget under olika namn men Camilla har bara godkänt några av dom. Står som en kommentar i kommentarsfältet.
Citera
2026-02-21, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Angående BB inlägg om Emil och Pippi mössorna så har svärmodern skrivit femton kommentarer i inlägget under olika namn men Camilla har bara godkänt några av dom. Står som en kommentar i kommentarsfältet.

Hahaha ja så jävla lågt allt skriker white trash med denna familj
Citera
2026-02-21, 20:43
Medlem
Såg detta som bloggbevakningen hade skrivit i kommentarerna gällande HT:s svärmor. Ville bara sjunka genom jorden.

Bloggbevakning / 18:15
Med tanke på att den här ”svärmodern” har skrivit 15 kommentarer här inne där hon utgivit sig för att vara både personen ifråga men även en massa andra personer så vet jag inte om jag riktigt tror på det där.
Och…bara för att Arvidssons tyger har rätten att sälja tygerna så transfereras inte den licensen över tillsvärmodern, enbart för att hon köper tyget.
När det gäller Arvidssons Textil och andra tyger med skyddade motiv som Pippi Långstrump gäller samma princip som för andra licensierade barntyger:
Du köper tyget som fysisk vara, men du köper inte rätten att använda det kommersiellt.

Att söka och få en licens från The Astrid Lindgren Group är inte enbart jättesvårt, utan som med alla andra skyddade varumärken så utgörs licensen oftast av tre olika punkter:
1. Fast licensavgift
2. Royalty-procent
3. Minimiavgifter per år

Låter det som någonting den här svärmodern fått och betalat för?”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här