2026-02-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Undrar lite vad HT tror att hon tjänar pengar på om tio år. Knappast på Instagram eller Snapchat, sånt är övergående trender. Någon som kommer ihåg Myspace eller vilka som var stora där på den tiden? Ingen? Inget driv att hitta något nytt vad jag kan se. Än så länge tjänar hon pengar på typ ingenting, och hennes karl drar stora lasset i familjelivet. Iofs var han villig att försörja henne i åratal och tycks medberoende, men vad händer när han lessnar på att försörja henne när de obegripliga inluenserpengarna sinar? Hon bidrar med typ ingenting i förhållandet, inte ens att laga god mat. De är inte gifta, när de separerar lär han lätt kunna få vårdnaden. Vad gör hon då?
Kebaben hade bakat scones i morse. Får bara en dålig känsla, att han verkligen utnyttjas. Tror också att han är medberoende, inte lätt att vara partner alla gånger
Citera
2026-02-03, 22:55
Avslutad
Jag börjar på allvar tro att hon aldrig haft någon riktig kontakt med vården, utan att hon bygger upp en historia i efterhand. Det känns som att hon googlar symptom och anpassar det hon säger därefter. Jag har väldigt svårt att ta henne seriöst. Om det hon påstår stämde hade vården tagit henne på allvar och hanterat situationen på ett helt annat sätt. Det här går helt enkelt inte ihop. Ingen som jobbat inom vården som kan bekräfta?
Citera
2026-02-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paraply0980
NPF-diagnos? Vad har jag missat? Har hon själv skrivit något om det?

Ja, hon ringde till VC förra veckan för att be om att utreda henne innan hon börjar plugga
Citera
2026-02-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Visst hade hon ögoneksem också så hon kunde passa på att kränga någon kräm från Dozapotek

Och glasögon också då hon såg såååå dåligt. Längesedan vi såg glasögonen? 🤔

Stämmer bra det 🙃
Citera
2026-02-03, 23:03
Avslutad
Kom också på.. Undra om de HAR skänkt embryot till forskning? Eller om pappret aldrig skickades in..? Är hon inte ”för liten” för att ta ett så stort beslut?
[/quote]

Bra sagt!
Ja det är väldigt ifrågasättande kring det här med embryot och om det ens är donerat. Hela sättet hon nämnde om det på kändes märkligt förenklat, nästan nonchalant. Som att det bara var ett snabbt beslut: vi är nöjda med Lara, så vi skyndade oss att donera vårt sisa embryo. Det går inte riktigt ihop.
Det känns helt enkelt jävligt konstigt. Och jag skulle inte bli förvånad om hon plötsligt vänder igen och skriver att de kliniken inte hann göra sig av med embryot, att de ska försöka på nytt – men först “naturlig väg”, Och så börjar cirkusen igen: kiss i kopp, inget ägglossningstest idag. Ingen ägglossning idag heller. Åh vad tråkigt, fortfarande ingen ägglossning. Samma innehåll, om och om igen.🤣🤣🤣
Citera
2026-02-03, 23:11
Avslutad
https://imgur.com/a/SKM2Eis

Vad tycker vi om håret
Citera
2026-02-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12

Vad tycker vi om håret

Haha jag fastnade mer på hennes try hard pose med munnen. Vem poserar än så? Inte jag i alla fall.
Citera
2026-02-03, 23:59
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Kom också på.. Undra om de HAR skänkt embryot till forskning? Eller om pappret aldrig skickades in..? Är hon inte ”för liten” för att ta ett så stort beslut?

Jag tänkte precis samma sak.
Citera
2026-02-04, 08:25
Medlem
Citat:

Vad tycker vi om håret

Det var ju minst sagt.. modigt.. att klippa lugg på sig själv.
Citera
2026-02-04, 09:00
Medlem
Åh neeeej vilken fruktansvärd frisyr
Citera
2026-02-04, 09:04
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Det är sådär mindre friska personer håller på, klipper och färgar olika galna frisyrer själva i tid och otid, utan någon som helst kunskap eller talang.

Edit: Om man inte är tonåring då förstås.
Citera
2026-02-04, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Åh neeeej vilken fruktansvärd frisyr
Jag tyckte det var fint 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto