2026-02-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Hon väntar ju även sedan november på remiss till ett ”vulvateam” för sin överspända bäckenbotten samt till urolog för läckage… Så det är mycket som ska utredas nu framöver 🙄

Just det, hon hade ju fått en första spruta som skulle hjälpa i ärret, som hon grät över att det inte gav resultat på en gång… borde väl varit dax för nästa spruta någon gång
Citera
2026-02-03, 20:22
Medlem
Jag tror faktiskt inte ens att hon skulle göra operationen. Dels för vården ger all information innan man bestämmer sig för om det är rätt för en. Men också för vi alla vet att hon efter ”operationen” inte längre kan klaga på mens och blödningar. Det hade blivit mindre vård för henne. Nu när hon får spiralen och ska UTREDAS så njuter hon av att hon kommer få träffa vårdpersonal och verkligen mjölka tid hos vården. Hon är som besatt. Det är ju knappast en sammanträffande att hon har

*GROVA MENSPROBLEM (som hon förövrigt började prata om typ i somras?)

*GROV förlossningsskada (vilket sen inte visade sig vara så GROV.

*Söka för att få en NPF-diagnos helt plötsligt.

*urinläckage.

* ”massor” av blåmärken.

*öronproblem

Hon måste leta fel hela tiden för att få tid hos vården. Hon har själv sagt att hon måste överdriva.
Citera
2026-02-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Jag tror faktiskt inte ens att hon skulle göra operationen. Dels för vården ger all information innan man bestämmer sig för om det är rätt för en. Men också för vi alla vet att hon efter ”operationen” inte längre kan klaga på mens och blödningar. Det hade blivit mindre vård för henne. Nu när hon får spiralen och ska UTREDAS så njuter hon av att hon kommer få träffa vårdpersonal och verkligen mjölka tid hos vården. Hon är som besatt. Det är ju knappast en sammanträffande att hon har

*urinläckage.

* ”massor” av blåmärken.

*öronproblem

Hon måste leta fel hela tiden för att få tid hos vården. Hon har själv sagt att hon måste överdriva.

Visst hade hon ögoneksem också så hon kunde passa på att kränga någon kräm från Dozapotek

Och glasögon också då hon såg såååå dåligt. Längesedan vi såg glasögonen? 🤔
Citera
2026-02-03, 20:44
Avslutad
https://imgur.com/a/DgLPz9I

Dont forgeet
Citera
2026-02-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
https://imgur.com/a/DgLPz9I

Dont forgeet
Hahaha jag DÖR så skämmig hon är! Först världens hype sen platt fall. Vad hände med att leva fucking livet 😂
Citera
2026-02-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Hennes fladdriga liv gör att hon är på toppen på Flashback på ämnen äldre än ett år… Högst just nu. Själv hade jag skämts som fasiken. Men eftersom det är så fram o tillbaka med allt hela tiden skapar man det själv. Stackars släkt o familj som lever med detta dag ut o in.
Mer populär än Bianca Ingrosso 😁

Pengar och kunna lata sig i all ära men det här kan ju inte vara värt det för fem öre. Förstår att hon är paranoid och gömmer sig inomhus för man hade ju som du säger skämts IHJÄL
Citera
2026-02-03, 21:22
Medlem
Citat:

*urinläckage.

* ”massor” av blåmärken.

*öronproblem

Hörrni allihopa, en tanke slog mig. Har hon ens kontakt med ”vården”?! Tänk om alla möten och telefonsamtal osv osv inte ens existerar? Hon kanske hittar på alla vårdkontakter också. Och därför blir det ingenting av någonting.
Citera
2026-02-03, 21:31
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Visst hade hon ögoneksem också så hon kunde passa på att kränga någon kräm från Dozapotek

Och glasögon också då hon såg såååå dåligt. Längesedan vi såg glasögonen? 🤔

Glojärnen som H själv säger. Bonnigaste uttrycket jag någonsin hört!!
Citera
2026-02-03, 21:39
Medlem
Spännande och se vad hon klippt för "frisyr". Kan knappt vänta tills imorgon 🤪
Citera
2026-02-03, 21:39
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Hörrni allihopa, en tanke slog mig. Har hon ens kontakt med ”vården”?! Tänk om alla möten och telefonsamtal osv osv inte ens existerar? Hon kanske hittar på alla vårdkontakter också. Och därför blir det ingenting av någonting.

Jag har faktiskt varit inne på din linje, att allt är lögner i brist på annat content.
Hanna om någon skulle kunna göra en sådan sak, för vem ska hindra henne och vem kan veta att allt är fejk? Går ju inte att kontrollera på något sätt om det hon säger stämmer.
Citera
2026-02-03, 22:16
Medlem
Citat:

*urinläckage.

* ”massor” av blåmärken.

*öronproblem

NPF-diagnos? Vad har jag missat? Har hon själv skrivit något om det?
Citera
2026-02-03, 22:21
Medlem
Undrar lite vad HT tror att hon tjänar pengar på om tio år. Knappast på Instagram eller Snapchat, sånt är övergående trender. Någon som kommer ihåg Myspace eller vilka som var stora där på den tiden? Ingen? Inget driv att hitta något nytt vad jag kan se. Än så länge tjänar hon pengar på typ ingenting, och hennes karl drar stora lasset i familjelivet. Iofs var han villig att försörja henne i åratal och tycks medberoende, men vad händer när han lessnar på att försörja henne när de obegripliga inluenserpengarna sinar? Hon bidrar med typ ingenting i förhållandet, inte ens att laga god mat. De är inte gifta, när de separerar lär han lätt kunna få vårdnaden. Vad gör hon då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in