2025-12-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Var det här house touren som utlovades häromdagen? 😬😮 TVÅ rum på ett år. Hon har varit hemma 24/7 i 365 dagar i det huset och de är färdiga med två rum!

Och man ser dessutom ingenting i videon. Samma vinklar som vanligt. En house tour är för mig att man går runt i huset så man faktiskt får se hur det ser ut. Inte samma bild som alltid.
Citera
2025-12-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Kan hon sluta säga att de äger huset. Det är ju lögn.

Det börjar bli lite löjligt. Det de får göra är att slabba på färg och byta utseende på ytskiktet, det är en milsvid skillnad till vad man kan göra som husägare. Inte för att de nånsin skulle kunna renovera på riktigt även om de velat.. det hade blivit arga snickaren direkt 😅
Citera
2025-12-30, 22:34
Medlem
Vill minnas att det finns en tavla till! Eller ja, ett foto på Lars som ett embryo. Klar stil på konsten i huset...
Citera
2025-12-31, 00:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladlusbus
Vill minnas att det finns en tavla till! Eller ja, ett foto på Lars som ett embryo. Klar stil på konsten i huset...

Finns en tavla på det döda fostret också, hängde en stund i Lars rum men den tavlan kanske är nedtagen nu pga det oetiska/knepiga att ha bilder på en död människa uppsatt (dvs en likbild).
Citera
2025-12-31, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Finns en tavla på det döda fostret också, hängde en stund i Lars rum men den tavlan kanske är nedtagen nu pga det oetiska/knepiga att ha bilder på en död människa uppsatt (dvs en likbild).
Får ”main character”vibbar av tavlorna på henne och får inte ihop bilden när hon frekvent beskriver barnet som ”mammigt”, samtidigt som hennes egna behov prioriteras. Det låter mer som otrygg anknytning hos henne än ett faktiskt behov hos barnet…
Citera
2025-12-31, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Och man ser dessutom ingenting i videon. Samma vinklar som vanligt. En house tour är för mig att man går runt i huset så man faktiskt får se hur det ser ut. Inte samma bild som alltid.
Exakt! Jag tänker också att man liksom får följa med och se de flesta rum, planlösning osv. Men detta är typsikt Hannas lata lösning. Man behöver ju absolut inte visa upp sitt hem, men hon sa ju bokstavligen "housetour" haha
Citera
2025-12-31, 07:47
Medlem
Klart som korvspa't att det tar tid att få alla rum färdigmålade när man byter rum stup i kvarten och målar om flera gånger men ändå inte bli nöjd! De två "rum" som är klara är de som de inte kan byta.
Citera
2025-12-31, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Klart som korvspa't att det tar tid att få alla rum färdigmålade när man byter rum stup i kvarten och målar om flera gånger men ändå inte bli nöjd! De två "rum" som är klara är de som de inte kan byta.

Och vad hände med köket, visst sa hon att de målade där också?
Citera
2025-12-31, 08:54
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Och vad hände med köket, visst sa hon att de målade där också?
Ja det gjorde hon, vill minnas att det var någon eller max 2-3 månader sedan.

Dom köpte kanske färg men ångrade sig vid första penseldraget 😂😂😂
Citera
2025-12-31, 09:08
Medlem
Nu är det är sista dagen på 2025, vad sägs om att sammanfatta det sämsta och bästa vi minns från året?

Bästa: Lars fick börja förskola

Sämsta: Hanna gav Lars en klotrund klubba så hon kunde shoppa ostört, och blev arg att hon inte kunde lägga ut ”ostagade bilder” när folk reagerade.

Vad tycker ni andra?
Senast redigerad av Backflashlash 2025-12-31 kl. 09:12.
Citera
2025-12-31, 10:36
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Nu är det är sista dagen på 2025, vad sägs om att sammanfatta det sämsta och bästa vi minns från året?

Bästa: Lars fick börja förskola

Sämsta: Hanna gav Lars en klotrund klubba så hon kunde shoppa ostört, och blev arg att hon inte kunde lägga ut ”ostagade bilder” när folk reagerade.

Vad tycker ni andra?
Bra idé men jag är för slö för att räkna upp alla grejer på sämsta-sidan.

Håller med om ditt bästa men det blev ju även det nått som var sämst eftersom Lars bara var där 35 sekunder.
Citera
2025-12-31, 10:58
Medlem
Nu när man hör Lars prata i senaste storyn så är det ett ganska bra kvitto på att H överdriver rejält när hon påstår sig ha riktiga formulerade konversationer med L.
Jag har hållt mig i skymundan här när det gäller den diskussionen då jag själv har en dotter som är exakt lika gammal som Lars och hon pratar i fullständiga meningar med väldigt avancerat språk för sin ålder. Använder ord som ”honom/henne/han/hon” , kan böja orden rätt, antal/mängd, räkna till 20 och alfabetet. Hon kan önska flera dagar i rad att åka och hoppa studsmatta och åka kana t,ex, Därav har ja tänkt att det är inte heeeelt omöjligt att Lars faktiskt kan prata bra men uppenbarligen är även det påkryddat av H. Och jag är medveten om att min lilla skapelse är lite före i utvecklingen (alltid varit så med allt) och att alla barn är olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in