2026-09-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwipi
Lidl, Gekås, Rusta, ÖoB… Hannas favoritbutiker. Man luras att tro att hon som influencer ska prata om barn och familjeliv men allt handlar bara om allt hon shoppar i lågprisbutiken. Eller berättar om saker hon ska göra som aldrig blir av. Eller utlovade reels som aldrig kommer.

Vad är syftet att dela med sig av detta? Inspirera någon? På riktigt, hon tjänar pengar på detta fattiga content. Hur är det möjligt?

Vad tjänade hon förra året? Någon som vet?
Citera
2026-09-19, 20:16
Medlem
Hon handlar nytt julpynt varje år alltså? Själv har jag samma sedan 2015. Kanske dags att köpa nytt. På gekås!!!!
Citera
2026-09-20, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna sa ju det, att hon fick inte den diagnos hon ville ha, och hon gick inte ens vidare till köplats för en riktig utredning då psykologen gjorde bedömningen att Hanna var diagnoslös och endast behövde hjälp med sin sociala ångest.
Psykatrin är stängd för Hannas del, de kan inte hjälpa henne och hon slipper uppta mer av deras överbelastade tid.
Såklart! Hanna vill ha roliga sjukdomar, inte psykiska 🙄
Citera
2026-09-20, 10:03
Medlem
Fattar inte varför hon gör den där sjukt fula posen med handen
Citera
2026-09-20, 10:41
Medlem
Och så gravcontent igen..Nu ska Lars åka ännu mer bil idag då.
Citera
2026-09-20, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Och så gravcontent igen..Nu ska Lars åka ännu mer bil idag då.
Lite väl mycket tjat om att L måste åka bil igen, det tar max en kvart att åka till graven! Däremot hade dom ju kunnat fixat det igår när dom ändå åkte förbi graven på vägen hem från Gekås!
Senast redigerad av MissDolphin 2026-09-20 kl. 11:09.
Citera
2026-09-20, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Lite väl mycket tjat om att L måste åka bil igen, det tar max en kvart att åka till graven! Däremot hade dom ju kunnat fixat det igår när dom ändå åkte förbi graven på vägen hem från Gekås!

Tycker inte det är nog tjat om det faktiskt. Hon behöver inte släpa dit L i tid och otid för ett nio år gammalt foster. Och en kvart är lång tid för nån som mår illa.
Citera
2026-09-20, 11:56
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tycker inte det är nog tjat om det faktiskt. Hon behöver inte släpa dit L i tid och otid för ett nio år gammalt foster. Och en kvart är lång tid för nån som mår illa.
Som är SÅ åksjuk att man är villig att riskera livet genom att åka framåtvänd i framsätet...Då är 15 minuter lång tid, håller med. Dessutom åks det ju många längre sträckor i princip VARJE DAG, vilket är helt ologiskt om man har ett så åksjukt barn.
Citera
2026-09-20, 12:04
Medlem
Chinospullans avatar
Och nu har mormorn köpt dekorationer till ”lilleman” också.
Jag har inte förlorat ett barn, så jag kanske inte borde uttrycka mig om saken. Men jag tycker det går överstyr? Ska Lars (och alla andra) leva sitt liv och alltid ha lilleman i åtanke? Höstfint, julpynt, vårblommor, ballonger och årsdagar.
Lev i nuet Hanna och fokusera på det du faktiskt har framför dig!!
Citera
2026-09-20, 12:10
Medlem
Lilleman? Åh jösses. Mormor är lika sjuk i huvet som Hanna.
Citera
2026-09-20, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Som är SÅ åksjuk att man är villig att riskera livet genom att åka framåtvänd i framsätet...Då är 15 minuter lång tid, håller med. Dessutom åks det ju många längre sträckor i princip VARJE DAG, vilket är helt ologiskt om man har ett så åksjukt barn.
Hon har inte och har aldrig haft ett åksjukt barn 😅😅 men det var första bästa lögnen hon kunde få fram för att försöka rädda sin röv när Lars åkte framåtvänd. Hon är en lögnare in i benmärgen. Men internet glömmer inte så det e rätt komiskt att det kommer upp nu varje gång de åker bil hahah,
Citera
2026-09-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag får känslan av att hon pratar om Liam som en riktigt barn, ju äldre hon blir. Scary. Men hon har inget annat i livet så det blir hennes verklighet till slut. Stackars Lars som lever i skuggan av sin *storebror*. Men Hanna uppskattat inte sitt levande barn utan gillar nog mer tanken på resan till ett barn och förlusten av ett barn mer än att faktiskt ha ett barn. If it makes sense
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in