2025-11-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Är det sant? Berätta mer. Vet du om Hanna någonsin hämtar/lämnat L?
Om det nu är sant. Men hon har ju skrivit att hon både har lämnat och hämtat. Men hon har kanske ljugit då.
Citera
2025-11-17, 18:48
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Då är det kanske därför hon inte vill gå dit.

Tja, isåfall är det väl läge att stänga sina sociala medier? Kolla andra trådar här, helvete vad många influencers får skit men likväl hämtar de på förskolan.

Om man mår så oerhört dåligt över att människor i ens geografiska närhet följer ens publika instagram så att man begränsar hela sitt liv, ja då är det nog dags att klappa igen butiken.
Citera
2025-11-17, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Är det sant? Berätta mer. Vet du om Hanna någonsin hämtar/lämnat L?

Deras barn går inte på samma avdelning som Lars gör, så att hon inte sett henne lämna/hämta är inte så konstigt. Inte sett pappa skåning iheller.

Bara info från min släkting, inte själv pratat med hennes vän ☺️
Citera
2025-11-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Tja, isåfall är det väl läge att stänga sina sociala medier? Kolla andra trådar här, helvete vad många influencers får skit men likväl hämtar de på förskolan.

Om man mår så oerhört dåligt över att människor i ens geografiska närhet följer ens publika instagram så att man begränsar hela sitt liv, ja då är det nog dags att klappa igen butiken.
Det är sant. Men hon sökte ju in till utbildningar.
Citera
2025-11-17, 19:09
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Det är sant. Men hon sökte ju in till utbildningar.

Ja. Men om fallet nu skulle vara så illa så borde hon inte vänta på utbildningen, hon borde stänga instagram dirr och gå i terapi. Jag avskyr egentligen att säga att offentliga personer ska tåla skit, för ingen ska behöva få skit, men hör du hur det låter? 😬

En kvinna på 30 begränsar sitt liv och isolerar sin dotter så att hon kan göra reklam på instagram...?
Citera
2025-11-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Deras barn går inte på samma avdelning som Lars gör, så att hon inte sett henne lämna/hämta är inte så konstigt. Inte sett pappa skåning iheller.

Bara info från min släkting, inte själv pratat med hennes vän ☺️
Hon hämtas väl innan lunch så det är väl inte så många andra som hämtar samtidigt och kan se det!
Citera
2025-11-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
I hennes flöde har hon vabbat v.35, v39, v43 och nu v.47. Jobbar Kebaben natt dessa veckor eller varför samma samband?

Jag minns inte om det var natt eller dag, det är iaf den enda veckan Kebab inte kan hämta och lämna.
Helt sjukt att Hanna satt det i system, bättre att ta Lars ledig istället för att fusk-vabba.
Citera
2025-11-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
En släktings kompis har barn på samma förskola som Lars. Några föräldrar på den avdelningen vet jag följer henne på Instagram och även här.
Sjukt pinsamt för Hanna 😋.

Äntligen lite ordentligt skvaller! Inte ett dugg förvånad att några andra föräldrar följer fiaskot Theorin. Kan du inte berätta mer 😀 Vad tycker dom andra föräldrarna om familjen Soffasson? Hur vet du att de följer FB tråden?
Citera
2025-11-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Har hon haft med L så mycket shopping den senaste tiden?

H uppdaterar ju absolut NOLL så det är svårt att veta…
Citera
2025-11-17, 19:31
Medlem
Hennes senaste bild. Alltså hur kan hon ens klaga? Dessutom fick hon med sina fula plastblommor
Citera
2025-11-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten

Klappa igen butiken eller skärpa till sig rejält. Jag hade skämts som satan om jag helt öppet framför andra förskoleföräldrar la upp bilder på mitt barn som dricker saft dygnet runt, äter socker, äter klubba, tittar på TV non stop, alltid har napp i munnen, som extraknäcker som rekvisita i morsans katastrofala reklamsamarbeten, som leker med massa icke-ålders-anpassade leksaker.

Att hon bara fortsätter och fortsätter? Och sen inte vågar lämna eller hämta sitt barn, så hon isoleras istället. Jag klandrar faktiskt inte dom som socanmäler.
Citera
2025-11-17, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Äntligen lite ordentligt skvaller! Inte ett dugg förvånad att några andra föräldrar följer fiaskot Theorin. Kan du inte berätta mer 😀 Vad tycker dom andra föräldrarna om familjen Soffasson? Hur vet du att de följer FB tråden?

Tyvärr så har jag inte så mycket mer smaskigt mer än att det då inte bara är hennes Instagram som hon är känd för där hon bor, utan denna FB tråden läses också😁.

Det vaknas släktmys i jul så kanske något kul berättas då 🎅🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in