2025-11-03, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Missade den. Berätta gärna mer!

Hon la upp en story där hon säger att hon försökt filma en video om sitt kommande läkarbesök, men det går inte för hon kan inte prata öppet och ärligt längre, som hon kunde förut. Nu tänker hon bara på ”då kommer nån säga såhär” och ”man får inte göra sådär”.
Citera
2025-11-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fy. Fan. För den där bakelsereelen.

Jag tycker den var okej. Tycker Kevin är bra framför kameran, och det var ett avslappnat och genuint samspel tycker jag. Jag kollade utan ljud
Citera
2025-11-03, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det var mig en otroligt menlös testvideo som man redan sett tusen andra av från folk som är lite mer med i spelet så att säga.
Och nej tror ingen vill se mer av en hukande Kebab med grädde i mustaschen, det är inte roligt bara äckligt.

Stort plus däremot för att vi slapp alla orgasm-miner och bara lite prat om bajs och prutt.
Fast flera skrev att de vill ha med honom i fler videor, så där har du faktiskt fel
Citera
2025-11-03, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tycker den var okej. Tycker Kevin är bra framför kameran, och det var ett avslappnat och genuint samspel tycker jag. Jag kollade utan ljud

Håller med. Han är mycket lugnare och naturligare. Hade varit skönt att slippa Hanna och hennes viftande 😂.
Citera
2025-11-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag ber om ursäkt. Men hon är ingen stor influencer och det känns som att det går att ställa såna frågor om man är det. Jag blir irriterad på att hon har all tid i världen att söka på recensioner av bilarna men väljer istället en enkel och lat väg.
Hon är tillräckligt stor influencer för att inte få sin tråd här låst iaf🤪
Citera
2025-11-03, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Fast flera skrev att de vill ha med honom i fler videor, så där har du faktiskt fel
Och Hanna har inte svarat på en enda kommentar. Som vanligt....
Citera
2025-11-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Han såg väldigt trött ut. Och bakelserna såg inte så fina ut som många andras har sett ut. Men dessa var säkert goda. Roligt med testvideos.
Citera
2025-11-03, 18:51
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Det är företagen som TROR att hon influerar pga hennes följarantal. Att många följare är köpta tas ingen hänsyn till av dessa företag.

Sen kan man ju nämna typen av företag HT får jobba av - dvs mängdföretagen som alla med typ 5000 och uppåt följare blir erbjudna.

Det faktum att HT inte gör sitt jobb på ett bra sätt kommer bita henne i "RÖVA" (som hon så skojsigt säger ibland) så småningom.

Under tiden får de som tycker hon är en bra influenser fortsätta med det. Precis som att de som inte tycker hon är en bra influenser fortsätter med det!
Citera
2025-11-03, 18:55
Medlem
Fin i kockmössa/bagarmössa 👌🏻
Citera
2025-11-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans

Fast tror du att någon skulle våga skriva att de INTE vill se honom något mer 😂
Citera
2025-11-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fast tror du att någon skulle våga skriva att de INTE vill se honom något mer 😂
Jag tror folk tycker att han är rolig och bra framför kameran. Han verkar väldigt chill och gör sig inte till.
Citera
2025-11-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hon kommer kanske bara dela med vänner eller göra kontot privat. Det finns många som exponerar utan att det diskuteras. Bb är ett dåligt exempel då hon visst lagt ut om barnen men blurrade bilder.

Det hade väl varit toppen om hon gör det privat/endast för ”vänner”? Det är väl precis det många av oss i tråden förespråkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in