2025-07-02, 21:35
Medlem
HT SENASTE STORY HAHAHAHAHAHAHA ”vi måste väl vara fler som hellre sitter på golvet än i soffan när vi tittar på film/serier etc”

Vem försöker hon lura ens?
Senast redigerad av 99amakar 2025-07-02 kl. 21:38.
Citera
2025-07-02, 21:35
Medlem
Kan en knapp 2-åring sova räv? Visst att hon kan blunda när man säger att hon skall sova men låtsas att hon sover? Det tror jag inte på - tonen i Hannas inlägg är att Lars är beräknande och gör saker med flit för att ”jävlas” och med baktanke. Tråkigt tycker jag. Finns väl inget mer oskuldsfullt än ett litet barn.
Citera
2025-07-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Och som vanligt nattas Lars i soffan framför TVn. Hur lat får man bli

Verkligen helt otroligt. Hur kan man inte ha en rutin där barnet åtminstone nattas i sin säng/föräldrarnas säng?! Hanna är ett barn själv!
Citera
2025-07-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Du skrattar rejält åt folk med social fobi?😳
Det är väl lite udda att göra….i min värld
Nä. Skrattar inte. Men i ss. Finns det folk? Det får mig att undra.
Citera
2025-07-02, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Kan en knapp 2-åring sova räv? Visst att hon kan blunda när man säger att hon skall sova men låtsas att hon sover? Det tror jag inte på - tonen i Hannas inlägg är att Lars är beräknande och gör saker med flit för att ”jävlas” och med baktanke. Tråkigt tycker jag. Finns väl inget mer oskuldsfullt än ett litet barn.

Hon har haft den tonen förr också. Det visar ju vad lite hon vet och hur lite hon bryr sig om att lära sig.
Citera
2025-07-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.

Haha jodå. Nu är mitt barn något äldre än Lars, men han skojsover hela tiden
Citera
2025-07-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
HT SENASTE STORY HAHAHAHAHAHAHA ”vi måste väl vara fler som hellre sitter på golvet än i soffan när vi tittar på film/serier etc”

Vem försöker hon lura ens?
Jag sitter inte på golvet, ingen jag känner sitter på golvet. Little H ska försöka vara relaterbar. Till vem? Good luck, var var lite knasigt o kul? Hoho, no
Citera
2025-07-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Jag sitter inte på golvet, ingen jag känner sitter på golvet. Little H ska försöka vara relaterbar. Till vem? Good luck, var var lite knasigt o kul? Hoho, no
Skulle heller aldrig vilja sitta på golvet, är för stel i kroppen för att ens klara av att komma upp igen.
Citera
2025-07-02, 23:03
Medlem
Citat:

Hon får väl sitta på golvet för att i hennes soffa så sover hennes 1,5 åring 😔.
Citera
2025-07-02, 23:27
Medlem
”Viker in hovarna för idag” hahaha.
Så speciella uttryck hela tiden.
Ja gud ja, hon måste va supertrött!
Citera
2025-07-03, 00:37
Medlem
Citat:

Konstigt att hon kan sitta så på golvet med sin grova Skolios, slemsäcksinflammation i knät och grova förlossningsskada.
Relaterbar med vem kan man undra. Känner ingen vuxen människa som sitter på golvet, inte heller någon som spenderar så mycket tid i soffan som hon gör.
Citera
2025-07-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Kan ju vara så att hon har tagit bort hatten medan Lars badade, tog en bild och sen satte på den igen. Troligen inte, men finns en chans

Sen kanske hon gjorde tofsar för fotot också för att sen ta bort dem sen när hatten skulle på? nja. Tror HT prioriterar två tofsar för att se lite gullig ut framför en hatt som skyddar barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in