2025-10-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin
Jag tycker också taxen är sjukt ful 😂 fattar inte grejen med hennes inredning. Plastblommor och taxar från rusta är Hs grej 😅
Den är ju viral och därför köpte hon väl den.
Citera
2025-10-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hon glömde nog att blurra. Hon tar kanske bort bilden 😊
Eller så tänker hon att bilden redan är suddig.
Citera
2025-10-20, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Jag 🙋‍♀️ Hanna verkar ha någon fetisch om sjukdomar. Dels njuter hon av att slippa lämna L och träffa folk. Dels verkar hon njuta av att andra gånger kontakta vården. Det är nåt sjukligt (höhö) över det. Senast när hon speedad berättade om hur hon övar hemma vad hon ska säga till läkaren så hon får det hon vill ha ut av vården.
Jag tror hon är ironisk. Hon säger ju att man ska ta saker med en nypa salt.
Citera
2025-10-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Undrar dock varför inte Kebaben reagerar, men det vet jag såklart inte till 100 % men är han vettig borde han göra det. Tror inte hon tänker på att det är misstänksamt när de är sjuka så ofta
Inget att spekulera i. Han vill ju inte vara offentlig så det får vi aldrig veta.
Citera
2025-10-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Då får man söka ett vanligt jobb. Om man inte vill visa upp sitt barn som H ju menar men pga ekonomiska skäl inte kan göra sitt konto privat utan måste låta alla titta så är man ju helt fel ute. Synd att behöva vara beroende av endast ett jobb.
Ja, hon gör kanske det en dag.
Citera
2025-10-20, 18:21
Medlem
Ja. Jag säger då det. Spendera stålar verkar ge H mer tillfredställelse än annat livet 🙄 En viral tax? Inte sett den någonstans o fin var den inte, inte ens gullig men smaken är som baken 😎 och eftersom taxen inte finns den dagen H vill ha taxen åker hon till annan rusta för att köpa taxen… hej o hå!
Citera
2025-10-20, 18:32
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Alltså va? Fattar ingenting - hon säger i videon att hon köper en pyssellåda till Lars, blir helt kär i julpapper & mattor. Sen när hon sitter i bilen visar hon att hon köpt två block? 🙈😂😂😂
Citera
2025-10-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Ja. Jag säger då det. Spendera stålar verkar ge H mer tillfredställelse än annat livet 🙄 En viral tax? Inte sett den någonstans o fin var den inte, inte ens gullig men smaken är som baken 😎 och eftersom taxen inte finns den dagen H vill ha taxen åker hon till annan rusta för att köpa taxen… hej o hå!
Jag har inte heller sett den här berömda taxen, tycker också att den var ganska ful! Att åka till ett annat Rusta bara för att köpa den här fula taxen är ju lite sjukt ändå. Vet inte vilka Rusta hon var på men jag vet att det i hennes trakter ändå är några mil mellan dom.
Citera
2025-10-20, 18:53
Medlem
Hanna har hittat sin drömlägenhet i Malmö men att det inte är läge nu att flytta eller köpa. Tror att hon kommer att må bättre den dagen de eventuellt flyttar till Malmö😊hon verkar inte trivas i SS
Citera
2025-10-20, 18:58
Medlem
Drömlägenheten

https://www.hemnet.se/bostad/lagenhe...en-29-21525767
Citera
2025-10-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MelinaMa
Drömlägenheten

https://www.hemnet.se/bostad/lagenhe...en-29-21525767
Åh nej. Tänk Hanna fördärva den fina lägenheten med plastblommor och taxar från Rusta!
Citera
2025-10-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Inget att spekulera i. Han vill ju inte vara offentlig så det får vi aldrig veta.
Det är sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in