2025-10-17, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Bästa och vettigaste inlägget på lång tid i den här tråden !! Du har helt rätt !!
Sjukt helt enkelt !!

Det är ju helt sinnesjukt vilket gäng bittra missnöjda-med-livet-surtanter det hänger här inne alltså.
Klagar på att Hanna är en sån dålig mamma men själva hänger dem på Flashback framför en skärm halva dagarna och prioriterar att momshamea en annan mamma istället för att lägga tiden på sina egna barn. Dubbelmoral. Inte konstigt det finns mobbning när vuxna så kallade förebilder beter sig såhär.
Citera
2025-10-17, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Kommer för alltid minnas filmen när H står och sminkar sig och Lars, några månader gammal, sitter i barnstol bredvid. H vänder sig mot Lars och pratar i sin gälla röst, och Lars på riktigt RYGGAR TILLBAKA i stolen emd skräck i ögonen.

Var det en händelse eller story? Vill se den! 😆
Citera
2025-10-17, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen

Story! Så finns inte kvar (tyvärr?)……
Citera
2025-10-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Det är en gammal story från 2024, men tror du hittar kommentarer från den i tråden. Storyn är filmas från deras gamla lägenhet och Lars kanske var 6-9 månader gammal? Tror det kan ha varit under vår eller sommaren 2024. Innan de ställde in Turkietresa nr 1
Citera
2025-10-17, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Jag är så förundrad över hennes sätt att uttrycka sig. Hon framstår som så sjukt blåst tycker jag. Hon har en hel flashbacktråd där mååånga reagerar över hennes beteenden och uttalanden (se cant all be wrong) och hade det varit jag hade jag fått FULLSTÄNDIG panik av det. Speciellt med barn i bilden. Jag hade lagt ner mina sociala medier direkt och bara gått under jorden. Men Hanna? Nej hon gör snarare ALLT för att få tråden att fortsätta. Tycker det vittnar om att hon är likgiltig inför att det pratas som det gör om henne och att hon inte(!!!) har sin dotters bästa i fokus. I guess money talks.
Hon kanske tänker att folk får ha åsikter och att hon vill köra sitt race. Hon har ju sagt att man får kommentera henne för det bryr hon sig inte om men inte om hennes familj. Men hon tar kanske åt sig ändå.
Citera
2025-10-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hon kanske tänker att folk får ha åsikter och att hon vill köra sitt race. Hon har ju sagt att man får kommentera henne för det bryr hon sig inte om men inte om hennes familj. Men hon tar kanske åt sig ändå.
Men tänker hon så så skulle hon inte radera och blocka så fort någon ifrågasätter. Jag tror hon blir sur och tvär som ett litet barn om man har minsta åsikt som inte stryker henne medhårs.
Citera
2025-10-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Men tänker hon så så skulle hon inte radera och blocka så fort någon ifrågasätter. Jag tror hon blir sur och tvär som ett litet barn om man har minsta åsikt som inte stryker henne medhårs.
Ja, kanske. Men hon skriver ju ofta att folk hittar alltid något osv. Så hon blir nog sur men sedan släpper det och går vidare.
Citera
2025-10-17, 19:20
Medlem
Undrar vad Lars gjorde som var så fruktansvärt så hon bad om ursäkt?
Varför skriver man ens så här om sitt lilla lilla barn?
Tror Hanna att folk relaterar och tycker detta är bra content?
Citera
2025-10-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Undrar vad Lars gjorde som var så fruktansvärt så hon bad om ursäkt?
Varför skriver man ens så här om sitt lilla lilla barn?
Tror Hanna att folk relaterar och tycker detta är bra content?

Verkligen. Mind blowing. Om man ska *läsa mellan raderna* utifrån vad hon skriver i storyn efter, så har väl Lars bett om ursäkt för att hon varit trotsig……. Stackars liten
Citera
2025-10-17, 19:48
Medlem
Knappast.......s avatar
"Inte mer än rätt" som att det är en självklarhet och nåt man ska förvänta sig av sin nyss fyllda lilla 2-åring?
(Förväntade mig knappt ett förlåt av mina tonårsbarn ens)

Hade hon bara skrivit "när ens barn kommer och säger förlåt" 🥹 kunde varit nåt hon snappat upp från förskolan eller vad som helst.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-10-17 kl. 20:00.
Citera
2025-10-17, 19:50
Medlem
Inlägg på BB om Hs uttalande idag…
Citera
2025-10-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Verkligen. Mind blowing. Om man ska *läsa mellan raderna* utifrån vad hon skriver i storyn efter, så har väl Lars bett om ursäkt för att hon varit trotsig……. Stackars liten

Herregud, Lars fyllde två år för en vecka sen. En toddler som inte trotsar är antingen svårt sjuk eller lobotomerad.
Ska Lars be om ursäkt för att hon utvecklas och blir större?

Jag hoppas Hanna är fruktansvärt omogen och socialt bortkopplad, att det är därför hon lägger ut så märkliga saker. För alternativet är att hon är ondsint.

När lade hon ut något fint om Lars senast, och då inte att Lars var såå söt i nån klänning etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in