2025-10-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fy vad sorgligt… knappt ett grattis eller firande på Lars födelsedag men ett reklamsamarbete med ungen funkar tydligen… med maskering av ansiktet à la Efterlyst. Kul att bli filmad för pengar när man öppnar sina födelsedagspresenter (som även de är reklam).

Inte så mycket tänk på integritet…

Ja känns lite märkligt.

Asså blurrade ansiktet… fattar inte hur jollyroom kan godkänna det där. Och så blurrar hon nån lapp på kartongen också vilket bara ser märkligt ut, hur lätt som helst att sätta en tejp eller inte filma precis där. Och oskärpa på en del av klippen. Hanna gör verkligen bare minimum för att tjäna sina pengar
Citera
2025-10-10, 19:06
Medlem
Alltså det där är ju ingen bra leksak för en 2-åring… det är massa smådelar som kan stoppas i munnen
Citera
2025-10-10, 19:21
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det är väl jättebra att H är med vid leken om det nu rekommenderas från 3 år?
Visst kan det vara bra. Har dock aldrig hört en 30-åring gå upp i brygga över att äntligen få leka med dockhus igen.
Citera
2025-10-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Visst kan det vara bra. Har dock aldrig hört en 30-åring gå upp i brygga över att äntligen få leka med dockhus igen.
Det gör hon när hon läser Babblarna på toa eller tittar på Pippi Långstrump också. Även när inte L är med. Hon kommer säkert att sitta där och möblera när L gått och lagt sig
Citera
2025-10-10, 19:53
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det gör hon när hon läser Babblarna på toa eller tittar på Pippi Långstrump också. Även när inte L är med. Hon kommer säkert att sitta där och möblera när L gått och lagt sig
Haha, jaaa, jag noterade att det var hon som möblerade istället för att låta Lars göra det
Citera
2025-10-10, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det är väl jättebra att H är med vid leken om det nu rekommenderas från 3 år?
Precis, det var ett fint dockhus. Dockorna kommer säkert uppskattas senare.
Citera
2025-10-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Haha, jaaa, jag noterade att det var hon som möblerade istället för att låta Lars göra det

Men man ser ju att H inredde det innan L fick det i present. Kanske roligare att få ett hus fullt med möbler. Vad är problemet med det?
Citera
2025-10-10, 20:59
Medlem
Hur kan man ”hitta sitt gamla dockhus i gömmorna här hemma”? De flyttade PRECIS så hur kan hon inte ha koll på vilka saker de har? Förmodligen bara en lögn för att rättfärdiga nästa nyproducerade onödiga grej.
Citera
2025-10-10, 21:02
Medlem
Varför gömmer hon sina likes? Hon får verkligen så dålig respons så hon kan inte stå för det.
Citera
2025-10-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hur kan man ”hitta sitt gamla dockhus i gömmorna här hemma”? De flyttade PRECIS så hur kan hon inte ha koll på vilka saker de har? Förmodligen bara en lögn för att rättfärdiga nästa nyproducerade onödiga grej.

Kanske därför taket ramlat in på dockskåpet, det har släpats/packats runt i nån gammal kartong i 25 år.
Hade varit bra mycket bättre content att se Hanna göra en DIY och fixat till det gamla skåpet, istället för att slänga upp ett billigt samarbete (som vartenda D-influenser i samma genre också gör just nu).
Citera
2025-10-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kanske därför taket ramlat in på dockskåpet, det har släpats/packats runt i nån gammal kartong i 25 år.
Hade varit bra mycket bättre content att se Hanna göra en DIY och fixat till det gamla skåpet, istället för att slänga upp ett billigt samarbete (som vartenda D-influenser i samma genre också gör just nu).

Att folk flyttar från hem till hem utan att ens öppna flyttlådorna är det sjukaste jag hört… men väldigt in character för Hanna.
Citera
2025-10-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Varför gömmer hon sina likes? Hon får verkligen så dålig respons så hon kan inte stå för det.

4 kommentarer på samarbetet med Jollyroom trots 66.4 tusen följare. Kan knappast bli sämre? Jag får mer respons på min lilla privata IG om jag lägger upp en bild på typ höstlöv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in