2025-09-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Kan förstå att folk reagerar på Hs ordval när det inte är för alla, storlek 42 som max...
Lite mer förhandsarbete så hade hon inte behövt få dessa kommentarer.
Snyggt var det iaf. H passar väldigt bra i grönt.

Ja fast nu var ju inte det hon gjorde reklam för grönt. Men annars så…
Citera
2025-09-02, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag får väl gå emot strömmen som vanligt. Om L nu är så mammig så betyder det att Hanna är hennes främsta anknytningsperson. Då hade det varit en större trygghet för L att ha henne där i bakgrunden. Men man kan se det på olika sätt. Jag tror absolut att det är för att Hanna ska slippa. Men frågan är hur dom då ska göra sen? För det är den som börjar senast och slutar tidigast som ska hämta och lämna och vi vet ju alla hem det är.

Sen när man inte trodde hon kunde bli mer blåst säger hon att L får bestämma om hon ska synas eller inte.

Snart kommer inlägget ”Larisen tyckte själv hon var så gullig på den här bilden så hon sa att jag skulle lägga upp den”

Som svar om förskoletiderna så har hon väl svarat förut att hon ska gå 15 timmar? Och i så fall är det ju förutbestämda tider.
Citera
2025-09-02, 18:23
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Jag håller med dig delvis. Man värnar ju inte direkt om barnets integritet om man döljer ansiktet men samtidigt berättar hur Lars pruttar H i ansiktet eller hur jävlig Lars är.

Man att alla vet vem barnet är… Det försvinner ju med åldern. Kenza tex slutade visa sina barn vid 1-års ålder och jag skulle aldrig känna igen barnen ute på stan. Skulle dock känna igen Lars, så det vore bra om H höll sitt löfte att sluta visa upp Lars, så kanske hon kan få leva ett liv ifred utan att 67k främlingar ska känna till något.

Kom igen nu H, håll ditt löfte och tänka på din dotter före content!
Nej det har du rätt i. Jag tänkte typ bara på folk runt omkring henne, förskola, grannar, skola m.m. räknade inte med resterande främlingar😄vilket är ett antal.

Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Ja fast nu var ju inte det hon gjorde reklam för grönt. Men annars så…
Jag vet! Hade man enbart sett videon utan ljud skulle man inte haft en aning om att det är byxor hon gör reklam för, ville vara lite positiv 😁
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-02 kl. 18:25.
Citera
2025-09-02, 18:43
Medlem
Citat:
Snart kommer inlägget ”Larisen tyckte själv hon var så gullig på den här bilden så hon sa att jag skulle lägga upp den”

Som svar om förskoletiderna så har hon väl svarat förut att hon ska gå 15 timmar? Och i så fall är det ju förutbestämda tider.

Ja det stämmer ju. Men då får hon lämna varannan vecka för K jobbar ju morgon varannan vecka.
Citera
2025-09-02, 19:18
Medlem
Och nu lägger Hanna helt plötsligt på ”sound on” på sin video. Genomskinligt att hon läser här. Har hon ju aldrig brytt sig om förut, men nu diskuterade vi hur folk kollar utan ljud och klippet efter så vill hon tydliggöra att ma nu ska sätta på ljudet.
Citera
2025-09-02, 19:38
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Och nu lägger Hanna helt plötsligt på ”sound on” på sin video. Genomskinligt att hon läser här. Har hon ju aldrig brytt sig om förut, men nu diskuterade vi hur folk kollar utan ljud och klippet efter så vill hon tydliggöra att ma nu ska sätta på ljudet.
Jaaa, så stört 🙈 Hon har också gillat/kommenterat typ 0.001% mer på kommentarer - får se om det håller i sig veckan ut 🫣
Citera
2025-09-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Fast jag fattar faktiskt inte hur det kan vara så svårt att förstå eller alla fall försöka sätta sig in i, att det kan vara en stor grej när första barnet ska börja förskola? Det är inte den första som är orolig, pirrig och sedan stolt över sitt barn för det. Presis som senare skolstart, första skoldagen, första gången på skidor, cykel, studenten osv osv. HUR kan man tycka det verkar så udda att det känns stort för dom? Det gör det för massor av människor och verkligen inte första influensern som pratar om det.
Inskolning, jag antar att alla familjer lägger upp det som det passar, vi har gjort ungefär som dom med alla, har dom varit pappiga vid tillfället så har jag tagit inskolningen, mammiga, så har pappa tagit den. Spelar väl absolut ingen roll bara inskolningen blir gjord.

Va? Vem har sagt att Hanna inte får tycka att det är en stor grej att Lars ska börja förskolan? Jag tror jag har läst allt som skrivits idag och det har väl främst bara handlat om att det är skumt att Kevin ska ta hela inskolningen som det verkar? När Hanna har ett jobb som är helt flexibelt och där hon kan ”missa” flera timmar om dagen utan problem.
Citera
2025-09-02, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Fast jag fattar faktiskt inte hur det kan vara så svårt att förstå eller alla fall försöka sätta sig in i, att det kan vara en stor grej när första barnet ska börja förskola? Det är inte den första som är orolig, pirrig och sedan stolt över sitt barn för det. Presis som senare skolstart, första skoldagen, första gången på skidor, cykel, studenten osv osv. HUR kan man tycka det verkar så udda att det känns stort för dom? Det gör det för massor av människor och verkligen inte första influensern som pratar om det.
Inskolning, jag antar att alla familjer lägger upp det som det passar, vi har gjort ungefär som dom med alla, har dom varit pappiga vid tillfället så har jag tagit inskolningen, mammiga, så har pappa tagit den. Spelar väl absolut ingen roll bara inskolningen blir gjord.
Vem har tyckt att det är konstigt att de tycker det är stort att L ska börja fsk? Eller att det är konstigt att de är pirriga och förväntansfulla? Det tror jag ingen tycker är märkligt. Det hade nog varit mer udda om det hade varit ett ryck på axeln bara.
Det är väl mer sättet hon lägger fram det på. Hur hon pratar om det fast hon inte ens var där. Hennes babbel och viftande med sån inlevelse och sen var hon inte ens där och såg det. Sååå märklig människa.
Hennes helt märkliga förklaringar som ändras från ena till andra gången. Det är sådant som gör att det blir irriterande.

Det är såklart inte konstigt om man väljer att pappa ska skola in. Det är hennes förklaringar som blir löjliga. Hennes prat om mammigheten tror jag inte ett dugg på. Hon har pratat om det ett tag nu men hon visar motsatsen på bilder. Hon gnäller att hon inte får gjort någonting när L är hemma för hon är som en koala ändå visar hon en massa när L leker eller är iväg med pappa. Hon är inte trovärdig tycker jag. Det är en massa sånt svammel hela tiden
Senast redigerad av Skippan123 2025-09-02 kl. 22:16.
Citera
2025-09-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Vem har tyckt att det är konstigt att de tycker det är stort att L ska börja fsk? Eller att det är konstigt att de är pirriga och förväntansfulla? Det tror jag ingen tycker är märkligt. Det hade nog varit mer udda om det hade varit ett ryck på axeln bara.
Det är väl mer sättet hon lägger fram det på. Hur hon pratar om det fast hon inte ens var där. Hennes babbel och viftande med sån inlevelse och sen var hon inte ens där och såg det. Sååå märklig människa.
Hennes helt märkliga förklaringar som ändras från ena till andra gången. Det är sådant som gör att det blir irriterande.

Det är såklart inte konstigt om man väljer att pappa ska skola in. Det är hennes förklaringar som blir löjliga. Hennes prat om mammigheten tror jag inte ett dugg på. Hon har pratat om det ett tag nu men hon visar motsatsen på bilder. Hon gnäller att hon inte får gjort någonting när L är hemma för hon är som en koala ändå visar hon en massa när L leker eller är iväg med pappa. Hon är inte trovärdig tycker jag. Det är en massa sånt svammel hela tiden
Hon har ju lagt ut på story när L ligger i hennes knä osv.
Citera
2025-09-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Jag håller med dig delvis. Man värnar ju inte direkt om barnets integritet om man döljer ansiktet men samtidigt berättar hur Lars pruttar H i ansiktet eller hur jävlig Lars är.

Man att alla vet vem barnet är… Det försvinner ju med åldern. Kenza tex slutade visa sina barn vid 1-års ålder och jag skulle aldrig känna igen barnen ute på stan. Skulle dock känna igen Lars, så det vore bra om H höll sitt löfte att sluta visa upp Lars, så kanske hon kan få leva ett liv ifred utan att 67k främlingar ska känna till något.

Kom igen nu H, håll ditt löfte och tänka på din dotter före content!

Majoritet köpta fejk följare så ingen risk
Citera
2025-09-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men varför klär hon barnet som det ska på kalas? Hårda tottar och klänning. Så opraktiskt. Lösa lediga oömma kläder är mer lämpligt. Snacka om docka.
Håller med dig. Men tottar gör väl inget? Och tror inte dem är så hårda. Men jag hade klänning eller kjol när jag började skolan men det var ju mitt val och skolan är ju lite annat. Kläderna kunde varit annorlunda på L. Men men.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-09-02 kl. 23:13.
Citera
2025-09-02, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Men K har ju såklart återberättat till henne. Han kände väl så som hon sedan förklarade det till oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in