2025-09-21, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Är reklamen för Chilli den som Hanna var så himla nöjd med?
Yes! Det är i alla fall det jag har uppfattat.
Citera
2025-09-21, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Är reklamen för Chilli den som Hanna var så himla nöjd med?
Ja det skulle jag gissa! Vet inte hur mycket reklam det är för just Chilli. Känns mer som en reklam för Rusta. 😆
Vet knappt om dom har suttit på altanen någon gång i sommar. Enda gången hon visat därifrån har det varit i samband med samarbeten.
Citera
2025-09-21, 12:14
Medlem
Reklamen hade varit ännu trevligare om hon skippade sina plastblommor. Som nån sa, ser väldigt Rusta-aktigt ut i vanlig ordning. Köp en fin färsk bukett någon gång då och då så ser det inte så B ut.
Plus att man förstår inte om allt krimskrams på bordet kommer från Chilli eller andra butiker?
Senast redigerad av Krangs 2025-09-21 kl. 12:22.
Citera
2025-09-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
För att folk påpekar alltid att man inte ska ge socker hit och dit men hon kan säkert få det därifrån och det är inte hela världen. Jag svarar bara på att man inte vet allt utifrån en bild.
Okej så först ifrågasätter du med en nyans av att man inte ska anta och nu kör du med ” folk påpekat alltid”. Nu skyller du på folk. Så varför känner du behov av att tona ner allt i stället för att bara erkänna att frukosten inte är näringsrik?
Citera
2025-09-21, 12:17
Medlem
……. Var det videon hon var så nöjd med?

Allt krimskrams på bordet, är det från Chili? Eller jag fattar liksom inte vad som är Chili och vad som är annat. Det är väl inte samma gamla utemöbler hon gör reklam för nu? Sjukt tråkig omgivning dom har, dassigt väder, gamla löv under bord och stolar och så en stor vattenslang på väggen.

Dom använder ju aldrig altanen så det blir inte så trovärdigt. Senast dom satt där var ju när H gjorde reklam för typ smör och hon serverade toast med ENBART typ oreganokrydda på 😂
Senast redigerad av lostsoulforever 2025-09-21 kl. 12:23.
Citera
2025-09-21, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

Allt krimskrams på bordet, är det från Chili? Eller jag fattar liksom inte vad som är Chili och vad som är annat. Sjukt tråkig omgivning dom har, dassigt väder och en stor vattenslang.

Dom använder ju aldrig altanen så det blir inte så trovärdigt. Senast dom satt där var ju när H gjorde reklam för typ smör och hon serverade toast med ENBART typ oreganokrydda på 😂

Lite oklart. Det verkar regna och stolarna ser blöta ut. Brukar man inte ha dynor underst? Placerar hon pläd, ullgrejen och kudden i en blöt stol?
Citera
2025-09-21, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Lite oklart. Det verkar regna och stolarna ser blöta ut. Brukar man inte ha dynor underst? Placerar hon pläd, ullgrejen och kudden i en blöt stol?

Kunde hon inte valt en solig höst dag att filma då - inte precis så man vill sätt sig vid bordet och mysa i regnet.

Och all skit på bordet - hon har ju läst inredningskurser hävdar hon. Känns inte som hon tillgodogjorde sig något från den utbildningen.
Citera
2025-09-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Kunde hon inte valt en solig höst dag att filma då - inte precis så man vill sätt sig vid bordet och mysa i regnet.

Och all skit på bordet - hon har ju läst inredningskurser hävdar hon. Känns inte som hon tillgodogjorde sig något från den utbildningen.
Väder kan man inte rå för och ibland vill företag ha med något speciellt som symboliserar något. Det kan ha varit höst-tema. Det var ett fint samarbete.
Citera
2025-09-21, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

Allt krimskrams på bordet, är det från Chili? Eller jag fattar liksom inte vad som är Chili och vad som är annat. Det är väl inte samma gamla utemöbler hon gör reklam för nu? Sjukt tråkig omgivning dom har, dassigt väder, gamla löv under bord och stolar och så en stor vattenslang på väggen.

Hashtagsen säger utemöbler så jag antar hon gör reklam för möblerna igen? Men det har hon ju redan gjort en gång. Så oklart. Kanske kontraktet säger hon ska göra reklam för samma möbler olika årstider? Det såg bara grått och trist och dassigt ut. Jag hade inte haft lust att sätta mig ute i det gråa. Sorgligt också att duka med sex vinglas när hon inte känner fyra personer att bjuda in.
Citera
2025-09-21, 12:56
Medlem
Citat:
Instagram både som hon lagt ut i storys men även bilder på henne i bikini och på hon och L.

Vilka stories? Finns inget kvar så det kan du inte hänvisa till. Jag har kollat flödet sedan dom köpte huset. Finns 2 samarbeten från altanen, en bild när hon sitter i trappan med L, och 2 bilder när H sitter/står i bikini.

Skulle inte kalla det många bilder och jag skulle inte heller kalla det för att altanen används.
Citera
2025-09-21, 12:57
Medlem
Citat:
Va? Hennes mamma och grannen kommer ju över ibland. Du tror dig veta saker som inte är sant.

Fortfarande inte sex personer? 🤔
Citera
2025-09-21, 12:58
Medlem
Citat:
Va? Hennes mamma och grannen kommer ju över ibland. Du tror dig veta saker som inte är sant.

Grannen? Hon har aldrig visat någon granne på instagram så hur vet du det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in