Citat:
Ursprungligen postat av
Krangs
Men snälla. Med tanke på Hannas gbp och hennes dåliga tänder är det vi ser av stackars barnets kost inte bra! Är Hanna inte orolig att Lars kommer gå samma väg till mötes, av det vi ser?? Och nej jag är absolut inte av åsikt att det ska göras en anmälan. Men snälla hon borde vara ett bättre exempel för och rädd om sin dotters hälsa. Ge för tusan vatten istället för att ständigt pracka på henne saft och juice med vätskersättning (äcklig kombination för övrigt
Vet inte om du svarar mig, men det har ingenting att göra med vad jag skrev i alla fall. Jag lägger inga värderingar i vad som är rätt eller fel, vad folk borde fatta eller inte, utan jag säger bara vad jag ser i mitt jobb- och hur läget i samhället ser ut (vilket man i mitt jobb behöver ha koll på). På det viset sticker familjen inte ut mot hur det mångt och mycket ser ut i familjer idag. Det var det enda. Inga värderingar från mig.
Det är ju fakta att försäljning av skräpmat/ billig mat med sämre kvalitet ökar, det kan du läsa vart som helst. Någon äter den maten som säljs, även om såklart alla här i tråden (utom jag) äter perfekt.