2025-09-12, 14:01
Medlem
Så pinsamt att se hur hon tigger samarbeten med Rusta.
Kan höra henne i falsett hur exalterad hon är (om hon nu skulle få ett samarbete).
Gissar att det är ett av hennes mål med att "leka" influenser.
Citera
2025-09-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Kan höra henne i falsett hur exalterad hon är (om hon nu skulle få ett samarbete).
Jag minns att Sofia Wistam hade ett samarbete med Rusta, där hon påstod att hon skulle inreda sin nyrenoverade lägenhet på Östermalm med pynt från Rusta. Det samarbetet kändes inte särskilt trovärdigt! Nej dom borde verkligen nappa på att göra ett samarbete med HT istället! 😀
Citera
2025-09-12, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag minns att Sofia Wistam hade ett samarbete med Rusta, där hon påstod att hon skulle inreda sin nyrenoverade lägenhet på Östermalm med pynt från Rusta. Det samarbetet kändes inte särskilt trovärdigt! Nej dom borde verkligen nappa på att göra ett samarbete med HT istället! 😀

Haha Ja HT:s hem andas Rusta verkligen.

Rusta har absolut en del fina grejer men HT har inte lyckats fått ihop det på bästa sätt enl mig.
Men huvudsaken hon är nöjd.
Citera
2025-09-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Är det inte detta hon gör? För att ta ditt Instagram-innehåll till nästa nivå kan du bli en brandambassadör för olika företag och varumärken. Detta innebär att du samarbetar med företag som matchar din profil och marknadsför deras produkter eller tjänster till din följarskara.

Att vara en brandambassadör ger dig möjlighet att tjäna pengar samtidigt som du bygger starka och hållbara samarbeten med företag och varumärken. Det ger också en chans att visa upp produkter eller tjänster som du själv tycker om och tror på, vilket skapar äkthet i dina sponsrade inlägg och ger mervärde till dina följare.

Detta kommer från denna sidan https://boostamig.se/tjana-pengar-pa-instagram/

Så att hon får betalt genom att visa upp delar av deras sortiment.

Eller så får hon inte betalt. Jag har sett det på fler ställen att folk visar upp sortiment.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-09-12 kl. 17:38.
Citera
2025-09-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Är det inte detta hon gör? För att ta ditt Instagram-innehåll till nästa nivå kan du bli en brandambassadör för olika företag och varumärken. Detta innebär att du samarbetar med företag som matchar din profil och marknadsför deras produkter eller tjänster till din följarskara.

Att vara en brandambassadör ger dig möjlighet att tjäna pengar samtidigt som du bygger starka och hållbara samarbeten med företag och varumärken. Det ger också en chans att visa upp produkter eller tjänster som du själv tycker om och tror på, vilket skapar äkthet i dina sponsrade inlägg och ger mervärde till dina följare.

Detta kommer från denna sidan https://boostamig.se/tjana-pengar-pa-instagram/

Så att hon får betalt genom att visa upp delar av deras sortiment.

Eller så får hon inte betalt. Jag har sett det på fler ställen att folk visar upp sortiment.
Om hon får något betalt för att hon taggar Rusta i sina inlägg så ska det märkas som reklam annars bryter hon mot reglerna! Skulle inte tro att man får betalt för att tagga ett företag.
Citera
2025-09-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Om hon får något betalt för att hon taggar Rusta i sina inlägg så ska det märkas som reklam annars bryter hon mot reglerna! Skulle inte tro att man får betalt för att tagga ett företag.
Ja, undra om hon bryter mot det eller att det inte ger betalt. Fler än hon kanske tigger samarbeten med tex Rusta. 😂
Citera
2025-09-12, 18:20
Medlem
Jahapp, tog bara ett par timmar ensam med Larsa innan det började gnällas om att hon är jobbig. Och så alla "tappar det" miner för att folk ska känna igen sig.
För övrigt så pratar Lars i bakgrunden och det är verkligen inte några väl sammansatta meningar utan enstaka lösryckta ord som Hanna får bekräfta.
Citera
2025-09-12, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jahapp, tog bara ett par timmar ensam med Larsa innan det började gnällas om att hon är jobbig. Och så alla "tappar det" miner för att folk ska känna igen sig.
För övrigt så pratar Lars i bakgrunden och det är verkligen inte några väl sammansatta meningar utan enstaka lösryckta ord som Hanna får bekräfta.

Tro fasen ungen är ledsen när hon får sitta fastspänd mer än två timmar för att komma fram och tillbaka till sin kusin. Det är inte normalt att åka så långt hela tiden som dom gör. Jag vet inte hur man får skolios men nåt problem med ryggen lär ju barnet få med alla de timmarna varje vecka.
Citera
2025-09-12, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Har hon sagt någon gång att Lars pratar rent med sammansatta meningar? Som förälder förstår man rätt mycket vad ens barn berättar ändå, tänker jag.
Citera
2025-09-12, 18:58
Medlem
Hanna är aldrig nöjd om det inte är i tv-soffan. Vill hon ha massa beröm för att hon lekt i lekparken med sitt barn?

Jobbigt att leka samma sak om och om igen, jobbigt att bli yr. Jobbigt att åka bil med Lars. Helt slut efter att ha lekt och handlat fast klockan bara är 15 på eftermiddagen…
Citera
2025-09-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tro fasen ungen är ledsen när hon får sitta fastspänd mer än två timmar för att komma fram och tillbaka till sin kusin. Det är inte normalt att åka så långt hela tiden som dom gör. Jag vet inte hur man får skolios men nåt problem med ryggen lär ju barnet få med alla de timmarna varje vecka.

Skolios är en medfödd defekt på ryggraden så Larsa lär inte få det pga alla långa bilresor. Däremot är det som du säger extremt trist för en liten unge att sitta fastspänd timtals varje vecka.
Men som vanligt går Hannas vilja/bekvämlighet före Lars välmående.
Citera
2025-09-12, 19:01
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Har hon sagt någon gång att Lars pratar rent med sammansatta meningar? Som förälder förstår man rätt mycket vad ens barn berättar ändå, tänker jag.

Mitt barn är någon månad yngre än Lara, och har gått på föris lite längre. Hon pratar bra för sin ålder, men att som Hanna säga att barnet pratar om bästisar på förskolan och vad de lekte... Ingen tvååring jag känner är där än 😅 Jag tror inte att de kan se tillbaka och beskriva sånt när de är så små? Här kommer det mest prat om vad hon vill göra exakt nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in