2025-08-21, 19:18
Medlem
Hon har väl ändå sökt utbildning till hösten? Var det utbildning till ssk? Kanske behöver lite extra struktur när hon ska plugga hårt eller har man hört mer om det? Eller var det bara nåt hittepå för content? 🙄
Citera
2025-08-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Hon har väl ändå sökt utbildning till hösten? Var det utbildning till ssk? Kanske behöver lite extra struktur när hon ska plugga hårt eller har man hört mer om det? Eller var det bara nåt hittepå för content? 🙄
Inget man har hört om mer.
Citera
2025-08-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Någon är i BBs tråd och försvarar H in i absurdum 😂😂😂😂 hen skriver att hen känner H och skriver om Hur kära H och Kebaben är, hur många kompisar H har, att man inte ser allt på sociala medier, att H inte alls är lat. 😂 Och att man faktiskt kan vara vän med sina kusiner. Måste ju vara Hs kusin själv som skriver alla kommentarer

Hahahaha sjukt att skriva så när H Själv skrivit om att hon inte har vänner.

För övrigt otroligt dåligt inlägg. Den där bloggvevaknign bör ju läsa på lite innan publicering. Leos-inlägget kontra shotsen handlade ju om att hon gråtit dagen innan över att hon inte hade råd.
Citera
2025-08-21, 19:39
Medlem
Knappast.......s avatar
Trodde att BB hade lite bättre koll än så, vilket GENOMUSELT inlägg om H med noll vetskap om vad som verkligen upprörde folk.
Folk skiter i shotsen ff!!

Men hon kanske bara spelar dum för att framställa H i bättre dager 🤷‍♀️
Senast redigerad av Knappast....... 2025-08-21 kl. 19:48.
Citera
2025-08-21, 19:45
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Trodde att BB hade lite bättre koll än så, vilket GENOMUSELT inlägg om H med noll vetskap om vad som verkligen upprörde folk.
Folk skiter i shotsen ff!!

Men hon kanske bara spelar dum för att försöker framställa H i bättre dager? 🤷‍♀️

Definitivt. Och att ha rubriken att ” BESÖK PÅ LEOS LEKLAND UPPRÖR MER ÄN KRIGET I UKRAINA”.

Snälla rara.
Citera
2025-08-21, 19:46
Medlem
Tycker också samarbetet var bra för en gångs skull! Sen kanske jag hade valt andra kläder än pyjamas när jag lägger ner grejerna i väskan för att gå ut(?) men ja ändå positivt överraskad får jag säga.
Citera
2025-08-21, 19:48
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Definitivt. Och att ha rubriken att ” BESÖK PÅ LEOS LEKLAND UPPRÖR MER ÄN KRIGET I UKRAINA”.

Snälla rara.
Men verkligen
Citera
2025-08-21, 20:33
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Tar hon fortfarande bort kommentarer?
Innan man går in på senaste videon står det 5 kommentarer, när man går in ändras det till 4 varav 2 är hennes egna 🫣

Ändå ett helt ok genomfört arbete men hon når liksom aldrig ända fram. Rösten, tonläget, nån skum min (när hon har pyjamas) (och varför pyjamas liksom?) och väldigt konstig to-do-list = sånt man normalt gör som inte kräver en väggalmanacka liksom?

Blir fasiken inte klok på denna människa.

Och Leo-gate..... vilken jävla miss 🥸
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2025-08-21 kl. 21:02.
Citera
2025-08-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Tar hon fortfarande bort kommentarer?
Innan man går in på senaste videon står det 5 kommentarer, när man går in ändras det till 4 varav 2 är hennes egna 🫣

Ändå ett helt ok genomfört arbete men hon når liksom aldrig ända fram. Rösten, tonläget, nån skum min (när hon har pyjamas) (och varför pyjamas liksom?) och väldigt konstig to-do-list = sånt man normalt gör som inte kräver en väggalmanacka liksom?

Blir fasiken inte klok på denna människa.

Och Leo-gate..... vilken jävla miss 🥸
Och sex (!) påminnelser i story om samarbetet. Lite väl tjatigt kan jag tycka…
Citera
2025-08-21, 21:17
Medlem
Hanna verkar ha tagit åt sig kritiken att inte tjattra som Kalle Anka under sina samarbeten, och det är nog alla hennes följare tacksamma över.
Tycker som de flesta att senaste samarbetet var hyfsat bra men är extremt nyfiken på hur Hanna ,från och med måndag, inte längre kommer visa Lars.

Det kommer bli väldigt svårt att ställa om för henne och jag tror på ett rejält följartapp igen.

Dessutom, om man nu ska vara extremt petig så kommer inte den där målarboken som hon satt och kludda i från AB- den köpte hon från Dollarstore tidigare i veckan (samtidigt som hon inte hade råd med Leos).
Citera
2025-08-21, 21:39
Medlem
Skämtar ni när ni säger att reklamen för Akademibokhandeln var bra? Såhär mycket kan man inte sänka kraven hörni. Människan för reklam för Akademibokhandeln och plockar undan poolen i videon. Pratar om STUDIEMATERIAL när varken hon eller barnet studerar. Skärp er, hon är lika dålig som alltid. Dessutom värdelösa speakar som glappar.
Citera
2025-08-21, 21:40
Medlem
Ganska skrattretande att halva tråden på bb handlar om den här patetiska tråden och vilka desperata människor som hänger här. Typiskt 😂🤷‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in