2025-08-13, 12:04
Medlem
Lol Hannas resonemang för att börja med Snapchat är så genomskinligt. Hon lägger ingen energi på sina Instagrambilder alls. Tror det som lockar är att man kan tjäna stora pengar på Snapchat.
Citera
2025-08-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Hahahahahaha Hanna har ett så mammigt barn att hon aldrig får vila, aldrig får vara i fred, att hon tvingas ha viktiga jobbmöten med barn i knät etc etc 😅😅. Största fucking skämtet jag läst. Hon checkar ju för fan ut som morsa så fort hon har lite ont i tån??

Det går inte ihop. Saker Hanna berättat/visat är
- Att Kevin och Lars leker i flera timmar själva
- Att Lars leker själv medan Hanna fixar och donar
- De lämnar bort Lars flera dygn i sträck
- Kevin har Lars på morgnarna, fixar frukost osv
- Hanna gör ärenden eller gör saker hemma själv utan Lars

Dessutom har hon sagt att Kevin är hemma för- eller eftermiddagar så Hanna får jobba ostört på kontoret. Menar hon alltså att Lars sitter i hennes knä ändå, och vad gör Kevin? Kollar tv?

Jag tror absolut att Lars kan va som en koala och att det Hanna nämner har hänt, men inte hela tiden! Jag tror Lars är mammig i ganska normal utsträckning, men det är så jobbigt för Hanna att vara behövd så för henne känns det som heeeela tiden
Senast redigerad av Backflashlash 2025-08-13 kl. 12:22.
Citera
2025-08-13, 12:27
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Det går inte ihop. Saker Hanna berättat/visat är
- Att Kevin och Lars leker i flera timmar själva
- Att Lars leker själv medan Hanna fixar och donar
- De lämnar bort Lars flera dygn i sträck
- Kevin har Lars på morgnarna, fixar frukost osv
- Hanna gör ärenden eller gör saker hemma själv utan Lars

Dessutom har hon sagt att Kevin är hemma för- eller eftermiddagar så Hanna får jobba ostört på kontoret. Menar hon alltså att Lars sitter i hennes knä ändå, och vad gör Kevin? Kollar tv?

Jag tror absolut att Lars kan va som en koala och att det Hanna nämner har hänt, men inte hela tiden! Jag tror Lars är mammig i ganska normal utsträckning, men det är så jobbigt för Hanna att vara behövd så för henne känns det som heeeela tiden
Det är som en röd tråd - att hon överdriver och ändrar det hon sagt hela tiden. Alla som följer alt läser vet ju hur det har varit.

Jag VET också hur det känns att ha mammiga barn och att känna att min kropp är någon annans. Och det KAN bli ÄNNU VÄRRE med 2 barn.

Tror det är vanligt att speciellt mödrar känner likadant. Så jag tror att hennes känsla är mer mental låsning över att ALDRIG vara själv, det är nog mer en spegling av hur det är att vara förälder - man jan inte göra det man gjorde förut.
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2025-08-13 kl. 12:30.
Citera
2025-08-13, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Otroligt sorgligt att skaffa ett till barn för content och för följare. Fruktansvärt jävla sorgligt.
Fast det är ju inte därför och hon har heller inte skaffat ett barn till.
Citera
2025-08-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Kul att se hur Hanna fortsätter ha persiennerna nere även i radhuset. Ser väl tv:n bättre då.
Det kan göra det lite svalare inne också, så kan ju vara därför. Många gör så när det är varmt ute.
Citera
2025-08-13, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Otroligt sorgligt att skaffa ett till barn för content och för följare. Fruktansvärt jävla sorgligt.

Vet du att det är därför alltså?
Citera
2025-08-13, 13:30
Medlem
Totalt värdelös snapchat. Hon försöker vara viktig.
Citera
2025-08-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Totalt värdelös snapchat. Hon försöker vara viktig.

Blir spännande att se hur många följare hon lyckas få där
Citera
2025-08-13, 13:33
Medlem
Men gud. Vad vet ni om hennes och Ks längtan till ett syskon? Jag är glad att L ska få ett syskon. Att leva som ensambarn är inte kul, tro mig jag vet.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-08-13 kl. 13:37.
Citera
2025-08-13, 13:47
Medlem
Hennes snap haha.. berättar att K varit ledig två dagar i veckan i flera månader och ändå får hon inte ihop livet? Men snälla
Citera
2025-08-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hennes snap haha.. berättar att K varit ledig två dagar i veckan i flera månader och ändå får hon inte ihop livet? Men snälla
Mår man dåligt psykiskt kan det vara svårt jo
Citera
2025-08-13, 14:08
Medlem
Tycker vissa klagar lite för mycket här. Först klaga på att hon inte uppdaterar men sen när hon uppdaterar mer via snap, då blir det klagomål på det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in