2025-08-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Nu har Hanna lagt upp grattisinlägg om kebaben
Ja det var ju gülligt.
En bild tagen på AL-världen kan man tro men skitsamma! Han fick ett grattis! 💕
Citera
2025-08-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Ja det var ju gülligt.
Troligtvis ja men bilden spelar ingen roll när den är ifrån
Citera
2025-08-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Troligtvis ja men bilden spelar ingen roll när den är ifrån
Nä, sa ju det!
Han ser pigg o fräsch ut i vilket fall som helst.
Citera
2025-08-09, 18:34
Medlem
My bad. Blev inget 🇩🇰
Det blev mjukiskläder… inga roliga tips från Danmark 😓… ah ja, är man influ så kanske man borde engagera sig o visa något kul av Malmö eller Danmark. Men ja, en lat influensa som för länge sen tröttnat på det sk jobbet ska man inte förvänta sig för mycket av. Och ingen malmöfestival heller?

Dagens iakttagelse 👌🏼 Det är sen gammalt men solklart nu. H är ingen influ. Aldrig varit👌🏼 Bara mjukisar i spegeln. Jättemysigt men inte influerande…
Citera
2025-08-09, 18:51
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
My bad. Blev inget 🇩🇰
Det blev mjukiskläder… inga roliga tips från Danmark 😓… ah ja, är man influ så kanske man borde engagera sig o visa något kul av Malmö eller Danmark. Men ja, en lat influensa som för länge sen tröttnat på det sk jobbet ska man inte förvänta sig för mycket av. Och ingen malmöfestival heller?

Dagens iakttagelse 👌🏼 Det är sen gammalt men solklart nu. H är ingen influ. Aldrig varit👌🏼 Bara mjukisar i spegeln. Jättemysigt men inte influerande…
Skittrist. Har släkt i Malmö och har varit i Danmark 2 gånger i mitt liv - hade sååååå önskat lite mer influens från nått av ställena.
Citera
2025-08-09, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Skittrist. Har släkt i Malmö och har varit i Danmark 2 gånger i mitt liv - hade sååååå önskat lite mer influens från nått av ställena.

Hade jag velat outa mig kunde jag influerat er om Danmark, vi äter iaf aldrig på Jensens 🙃 jag gissar att Hanna spenderar sin tid på Costco några timmar denna helgen. Vellingeblomman har hon ju redan avverkat. Tråkigt man inte får se något i realtid från firandet, de skulle ju fira idag sas det.
Citera
2025-08-09, 19:01
Medlem
Om nöjd hade ett ansikte? Senaste storyn. Det där är inte någon som är nöjd.
Citera
2025-08-09, 19:03
Medlem
Citat:
My bad. Blev inget 🇩🇰

Märkligt att hon inte nämner något om hur de firar idag. Det tillsammans med den gamla bilden i inlägget och mjukisbild i stories ger känslan av att det inte blev så mycket firande…

Behöver ju inte va något spektakulärt men på Hannas födelsedag fick vi se en hemmagjord tårta i alla fall
Citera
2025-08-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ja det var ju gülligt.
Tagen då när de stannade på vägen. 👌🏻 Jättefint.
Citera
2025-08-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hade jag velat outa mig kunde jag influerat er om Danmark, vi äter iaf aldrig på Jensens 🙃 jag gissar att Hanna spenderar sin tid på Costco några timmar denna helgen. Vellingeblomman har hon ju redan avverkat. Tråkigt man inte får se något i realtid från firandet, de skulle ju fira idag sas det.
Samma här. Jag har varit mycket i Danmark 👌🏻
Citera
2025-08-09, 19:12
Medlem
Citat:
Om nöjd hade ett ansikte? Senaste storyn. Det där är inte någon som är nöjd.
Hon ser bestämd ut men hon är kanske nöjd där. Alla ser ju olika ut.
Citera
2025-08-09, 19:12
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Respekterar din icke-outande-kommentar 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in