Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waz12zaw
Håret klär henne och det är det viktigaste.

Absolut hon var jättesöt men att hypea detta värre än Rysslands intrång i Ukraina- sån boom var det inte..
Citera
2025-06-30, 22:53
Medlem
Förlossningsskadan verkar ju vara i ok skick idag iaf då hon använder korta, högmidjade jeansshorts.
Kul för henne! Hoppas det håller sig bra!
Citera
2025-06-30, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Förlossningsskadan verkar ju vara i ok skick idag iaf då hon använder korta, högmidjade jeansshorts.
Kul för henne! Hoppas det håller sig bra!

Tänkte samma sak, den där "förlossningsskadan" verkar enbart komma under regniga dagar när inget annat content finns 😅
Citera
2025-06-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Absolut hon var jättesöt men att hypea detta värre än Rysslands intrång i Ukraina- sån boom var det inte..
Ja det var ju ingen jättestor förändring på varken färg eller frisyr. Några centimeter på längden och en proffsig styling...varken mer eller mindre! Vilken frisör som helst hade kunnat fixa det. Jag är mest förvånad över att hon faktiskt gick till en frisör i Smålandsstenar och inte i Halmstad eller Malmö som allt annat! 😆
Citera
2025-07-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det var ju ingen jättestor förändring på varken färg eller frisyr. Några centimeter på längden och en proffsig styling...varken mer eller mindre! Vilken frisör som helst hade kunnat fixa det. Jag är mest förvånad över att hon faktiskt gick till en frisör i Smålandsstenar och inte i Halmstad eller Malmö som allt annat! 😆

Gissar att hon fick rabatt för att göra reklam för SS frisören.
Citera
2025-07-01, 05:54
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waz12zaw
Håret klär henne och det är det viktigaste.

Tycker du ja.
Citera
2025-07-01, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Tycker du ja.
Viktigast är väl vad Hanna tycker😉. Smaken är som baken....
Citera
2025-07-01, 11:10
Medlem
Hon har sjukt snygga ögonbryn faktiskt.
Citera
2025-07-01, 11:35
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Jag tycker hon blev jättefin, både längd och färg passar henne.
Citera
2025-07-01, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jo hon klippte bort mkt!! Färgen inte så stor skillnad men hur som jättefint. Har man en bra frisör så åker man gärna en bit, tro mig
Citera
2025-07-01, 20:39
Medlem
Varför kan hon aldrig säga NÅGOT om VARFÖR saker är så jobbiga? Idag testas hennes tålamod. Hur då? Av Lars antar jag? Fattar hon inte att hon aldrig blir relaterbar om hon inte delar med sig av anledningarna bakom hennes känslor?
Citera
2025-07-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Varför kan hon aldrig säga NÅGOT om VARFÖR saker är så jobbiga? Idag testas hennes tålamod. Hur då? Av Lars antar jag? Fattar hon inte att hon aldrig blir relaterbar om hon inte delar med sig av anledningarna bakom hennes känslor?

Sen så är det inte så kul att få en närbild på hennes näshår och glas med läsk när storien handlar om att Lars badar i poolen. Gissar att Lars var helt oskyddad från solen som vanligt och att Hanna inte orkar med fler kommentarer om det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in