2025-06-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsol22
Detta bröllopet är man ju himla nyfiken på😄 så som hon fixar med kläder innan..är nog första festinbjudan dom någonsin fått..

Ja men eller hur. Med tanke på hennes kläder verkar det ju bli väldigt tjusigt och inte precis ett efterniddags sommarbröllop. Man får ju inte ta uppmärksamhet från bruden så man får ju inte vara för överklädd.
Citera
2025-06-14, 15:17
Medlem
Wow. Hanna har jobbat hela dagen så hon hann inte med Instagram. Välkommen till ALLA andras verklighet. Dessutom intressant när hon jobbar med sociala medier. Herre min gud. Hon hade aldrig kunnat ha ett vanligt jobb.
Citera
2025-06-14, 16:47
Medlem
motyls avatar
Ang. bröllopet tror jag mer det handlar om att Hanna är ovan vid större sociala sammanhang och därför är nervös vilket är förståeligt.
Citera
2025-06-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
I vår relation umgås vi med varandra och pratar om sånt som vi gör på dagarna oavsett om det är den andra personens intresse. Min man är fullt medveten om att jag skriver i detta forum.

Men du har uppenbarligen inte den relationen med din man. Och stöter du på någon annan bekant som faktiskt är intresserad av influencers så är jag 1000% säker på att du inte berättar att du sitter på Flashback och trakasserar influencers

Nej du har helt rätt. Jag och min man vet inget om varandra och sitter i varsitt rum och glor rakt ut i tomma intet om dagarna.
Citera
2025-06-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Hoppas vi får se det tokpruttknasiga samarbetet med Kevin i en tokpruttknasig peruk denna helg 🤩

Älskar även att Hanna tipsar om typ Sveriges vanligaste frukostbröd efter Lingongrova, rostbröd och pågenlimpan 😂

Hahaha jaaa.. jag saknar det samarbetet!
Kanske det som tog åtta timmar igår och mer eller mindre radiotystnad under helgen.
Citera
2025-06-14, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag är mer förvånad över att de faktiskt är hemma och inte är i Malmö för gratis barnvakt. Hanna kommer behöva vila hela nästa vecka efter denna pärs.

Så barnvakt är fel? Jag njuter varje gång mina barn är hos farmor och farfar. Jag lämnar dom där ibland bara för att göra ingenting hemma. Herre gud ring socialtjänsten för att man lämnar sitt barn till farmor och farfar!
Citera
2025-06-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petra1234hejhoppa
Så barnvakt är fel? Jag njuter varje gång mina barn är hos farmor och farfar. Jag lämnar dom där ibland bara för att göra ingenting hemma. Herre gud ring socialtjänsten för att man lämnar sitt barn till farmor och farfar!

Vem ska ringa socialtjänsten?
Barnvakt är fantastiskt men har man barnvakt/stöd av farmor fredag-söndag varje vecka trots att ungen är liten, det är faktiskt märkligt.
Särskilt då man är två vuxna som delar på barnet och har ett hyfsat nyköpt hus som man aldrig verkar vilja spendera ledig tid i.

Tycker du det är normalt så får det stå för dig, jag kommer inte diskutera detta vidare med en ny användare som bara vill dra igång något en sen lördagskväll.
Citera
2025-06-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vem ska ringa socialtjänsten?
Barnvakt är fantastiskt men har man barnvakt/stöd av farmor fredag-söndag varje vecka trots att ungen är liten, det är faktiskt märkligt.
Särskilt då man är två vuxna som delar på barnet och har ett hyfsat nyköpt hus som man aldrig verkar vilja spendera ledig tid i.

Tycker du det är normalt så får det stå för dig.

Jag håller verkligen med dig. Det är verkligen varje helg.
Citera
2025-06-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Jag håller verkligen med dig. Det är verkligen varje helg.
Det stämmer inte, men ofta ja
Citera
2025-06-14, 23:20
Medlem
Jag fattar verkligen inte. Tror hon på fullaste allvar att hennes content är roligt? Syftar på god natt-bilden.
Citera
2025-06-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Jag fattar verkligen inte. Tror hon på fullaste allvar att hennes content är roligt? Syftar på god natt-bilden.

Den var vidrig. Tack H för mardrömmarna inatt
Citera
2025-06-14, 23:25
Medlem
Fattar inte varför man vill sätta in en sådan ful jäkla gonattbild. Varför liksom? Vad vill hon förmedla med den?

Hon "glömmer" att lägga in för att hon "jobbar". Sen lägger hon in ensådan jäkla fulbild på sig själv. Hur tänker hon då? Man skulle vilja veta hur hennes tanke går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in