2025-05-31, 19:27
Medlem
Stort plus att Hanna äntligen tagit till sig råden att inte ha en stram tofs mitt på Larsas huvud utan kör två på sidan istället (varför nu en ettåring måste ha tofsar).

Minus är att skalpen är rödbränd, vilket den blir när man som Hanna VÄGRAR använda solhatt, säkerligen för att hon vill att Larsa ska se ut som en söt docka

För att föregå alla Hannas vita riddare- ni är färgblinda eller behöver byta telefon om ni påstår att Larsa inte är röd i skalpen på senaste bilden.
Citera
2025-05-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det kommer bli en rejäl mat-chock för
Lars när hon börjar på dagis. Men Hanna kan säkert stampa till sig att Larsa får ha med sig saft och en flaska ketchup så Larsa inte svälter 😬

Jag tror Lars kommer haka på de andra barnen och äta mer varierat på förskolan. En väldigt bra anledning till att hon får börja där skulle jag säga!
Citera
2025-05-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tror Lars kommer haka på de andra barnen och äta mer varierat på förskolan. En väldigt bra anledning till att hon får börja där skulle jag säga!

Man får hoppas. Eller så blir Larsa en mellanmåls-slukare som alltid kommer vara dödshungrig efter en dag på fsk och matas med risifrutti i bilen hem.
Citera
2025-05-31, 19:43
Medlem
[quote=Backflashlash|92055931]
Jag tror Lars kommer haka på de andra barnen och äta mer varierat på förskolan. En väldigt bra anledning till att hon får börja där skulle

Barn brukar anpassa sig fint på förskolan, så det går nog bra för L med. Min yngsta åt inget annat än pasta med ost och ketchup. Helt omöjligt, då var hon hellre hungrig. Började på förskolan när hon var 2 år och åt som hon inte hade gjort annat, j….a unge 😅🤷‍♂️
Citera
2025-05-31, 20:37
Medlem
Citat:
Stort plus att Hanna äntligen tagit till sig råden att inte ha en stram tofs mitt på Larsas huvud utan kör två på sidan istället (varför nu en ettåring måste ha tofsar).

Minus är att skalpen är rödbränd, vilket den blir när man som Hanna VÄGRAR använda solhatt, säkerligen för att hon vill att Larsa ska se ut som en söt docka

För att föregå alla Hannas vita riddare- ni är färgblinda eller behöver byta telefon om ni påstår att Larsa inte är röd i skalpen på senaste bilden.
Fast på senaste inlägget idag har hon en tofs mitt på huvudet ser det ut som, eller ser jag fel? 😊
Citera
2025-05-31, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Inspirerande dag, kaffe, en dörr lite recap reklam och en rygg!

Vad är anledningen till att dom flesta här vill att hon publicerar mera? Dom allra flesta gillar inget av hennes inlägg, när hon ine publicerar så stör man sig på det, jag fattar inte?! Man efterfrågar något man sedan bara stör sig på? I brist på annat måste då vuxna människor diskutera tofsar i någon annans barns hår 😂🤷‍♂️
Citera
2025-05-31, 21:42
Medlem
Citat:

Jag ser inte det röda…. 🤣
Citera
2025-05-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Inte jag heller och då har jag verkligen tittat noga nu...
Citera
2025-05-31, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Nej det ser inte jag heller men det är samma sak med den brända huden, en fråga som kommer ibland. Vi är väl blinda bara.
Citera
2025-05-31, 22:40
Medlem
Visst var det någon här som väntade godkännande på tråd om Saralagom. Blev den nekad eller har någon namn? Sjukt om den inte blev startad. Hon och HT är väl minst lika ”kända”?
Citera
2025-05-31, 22:43
Medlem
Citat:

Vilken bild menar du nu?
Citera
2025-05-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Vilken bild menar du nu?
Tror senaste bilden på Instagram

Jag ser lite rött i hårbotten. Det ser rött ut på bilden iallafall, men det är bara en liten del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in