2025-05-15, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Alltså Hannas försök till att försöka vara relaterbar faller alltid så platt. ”Sovmorgon innan 7.30 haha”. Alltså förlåt men ingen människa tycker ju att halv åtta är tidigt. Alltså är det inget konstigt att se det som sovmorgon. Det är ju det fakto just det.
Hade hon skrivit ”när man ser halv SJU som sovmorgon” hade jag köpt det. Men halv åtta. Hallå?
Och fötterna är på bild som vanligt
Citera
2025-05-15, 09:07
Medlem
Citat:
Alltså Hannas försök till att försöka vara relaterbar faller alltid så platt. ”Sovmorgon innan 7.30 haha”. Alltså förlåt men ingen människa tycker ju att halv åtta är tidigt. Alltså är det inget konstigt att se det som sovmorgon. Det är ju det fakto just det.
Hade hon skrivit ”när man ser halv SJU som sovmorgon” hade jag köpt det. Men halv åtta. Hallå?

Inte för att det spelar någon roll, men sovmorgon är väl olika för alla, beroende på när man brukar stiga upp, det finns väl ingen bestämd tid som räknas som sovmorgon?
Sedan om man nu ska vara noga så lades inlägget ut ganska långt före 730 och hon skriver dessutom också ”före 730”.
Citera
2025-05-15, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hur rätt hade inte personen som igår skrev att Hanna bara skulle gå vidare idag som inget har hänt och endast lägga upp lite kassa reklamlänkar (och några tomma meningslösa stories däremellan)? Exakt det som hände!

Knappast första gången hon gör så här efter att hon ha flippat ur som hon gjorde nu IGEN.
Hon kan verkligen inte ta kritik överhuvud taget, inte ens när det gäller säkerhet för sitt barn.

Jag köper att man inte vet allt som förstagångsförälder men då borde man vara vetgirig och vilja lära sig allt och lite till.

Svårt att ta en människa på allvar som agerar så som hon gör.

Om inte hon hade haft såna här utspel och blockat hejvilt hade inte den här tråden funnits.
Nu är det ingen större katastrof att bli blockad då det finns andra sidor att se hennes inlägg om man vill ha sig dagliga dos av HT:s inspirerande inlägg.
Citera
2025-05-15, 11:04
Medlem
Citat:
Förlåt men jag känner väldigt många som tycker att 07.30 är väldigt tidigt på morgonen så att tro att ingen människa tycker det är märkligt.
Citera
2025-05-15, 11:16
Medlem
Citat:

Verkligen… att sova längre än till 07:30 på en vardag är väl definitivt sovmorgon för de flesta med jobb… men förstår att Hanna aldrig gick upp innan dess förut. Då var väl sovmorgon till kl 10 en vardag!
Citera
2025-05-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Förlåt men jag känner väldigt många som tycker att 07.30 är väldigt tidigt på morgonen så att tro att ingen människa tycker det är märkligt.
Ja absolut tonåringar brukar tycka att 07.30 är tidigt.
Citera
2025-05-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Ja absolut tonåringar brukar tycka att 07.30 är tidigt.
Bara tonåringar??? Umgås inte med så många tonåringar mer än mina egna och ja de tycker det är tidigt men vet faktiskt många vuxna dvs människor över 20 år som tycker att det är tidigt också. Men jag kanske har ovanliga människor runt mig😉
Citera
2025-05-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Bara tonåringar??? Umgås inte med så många tonåringar mer än mina egna och ja de tycker det är tidigt men vet faktiskt många vuxna dvs människor över 20 år som tycker att det är tidigt också. Men jag kanske har ovanliga människor runt mig😉
Kan väl inte va så många med småbarn som tycker 7.30 är tidigt? Knappt 6.30 är tidigt med småbarn...
Citera
2025-05-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsol22
Kan väl inte va så många med småbarn som tycker 7.30 är tidigt? Knappt 6.30 är tidigt med småbarn...
Givetvis är det tidigt, men med barn så anpassar man sig oavsett tid.
Citera
2025-05-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Givetvis är det tidigt, men med barn så anpassar man sig oavsett tid.
Tycker inte det är tidigt! Superglad om jag får sova till halv sju på helgen..men kanske mina barn som är morgonpigga😅
Citera
2025-05-15, 14:11
Medlem
Citat:
Tycker inte det är tidigt! Superglad om jag får sova till halv sju på helgen..men kanske mina barn som är morgonpigga😅
Ja men det förstår jag, en liten sovmorgon är alltid skönt 😉
Det är ju det jag menar att man anpassar sig men det är ju fortfarande tidigt.
Citera
2025-05-15, 15:34
Medlem
Citat:
Nu skrev ju personen att INGA människor tycker att 07.30 är tidigt och inte ett ord om småbarn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in