2025-03-22, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Förlåt men vem dukar fram typ 8 nachochips och 10 salta pinnar? Det hade jag ätit upp på 2 minuter 😂

Hon borde inte äta så mycket så det är väl bra. De är väl två att dela på brickan för det är mycket till en person, opererad eller ej.
Citera
2025-03-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Kavat är fint märke till barn. Mitt barns vinterskor kostade tusingen så det är inte skopunkten.
Ja just det. Sorry. Jag tänkte på Lejon.
Citera
2025-03-22, 21:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
På mina barn spelade det ingen roll vilken färg det var på skorna för de var ändå uppskrapade vid tårna och såg ut att vara tagna ur närmsta soprum en vecka senare.

Ja obegripligt hur ungar kan slita skor, mina har varit helt hopplösa, och samma sak med barnbarnet nu. Men skinn är ju bra, lätt att göra ren fast dom är vita då ändå.
Citera
2025-03-22, 21:11
Avstängd
Citat:
Förlåt men vem dukar fram typ 8 nachochips och 10 salta pinnar? Det hade jag ätit upp på 2 minuter 😂

Ja jag önskade att min bricka kunde se ut så där iof 😅, men hade räckt till första 5 minutrarna av filmen då🙃
Citera
2025-03-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hanna är verkligen sämst på att ge uppföljning om saker och ting. Hur gick det med syskonförsöken? Med tandläkaren? Med frisörtiden hon skulle boka?

Mm den där FANTASTISKA läkaren som VERKLIGEN SÅG DEM fick man aldrig höra något mer om sen. Hen sa förmodligen nej och det vågar Hanna inte säga. Hon trodde nog verkligen att de var unika i vårdens ögon.
Citera
2025-03-22, 21:59
Citat:
Hon borde inte äta så mycket så det är väl bra. De är väl två att dela på brickan för det är mycket till en person, opererad eller ej.
Bra att HT har tagit till sig att hon inte borde äta så mycket i alla fall! Kanske kan hon även ta till sig tips om föräldraskap i framtiden.
Citera
2025-03-22, 22:23
Medlem
Citat:

Ja jag tänker bara på mig själv, jag hade behövt typ 2-3 sådana brickor för en myskväll för mig själv 😂
Citera
2025-03-22, 23:41
Avstängd
Citat:
Ja jag tänker bara på mig själv, jag hade behövt typ 2-3 sådana brickor för en myskväll för mig själv 😂

Samma här 😅. Men jag tycker också Hanna äter små portioner det hon visar, förutom när dom äter ute men dom portionerna är väl som dom är.
Citera
2025-03-23, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Mm den där FANTASTISKA läkaren som VERKLIGEN SÅG DEM fick man aldrig höra något mer om sen. Hen sa förmodligen nej och det vågar Hanna inte säga. Hon trodde nog verkligen att de var unika i vårdens ögon.

Den läkaren hade sagt att de skulle fylla i samma blankett som alla andra och skicka in, sen har vi inte fått mer uppdatering...
Citera
2025-03-23, 12:36
Medlem
Reklamen för torrschampot. jag är mållös.
Citera
2025-03-23, 12:38
Medlem
Vad faaaan bevittnade jag nyss??? alltså hur kan folk vilja göra sammarbete med henne..hhaha jag skrattar högt??
Citera
2025-03-23, 12:46
Medlem
Hanna framställer sig verkligen som en sunkig morsa 🤣
Jag har vart tvåbarnsmamma i 7 år och har så jävla svårt att relatera till det Hanna försöker visa i sitt senaste samarbete. Cringe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in