2024-10-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Precis, ser helt löjligt ut när hon är i vecka 11. Tröjan uppe och magen bar så det ska se ut som en gravidmage.

Och den storyn hon la upp om v11 och visade sin mage.. det där var bara hennes överviktsmage och inget annat. Hon har nog snarare dragit in magen alla gånger innan och nu gör hon inte det och hävdar på graviditeten.

Mvh en som också är i tidig vecka
Citera
2024-10-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
En kommentar är tydligen från en tjej som kommer bli granne med HT i radhuset! Hoppas att hon kommer kunna umgås lite med några av sina nya grannar! 😊
Du har nog uppfattat fel, hon skrev att hon var uppväxt där, Inte att hon bor kvar där. Däremot skrev hon att Hanna kommer att få trevliga grannar 😊
Citera
2024-10-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Du har nog uppfattat fel, hon skrev att hon var uppväxt där, Inte att hon bor kvar där. Däremot skrev hon att Hanna kommer att få trevliga grannar 😊

Det var en annan kommentar som skrev att de nu kommer bli grannar...
Citera
2024-10-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Du har nog läst en annan kommentar. Hon skrev: Snart är vi grannar!
Och personen som skrev kommentaren är skriven på en adress som ligger väldigt nära den som dom ska flytta till!
Citera
2024-10-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det var en annan kommentar som skrev att de nu kommer bli grannar...
Okej! Tack, hade missat den d
Citera
2024-10-09, 21:47
Medlem
Citat:
Du har nog läst en annan kommentar. Hon skrev: Snart är vi grannar!
Och personen som skrev kommentaren är skriven på en adress som ligger väldigt nära den som dom ska flytta till!
Ja, jag måste ha missat den
Citera
2024-10-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Själv kokade jag potatis kl 08 för att spara tid och slippa göra det i stress innan jobbet. Varför är det ett problem i att laga mat precis vilken tid man själv vill om man kan?

Jag lagade med mat kl 10 idag, detta för att kunna ha eftermiddagen fritt och middagen färdig...vissa ska bara leta fel i allt, jag har även gjort mat sent på kvällen för att slippa göra det efter jobbet dagen efter 🤷‍♀️ men duktiga tanterna i tråden har ställer sig vid spisen kl 11.30 för att äta maten vid 12 😉😉
Citera
2024-10-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Jag lagade med mat kl 10 idag, detta för att kunna ha eftermiddagen fritt och middagen färdig...vissa ska bara leta fel i allt, jag har även gjort mat sent på kvällen för att slippa göra det efter jobbet dagen efter 🤷‍♀️ men duktiga tanterna i tråden har ställer sig vid spisen kl 11.30 för att äta maten vid 12 😉😉

Inget fel med att laga mat tidigt. Men hon säger ju uttryckligen att hon var så sugen på det? Det tolkar i alla fall jag som att hon ska äta det direkt. Lite konstigt att laga lunch och äta innan klockan 10 men alla gör väl som de vill.
Citera
2024-10-09, 22:26
Medlem
Citat:
Jag skulle inte vilja kalla mig duktig tant men att fixa en middag på 30 min är oftast inget problem! Fast då har jag ju heller inga småbarn som stör! 😊
För min del får alla laga mat den tid på dygnet som det passar för dom. Men att äta middag före kl 10 hör nog inte till vanligheterna.
Senast redigerad av MissDolphin 2024-10-09 kl. 22:38.
Citera
2024-10-09, 22:34
Medlem
Citat:

Det konstiga i de hela är att normala människor brukar ta ett mellanmål om de är hungriga mellan huvudmålet.

Tex när jag börjar jobba vid 07 så äter jag frukost vid 06:30, mellanmål runt 9-10 och sen lunch runt 12-13.

Hanna har aldrig jobbat och vet nog inte hur normala människor lägger upp sin vardag då hon inte vill ha några vänner/råd eller stöd.

Då kan det se lite knasigt ut i andra människors ögon.
Citera
2024-10-09, 22:46
Medlem
Citat:
Jag skulle inte vilja kalla mig duktig tant men att fixa en middag på 30 min är oftast inget problem! Fast då har jag ju heller inga småbarn som stör! 😊
För min del får alla laga mat den tid på dygnet som det passar för dom. Men att äta middag före kl 10 hör nog inte till vanligheterna.

Men snälla låt henne äta middag kl 07 på morgonen om hon vill, är inte ett fan av HT faktum är att jag inte kan komma på en bra anledning till varför någon skulle vilja följa henne, men snälla ni lägger ner så mycket tid på att endast leta fel att reta är på befintliga som obefintliga. Varför måste alla följa mallen för hur strukturerat liv man måste ha, om hon äter middag kl 10 så är det väl hennes problem eller icke problem...Har hänt att jag också ätit middag kl 10-10.30 om jag vaknat 05 då jag jobbar och frukosten ligger för nära middagsrasten...även om jag slutar kl 14 men inte har en middagsrast, då käkar jag en redig sen frukost
Citera
2024-10-09, 22:52
Medlem
Citat:
Men snälla låt henne äta middag kl 07 på morgonen om hon vill, är inte ett fan av HT faktum är att jag inte kan komma på en bra anledning till varför någon skulle vilja följa henne, men snälla ni lägger ner så mycket tid på att endast leta fel att reta är på befintliga som obefintliga. Varför måste alla följa mallen för hur strukturerat liv man måste ha, om hon äter middag kl 10 så är det väl hennes problem eller icke problem...Har hänt att jag också ätit middag kl 10-10.30 om jag vaknat 05 då jag jobbar och frukosten ligger för nära middagsrasten...även om jag slutar kl 14 men inte har en middagsrast, då käkar jag en redig sen frukost

Menar du lunch nu eller? 🤣 Middag äter jag i alla fall vid 18-19 på kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in