2024-08-26, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag förstår inte hur hon filmar. Ett klipp på kebaben när han tramsar dig med L. Det är ju jättekul att de leker, men ingenting på att L tycker det är kul. Bara fokus på K. Man borde väl filma hela grejen med pappa OCH Lars tillsammans när de leker. Om man nu skriver att de tycker det är roligt båda två. Hon gör så konstiga saker.....
Jag undrar om hon lägger ut det som ett "bevis" på att L faktiskt kan ha roligt eller om hon tycker det är viktigare att filma och lägga upp på Instagram än att vara närvarande.
Hanna är kanske inte jättebra på att leka med småbarn, det är inte jag heller men jag är med och engagerar mig när min sambo leker med våra barn.
Jag kanske tolkar helt fel, men det känns som Hanna är så nedlåtande. Både när hon pratar med Lars och när K leker med henne.
Citera
2024-08-26, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag förstår inte hur hon filmar. Ett klipp på kebaben när han tramsar dig med L. Det är ju jättekul att de leker, men ingenting på att L tycker det är kul. Bara fokus på K. Man borde väl filma hela grejen med pappa OCH Lars tillsammans när de leker. Om man nu skriver att de tycker det är roligt båda två. Hon gör så konstiga saker.....
Tänkte exakt samma sak.
För att vara influencer så har hon verkligen noll koll på vad som är intressant att posta. Istället för att lägga upp klipp på fin havsutsikt från utflykten så lägger hon upp en bild på second hand-butikens dörr. Istället för att lägga upp film/bild från tennisplanen så lägger hon upp en bild från hissen. Och så fortsätter det, dag ut och dag in...
Citera
2024-08-26, 10:53
Medlem
Hanna har verkligen noll trovärdighet i sina samarbeten. Igår kväll stod hon och lovprisade leggings från Björn Borg och nu visar hon att hon har hittat så maaaagiska leggings på Lidl! Man upphör aldrig att förvånas! 🤔🙄
Senast redigerad av MissDolphin 2024-08-26 kl. 10:55.
Citera
2024-08-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hanna är verkligen noll trovärdig i sina samarbeten. Igår kväll stod hon och lovprisade leggings från Björn Borg och nu visar hon att hon har hittat så underbart sköna leggings på Lidl! Man upphör aldrig att förvånas! 🤔🙄

Det gäller ju det mesta. Mantle -hon kör billigt annars från typ dollarståår, rakhyvlar -har oftast håriga ben, Colgate -använder nåt annat som inte löddrar, knatteplock -ger L oftast burkmat, Hello Fresh -visar hauls från Willys med bara halv och helfabrikat.

Skulle inte få för mig att köpa nånting hon tipsar om.
Citera
2024-08-26, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Tittade om delen med lars igen och pausade hela tiden: när hr pussad henne på magen =likgiltig, när hy kramar henne= likgiltig, när ht pussar henne på kinden= likgiltig. Inte ett enda leende eller skratt och ögonen klistrade på tvn. Stackars ungen. Det är verkligen något som saknas/inte stämmer mellan ht och lars.

Så hemskt att se! Har aldrig sett en bebis, varken mina egna eller andra i min omgivning, vara så bortkopplade när man gör sånt. Brukar ju skratta le så fort man busar, kramar/pussar. Sorgligt…
Citera
2024-08-26, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hanna har verkligen noll trovärdighet i sina samarbeten. Igår kväll stod hon och lovprisade leggings från Björn Borg och nu visar hon att hon har hittat så maaaagiska leggings på Lidl! Man upphör aldrig att förvånas! 🤔🙄

Tänkte samma! Seriöst att göra reklam för BB och nästa dag tipsa om Lidl leggings istället.
Hon tänker verkligen inte på vad som är lämpligt…
Citera
2024-08-26, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
I senaste samarbetet, dvs den sista storyn när Hannas kampanj kod står med. Är det kebabis som håller i plast kvisten som kommer in i bild till höger, för att sen försvinna?

Tror den står i en vas och bara ”kommer med i bilden”, men efter att ha läst detta känns det mycket roligare att tänka att det är Kebaben som fått instruktioner er att vifta lite med kvisten från sidan 😂
Citera
2024-08-26, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Tror den står i en vas och bara ”kommer med i bilden”, men efter att ha läst detta känns det mycket roligare att tänka att det är Kebaben som fått instruktioner er att vifta lite med kvisten från sidan 😂
Han har ju fått order om att vifta med blommor i samarbeten tidigare. Som i somras när hon filmade ett samarbete på deras balkong. Den gången erkände hon t.o.m att hon sagt till honom att vifta med blommor framför kameran! 😝
Citera
2024-08-26, 11:40
Medlem
ÄNTLIGEN slapp L att följa med och shoppa. Jag blir glad ända in i själen när jag läser att hon får vara med farmor idag. Hon slipper fara runt efter dekorationer och skit som ska handlas och får istället vara hemma och leka. Jag vet att hon har det så mycket bättre med farmor som vet hur man tar hand om en liten L.
Citera
2024-08-26, 11:48
Medlem
Är det inte väldigt längesen hon va och hälsade på sin son? Har hon ens varit där i sommar?
Citera
2024-08-26, 12:07
Medlem
Dagens lunch 😳🙄
Citera
2024-08-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moamoa
Är det inte väldigt längesen hon va och hälsade på sin son? Har hon ens varit där i sommar?

Jag var tvungen att fundera "vems son? Har ht en son?" innan jag kom på att just det hon hade ju liam. Verkar som att ht också har glömt bort det.

Hon har besökt graven 2 gånger sedan lars kom tror jag (om det är bra/sunt eller inte vet jag inte så låter det vara osagt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in