2024-07-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Fast läser du detta jag svarade på så anser hen att de ska ha tyst och mörkt runt sig. Funkar inte så. Däremot håller jag med helt om skärmar
Ja det anser jag att de bör ha på natten. Inga tv ljud och flashbilder.
Men det är min åsikt och du har din och så får det ju vara
Citera
2024-07-22, 23:16
Medlem
Kompisar, strunt i all trådmat och återgå till kvällens fantastisk content. Tänker tillbaka då min yngsta var i Larsas ålder (dryga två år sen) och jag fick aldrig den geniala iden att släpa runt madrasser för att kunna sova i vardagsrummet.

Däremot- kan jag faktiskt tänka mig att Hanna är såpass jäkla trött på mornarna och då Lars nu kan förflytta sig så vill Hanna ha en sovmorgon genom att ha Lars på golvnivå redan från start.
Smart/lat tänkt för att vara Hanna.
Citera
2024-07-22, 23:19
Blir på riktigt orolig för hur de behandlar sitt stackars barn. Låta det ligga och sova på golvet framför en TV?

Inte konstigt att folk skickar orosanmälningar, HT beter sig som ett barn själv och behöver hjälp. Hoppas kommunen kan erbjuda henne något stöd så att hennes barn slutar fara illa.
Citera
2024-07-22, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Hundra procent. Hon har väl inte ens nämnt att dom planerar att åka igen?

Och vad hände med besöket från USA? Som bland annat anledningen till att de ställde in Turkiet-resan
Tror USA-besöket var en lögn men hon har glömt att hon sagt det så därför har hon inte fortsatt på det spåret.

Detta blir mer och mer intressant för varje dag.
Citera
2024-07-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jaså, vilken typ av vuxenutbildning då? Jag gick som sagt på komvux 2015 och då var det precis nytt med A-E. Jag gick en kommunal vuxenutbildning på gymnasienivå.

Yrkeshögskola har IG-VG.
Citera
2024-07-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Tror USA-besöket var en lögn men hon har glömt att hon sagt det så därför har hon inte fortsatt på det spåret.

Detta blir mer och mer intressant för varje dag.

Jaa men visst är det intressant det där med att glömma sina lögner såpass fort.
Att de inte åkte beror säkerligen på att Hanna inte fick sin högst ärade mens innan som hon planerat. Och då blir det att sätta sig i soffan och suga på tummen..
Citera
2024-07-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jaa men visst är det intressant det där med att glömma sina lögner såpass fort.
Att de inte åkte beror säkerligen på att Hanna inte fick sin högst ärade mens innan som hon planerat. Och då blir det att sätta sig i soffan och suga på tummen..

Tänk om det faktiskt beror på mensen! Helt sjukt isf.

Alla kvinnor har mens och även om det är drygt så stannar ju inte livet upp och måste pausas 1 gång i månaden.

Hanna är verkligen en jättebaby.
Citera
2024-07-22, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Tänk om det faktiskt beror på mensen! Helt sjukt isf.

Alla kvinnor har mens och även om det är drygt så stannar ju inte livet upp och måste pausas 1 gång i månaden.

Hanna är verkligen en jättebaby.

Fast Hannas mens är väldigt speciell vet du, hela världen ska notera varje gång den kommer och det med basta ☝️
Citera
2024-07-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fast Hannas mens är väldigt speciell vet du, hela världen ska notera varje gång den kommer och det med basta ☝️

Hon är så jäkla märklig. Man vill ju bara ruska om henne och be henne växa upp.

Mer egotrippad, korkad, lat, konstig och omogen människa får man leta efter!
Och hon ska dessutom föreställa en människa som har ett barn. Man fattar ju vad det kommer bli av det barnet när det uppfostras av en sån som Hanna.
Citera
2024-07-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon är så jäkla märklig. Man vill ju bara ruska om henne och be henne växa upp.

Mer egotrippad, korkad, lat, konstig och omogen människa får man leta efter!
Och hon ska dessutom föreställa en människa som har ett barn. Man fattar ju vad det kommer bli av det barnet när det uppfostras av en sån som Hanna.

Nu tycker jag personligen Hanna bara är lat, omogen, märklig och roande. Däremot finns det garanterat värre föräldrar där ute.
Hanna kanske inte klarar av ett IQ test men hon är inte ondsint iaf, det finns det än värre influenser som bevisligen är.

Det är däremot väldigt roande att diskutera Hannas content då det är.. ganska dåligt 😅
Citera
2024-07-23, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ja det anser jag att de bör ha på natten. Inga tv ljud och flashbilder.
Men det är min åsikt och du har din och så får det ju vara
Fast läs hela så fattar du
Citera
2024-07-23, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Fast läs hela så fattar du
Det var mitt inlägg du svarade på från första början och där skrev jag att man behöver ha det mörkt och tyst och då syftade jag på natten när man sover eftersom det är natt när de ska sova i vardagsrummet. Inte att ligga på golvet framför tvn i timmar medan mamma tittar på serier och lilla barnet ska sova där hela sena kvällen och natten. Nu har jag förtydligat vad jag menade med inlägget som du kommenterade från första början eftersom det var mitt inlägg och därmed är jag klar med denna diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in